IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Callenish Circle + I.N.R.I. + Flesh Made Sin @ Hedon in Zwolle (24.01) ! Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 03-12-2003 20:48 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:45 schreef Immortella het volgende:
De Diezerstraat is DÉ winkelstraat in Zwolle, waar de Visions etc. ook aan zitten. Maar je komt niet vanaf de Visions kant de straat in maar vanaf de andere kant. En de kerk die ik bedoel is die bij het marktplein.. Duidelijker kan ik het niet zeggen.. Weet je de Docter?? Nou als je vanaf de kant van de Docter de Diezerstraat in loopt, is het de eerste steeg rechts..
En ik studeer er ook al weer 2,5 jaar

Je bent een schat. Vrijdag maar eens weer op Rock inn missie gaan...

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 20:49 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:48 schreef Nix het volgende:
Je bent een schat. Vrijdag maar eens weer op Rock inn missie gaan...

Vrijdag ben ik er ook Wat toevallig Vrijdagmiddag ook nog?

..."Hate can only create more hate"...

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-12-2003 20:50 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:49 schreef Immortella het volgende:
Vrijdag ben ik er ook Wat toevallig Vrijdagmiddag ook nog?

Ik denk juist vrijdag middag...Nou ja, ik ben om 12 uur vrij, is wel wat vroeg he . Kan ik beter eerst naar huis gaan 's Avonds ga ik uit eten

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 20:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:50 schreef Nix het volgende: