IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Callenish Circle + I.N.R.I. + Flesh Made Sin @ Hedon in Zwolle (24.01) ! Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 03-12-2003 20:48 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:45 schreef Immortella het volgende:
De Diezerstraat is DÉ winkelstraat in Zwolle, waar de Visions etc. ook aan zitten. Maar je komt niet vanaf de Visions kant de straat in maar vanaf de andere kant. En de kerk die ik bedoel is die bij het marktplein.. Duidelijker kan ik het niet zeggen.. Weet je de Docter?? Nou als je vanaf de kant van de Docter de Diezerstraat in loopt, is het de eerste steeg rechts..
En ik studeer er ook al weer 2,5 jaar

Je bent een schat. Vrijdag maar eens weer op Rock inn missie gaan...

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 20:49 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:48 schreef Nix het volgende:
Je bent een schat. Vrijdag maar eens weer op Rock inn missie gaan...

Vrijdag ben ik er ook Wat toevallig Vrijdagmiddag ook nog?

..."Hate can only create more hate"...

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-12-2003 20:50 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:49 schreef Immortella het volgende:
Vrijdag ben ik er ook Wat toevallig Vrijdagmiddag ook nog?

Ik denk juist vrijdag middag...Nou ja, ik ben om 12 uur vrij, is wel wat vroeg he . Kan ik beter eerst naar huis gaan 's Avonds ga ik uit eten

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 20:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:50 schreef Nix het volgende:
Ik denk juist vrijdag middag...Nou ja, ik ben om 12 uur vrij, is wel wat vroeg he . Kan ik beter eerst naar huis gaan 's Avonds ga ik uit eten

Ik ben om ongeveer kwart over twee in de Rock-Inn, tot een uur of vijf.. 's Avonds ben ik op 't Baggerfest

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-12-2003 20:52 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:51 schreef Immortella het volgende:
Ik ben om ongeveer kwart over twee in de Rock-Inn, tot een uur of vijf.. 's Avonds ben ik op 't Baggerfest

ik ga nu waarschijnlijk niet naar baggerfest heb bekeuring gekregen en mag nu niet van mijne ouderlijken

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-12-2003 20:52 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:51 schreef Immortella het volgende:

Kunnen we beter gen Rock Inn topic starten voor deze gesprekken
Hmmz ik kijk wel even, anders stel ik het even een weekje uit , jij je privacy...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 20:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:52 schreef Matthijz Filth het volgende:
ik ga nu waarschijnlijk niet naar baggerfest heb bekeuring gekregen en mag nu niet van mijne ouderlijken

Dát is balen.. Zijn ze niet te vermurwen?

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-12-2003 20:53 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:53 schreef Immortella het volgende:
Dát is balen.. Zijn ze niet te vermurwen?

nee ik ga normaal overal heen van mijne taschengeld maar dat moet ik nu daaraan gaan spenderen

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 20:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:52 schreef Nix het volgende:
Kunnen we beter gen Rock Inn topic starten voor deze gesprekken
Hmmz ik kijk wel even, anders stel ik het even een weekje uit , jij je privacy...

Eh.. Ik ben elke vrijdagmiddag in de Rock-Inn heur, dus dan zou je nooit kunnen komen..

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-12-2003 20:56 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Eh.. Ik ben elke vrijdagmiddag in de Rock-Inn heur, dus dan zou je nooit kunnen komen..

Dan ga ik wel onderkoffer

..en we zijn wer vreselijk offtopic.....

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 21:00 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:56 schreef Nix het volgende:
Dan ga ik wel onderkoffer

..en we zijn wer vreselijk offtopic.....

On topic dan maar weer... Ik ga hier wel bij zijn..

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-12-2003 21:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik ook! En ik neem Stigma wel mee

hammer
Usericon van hammer
Posted 03-12-2003 21:21 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:

ow is de stam niet goed genoeg meer!?

tss overloper!

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-12-2003 21:22 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 21:21 schreef hammer het volgende:

tss overloper!

'D0h'

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 21:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 21:21 schreef hammer het volgende:

tss overloper!

Nou je moet toegeven dat de Stam nou niet bepaald superboeiend meer is de laatste tijd.. En als je 'n keer meewil naar de Rock-Inn mag dat best hoor, als je 't gewoon ff vraagt

hammer
Usericon van hammer
Posted 03-12-2003 21:33 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 3 december 2003 21:25 schreef Immortella het volgende:
Nou je moet toegeven dat de Stam nou niet bepaald superboeiend meer is de laatste tijd.. En als je 'n keer meewil naar de Rock-Inn mag dat best hoor, als je 't gewoon ff vraagt

nah als jij graag wilt dat ik een keer mee ga wil ik dat wel hoor... ik kan de stam idd wel een middagje missen

24-01 zal ik aanwezig zijn in hedon.... om maar even ontopic te blijven

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 21:34 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 21:33 schreef hammer het volgende:
nah als jij graag wilt dat ik een keer mee ga wil ik dat wel hoor... ik kan de stam idd wel een middagje missen

24-01 zal ik aanwezig zijn in hedon.... om maar even ontopic te blijven

Vrijdagavond ook Baggerfest, toch?

hammer
Usericon van hammer
Posted 03-12-2003 21:35 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 3 december 2003 21:34 schreef Immortella het volgende:
Vrijdagavond ook Baggerfest, toch?

misschien. (i.v.b. met sinterklaas avond )

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 21:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 21:35 schreef hammer het volgende:
misschien. (i.v.b. met sinterklaas avond )

Je gaat Baggerfest toch niet laten schieten voor een man die niet eens bestaat he??
Ik hoop niet dat de rest van metallend oost-Nederland ook zo denkt

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 03-12-2003 22:34 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 20:38 schreef Immortella het volgende:
Hm.. Het lijkt erop inderdaad.. Als ik niet hoef te rijden moet jij wel rijden, of je bent sabbatical.. Misschien tijdens de housewarming van fam. de Weerd..

Als die er komt.... in ieder geval afgelopen weekend nog op aan gestuurd. Maar we hoeven niet meer bang te zijn voor een sabbatical, daar ben ik mee gestopt. Dus het is weer veel

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 22:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 22:34 schreef Buried_Alive het volgende:
Als die er komt.... in ieder geval afgelopen weekend nog op aan gestuurd. Maar we hoeven niet meer bang te zijn voor een sabbatical, daar ben ik mee gestopt. Dus het is weer veel

Haha, je bent toch niet van je geloof afgevallen?? Maar da's wel zo gezellig ja, al rij ik de laatste tijd juist vaak (ook vrijwillig)..
En die housewarming, sja.. Heb ook geen idee hoor of die er komt, ben er laatst al ff geweest en 'k vind het erg mooi geworden..
Zijn jullie bij X-mass? Daarheen hoef ik denk ik niet te rijden en dan kunnen we drinken..

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 03-12-2003 22:37 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hmmm...ik ben er ook...kan ik met jou meerijden Immortella?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 22:40 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 22:37 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hmmm...ik ben er ook...kan ik met jou meerijden Immortella?

Ben bang dat het ietsje te ver om is om jou nog op te halen Maar je hebt toch zelf een crossa

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 03-12-2003 22:49 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 22:36 schreef Immortella het volgende:
Haha, je bent toch niet van je geloof afgevallen?? Maar da's wel zo gezellig ja, al rij ik de laatste tijd juist vaak (ook vrijwillig)..
En die housewarming, sja.. Heb ook geen idee hoor of die er komt, ben er laatst al ff geweest en 'k vind het erg mooi geworden..
Zijn jullie bij X-mass? Daarheen hoef ik denk ik niet te rijden en dan kunnen we drinken..

Rij ook bijna ook altijd, ivm ver-/wantrouwen van de rest en omdat ik overal heen wil en de rest minder. Dus : "Als we gaan rij jij!!" Fuckers!!
Maar die housewarming komt er wel, zal er as weekend nog weer even op hameren!! Huis is idd er erg op vooruit gegaan.
Kaartjes xmass liggen in huis, nu alleen nog even uitvechten wie er gaat rijden. Ik niet, moet namelijk met een bepaald persoon iets drinken

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-12-2003 22:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 22:49 schreef Buried_Alive het volgende:
Rij ook bijna ook altijd, ivm ver-/wantrouwen van de rest en omdat ik overal heen wil en de rest minder. Dus : "Als we gaan rij jij!!" Fuckers!!
Maar die housewarming komt er wel, zal er as weekend nog weer even op hameren!! Huis is idd er erg op vooruit gegaan.
Kaartjes xmass liggen in huis, nu alleen nog even uitvechten wie er gaat rijden. Ik niet, moet namelijk met een bepaald persoon iets drinken

Juist ja!!
En hamer d'r maar ff op ja, een housewarming is altijd leuk.. Dan gaat deze jongedame ook maar op de fiets denk ik (Of ik laat me rijden, nu m'n ouders/broer nog zo gek zien te krijgen)..
En bij mij gaat het inderdaad ook vaak zo. Ik wil overal naartoe en als ik mensen meevraag/overhaal mee te gaan bied ik vaak ook maar aan om te rijden.. Dan willen ze zo af en toe nog mee.. Alleen naar concerten gaan is ook niet alles,

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com