|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Je hebt een auto en rijbewijs... Van wie ben je dan eigenlijk nog afhankelijk I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: nu niet meer nee, maar ik heb niet altijd een auto gehad respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Yep ik heb ook foto's alleen geen zin nog om online te zetten. |
|
quote: Ook een van de blonde gitarist? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: THOR?? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:Ik heb Thor in mn agenda geplakt (niet de echte hoor.. ) Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Die linker? *kwijl* |
|
holifuck was de helft van het publiek ZM volk tering zeg toch maar es vaker op dit forum komen hehe maar het heerschte |
|
|
|
Ik ben er ook nog even geweest, vond vooral INRI en Flesh Made Sin erg tof Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Foto's zijn hier te vinden.. onder metalfest hedon. http://img7.photobucket.com/albums/v17/MindlessMayo/ |
|
dank Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik was er ook, t was weer heel tof! Vooral genoten van de gitarist van Flesh Made Sin!! En natuurlijk veel ZM'ers gezien! @Immortella & Invictis: jullie zijn wel schattig samen @Carnagath: goed voor elkaar @Zillah: Was gezellie!! @iedereen die er ook was, maar die ik vergeten ben: moeten we vaker doen, maar dan allemaal met een ZM shirt aan ofzow, hahah |
|
quote:oh dear god.. |
|
quote: |
|
quote: Zeg het eens! [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 26-01-2004 12:11] |
|
Zijn er nog meer mensen die foto's gemaakt hebben van I.N.R.I ??? |
|
quote: Ja maaaaar die komen nog niet online, moet namelijk nog ontwikkeld, en rolletje ga ik eerst nog even volschieten over 14 dagen.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-01-2004 19:21] |
|
quote: Had jij heel toevallig nog die mooie blonde van Flesh Made Sin met het gezicht op de foto gezet? |
|
quote: Ja dat was wel een mooie meid hoor! Waar had je die nu weer zo snel vandaan? |
|
dank voor de foto's MM respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Was een leuke avond, bedankt voor de slaapplaats Carnagath I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hehe, ik ken haar al een hele tijd van MSN. En op een gegeven moment kwamen we erachter dat we elkaar best leuk vonden en dat afgelopen zaterdag wel een goede kans was elkaar echt te ontmoeten. Klikte gelijk al erg goed vanaf het begin en het is later die avond alleen maar beter geworden! quote:Graag gedaan hoor! Ik vond het erg gezellig dat je er was! Zal vast niet de laatste keer zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 26-01-2004 20:41] |
|
quote: Graag gedaan |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |