|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Op de website van de lantaarn staan de voorverkoopadressen.Maar soms reserveer ik ook per lul-iezer(telefoon).Tenminste áls er iets interresants is life sucks....sometimes |
|
quote: Denk wel dat dit handig is, ik haal morgen de kaarten alvast. Het gaat druk worden! |
|
Ja...deze line-up gaat vast uitverkopen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik heb gereserveerd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Online? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Yep On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Zal ik ook maar 's ff voor mij en een aantal randstedelingen gaan reserveren ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja heb ik ook gedaan. Heel makkelijk. Zo gefixt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: , ben er waarschijnlijk ook en met een beetje geluk ook nog gratis. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Heb ook gereserveerd ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dan moet je eens een ander "soort" medicijnen proberen... daar kom je waarschijnlijk wel de nacht mee door... |
|
hmm zou eens SPEED proberen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Op 19 januari 2004 14:51 schreef witch het volgende: - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Metagorr - MindlessMayo & vriend - Hammer & vriendin - Immortella - Lainedil Naleanor + aanhang - Nix - Stigma! - Brujeria - Hoolie99 - Nimmer nuchter+ een groep vage studenten(kennen geen van allen de bands in kwestie) -Invictis en Ramsteiner en aanhang -witch (moet alleen nog ff slaapplaats regelen) - 7th Fallen Angel + Mercuria |
|
quote: Haha, dan blijf ik bij jou uit de buurt in de pit I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
INRI Als ik de auto vrijheb kom ik af Uit liefde voor ZM. |
|
GODVERDOMME nergens in jeugdherberg in zwolle te vinden, en in een hotel voor 500 euro per nacht is ook niks!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Tja als je van ver komt is het wel handig zowieso een kaartje achter de hand te hebben. Misschien niet helemaal uitverkopen maar wel een hele drukke metalfest editie. Nog een paar dagen! |
|
quote: We hebben wel 2 campings hier.. idee? |
|
quote: je kan denk ik wel bij ons blijven, kun je zelfs binnen slapen denk ik. ben ook nog mooit bij die gasten geweest, maar is geen probleem |
|
Goh! Dat wordt best gezellig volgens mij Subtiel kamerolifantje |
|
quote: He, wij zijn er 'd'0h' Nimmer nuchter komt ook? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ja, hoezo |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: hehe |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |