IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Callenish Circle + I.N.R.I. + Flesh Made Sin @ Hedon in Zwolle (24.01) ! Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-01-2004 20:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Bijna zover, mensen tot morgen!

IJzeren Hertog
Man van staal
Usericon van IJzeren Hertog
Posted 23-01-2004 21:03 by IJzeren Hertog Wijzig reactieProfiel van IJzeren HertogQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 20:57 schreef MindlessMayo het volgende:
Bijna zover, mensen tot morgen!

Hmm voor mij geen concert in de hedon..kreeg net het bericht dat mijn opa met kritieke toestand in het ziekenhuis ligt en het niet lang meer maakt

Verdeel en heersch

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 23-01-2004 21:28 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 21:03 schreef IJzeren Hertog het volgende:
Hmm voor mij geen concert in de hedon..kreeg net het bericht dat mijn opa met kritieke toestand in het ziekenhuis ligt en het niet lang meer maakt

Succes!

streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 24-01-2004 1:32 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

Is de boel al uitverkocht?heb nog geen kaartjes.tja stom ik weet ut

life sucks....sometimes

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-01-2004 1:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 1:32 schreef streetfighter het volgende:

Vast niet, dat valt meestal wel mee in Hedon.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-01-2004 1:34 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 1:32 schreef streetfighter het volgende:
Neuh, denk t niet

Subtiel kamerolifantje

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 24-01-2004 2:12 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 20:19 schreef Orion het volgende:
jupe nimmer nuchter bood me iets aan.
en anders word het de hele nacht door thrashen!!

gaat ged komen kerel, heheh, ik ban zatheheheeh
ehhe

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-01-2004 4:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

gheghe, tot zo mensen

(ik haat flyers snijen midden in de nacht )

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

IJzeren Hertog
Man van staal
Posted 24-01-2004 9:32 by IJzeren Hertog Wijzig reactieProfiel van IJzeren HertogQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 4:02 schreef invictis het volgende:
gheghe, tot zo mensen

(ik haat flyers snijen midden in de nacht )

Heb je ze nog recht kunnen snijden?

Verdeel en heersch

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-01-2004 11:39 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 9:32 schreef IJzeren Hertog het volgende:
Heb je ze nog recht kunnen snijden?

hmmz ik heb wel eens rechtere flyers gezien, ach ja

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

IJzeren Hertog
Man van staal
Posted 24-01-2004 11:42 by IJzeren Hertog Wijzig reactieProfiel van IJzeren HertogQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 11:39 schreef invictis het volgende:
hmmz ik heb wel eens rechtere flyers gezien, ach ja

En zitten je vingers er nog allemaal aan?

Verdeel en heersch

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-01-2004 11:47 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 11:42 schreef IJzeren Hertog het volgende:
En zitten je vingers er nog allemaal aan?

gheghe ja tot mijn verbazing wel; stomdronken flyers snijen is best een riskante onderneming

IJzeren Hertog
Man van staal
Posted 24-01-2004 11:49 by IJzeren Hertog Wijzig reactieProfiel van IJzeren HertogQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 11:47 schreef invictis het volgende:
gheghe ja tot mijn verbazing wel; stomdronken flyers snijen is best een riskante onderneming

Zeg gerust stompzinning

Verdeel en heersch

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-01-2004 14:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Cadaveria en ik zullen ook wederom van de partij zijn

Ben te herkennen aan een ZM shirt (hoe origineel) en een spiegelreflexcamera en zal in het gezelschap vekeren van o.a. Carnagath en Cadaveria

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-01-2004 16:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 24 januari 2004 14:30 schreef Valorian het volgende:
Cadaveria en ik zullen ook wederom van de partij zijn

Ben te herkennen aan een ZM shirt (hoe origineel) en een spiegelreflexcamera en zal in het gezelschap vekeren van o.a. Carnagath en Cadaveria

Je wil gewoon niet dat ik mee ga he?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-01-2004 16:40 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 24 januari 2004 16:38 schreef zillah-morte het volgende:
Je wil gewoon niet dat ik mee ga he?
Zie je wel dat vrouwen hints beter oppikken!

I'm not being rude. You're just insignificant.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-01-2004 16:41 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

JERRY JERRY JERRY!

Morgen CC etc. hier om de hoek

Orion
Usericon van Orion
Posted 24-01-2004 17:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

GODVERDEKOLEREK*ANKERKUTZOOI!!!!! jongen met wie ik mee ga is natuurlijk weer geen gehoor aan zn mobiel of thuistelefoon ik heb het zo goed tegen die gast gezegt laad je telefoon op en neem hem mee!! HIJ HEEFT GODVERDOMME AL MN SLAAPSPUL EN ALLES MN BEURS LIGT NOG BIJ HEM ALLES!!!!!!
IK KIJK VERDOMME AL ZO LANG UIT NAAR DIT CONCERT EN NU DIT!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG en als ik alleen ga ken ik maar tot leeuwarden/ groningen komen en sta ik nog op straat !!!
aaaarrrrrggggg ik wou hier zo graag bij zijn flesh made sin speelt bijna nooit in het noorden!! altijd weer dat K*t zuiden!!
GODVERDEGODVERDOMME !!!!! AAAARRRRRRGGGGG IK HAD ER ZO"N ZIN IN FLESH MADE SIN!!!!!!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-01-2004 17:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 24 januari 2004 17:32 schreef Orion het volgende:
flesh made sin speelt bijna nooit in het noorden!! altijd weer dat K*t zuiden!!
Ja gek he? Enig idee waar ze vandaan komen? Vooral even tegen de band zeggen, dan krijgen ze vast de behoefte om nog vaker helemaal naar het noorden af te reizen

Orion
Usericon van Orion
Posted 24-01-2004 17:36 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

dank voor je steun

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-01-2004 17:38 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 24 januari 2004 17:36 schreef Orion het volgende:
dank voor je steun
Oh eh ja.. nou, kom maar een keer langs als ze weer eens op hun thuishonk spelen ofzo? Je wordt zo inderdaad wel flink genaaid... misschien heeft ie perongeluk z'n telefoon uit staan en belt ie zo?

Orion
Usericon van Orion
Posted 24-01-2004 17:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

als hij hem uit heeft staat is het een 1ste klas dombo verdomme ik heb het hier al bijna een maand over, ik heb het zelfs vanmorgen nog gezegt!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-01-2004 18:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 17:32 schreef Orion het volgende:
zijn flesh made sin speelt bijna nooit in het noorden!!

Jawel hoor, ik zie ze voor de tweede keer in Zwolle. Ze stonden eerder in popfront, naast de Hedon dus

hammer
Usericon van hammer
Posted 24-01-2004 18:58 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

vandaag een motor gekocht...

dus helaas geen geld meer om vanavond uit te geven.
dus ik ben niet van de partij!

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 24-01-2004 19:09 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

hoooouuuuwdiehoooo!!! nog slechts luttele uren tot bet begin

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com