|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Bijna zover, mensen tot morgen! |
|
quote: Succes! |
|
Is de boel al uitverkocht?heb nog geen kaartjes.tja stom ik weet ut life sucks....sometimes |
|
quote: Vast niet, dat valt meestal wel mee in Hedon. |
|
quote:Neuh, denk t niet Subtiel kamerolifantje |
|
quote: gaat ged komen kerel, heheh, ik ban zatheheheeh ehhe |
|
gheghe, tot zo mensen (ik haat flyers snijen midden in de nacht ) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Heb je ze nog recht kunnen snijden? Verdeel en heersch |
|
quote: hmmz ik heb wel eens rechtere flyers gezien, ach ja Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: En zitten je vingers er nog allemaal aan? Verdeel en heersch |
|
quote: gheghe ja tot mijn verbazing wel; stomdronken flyers snijen is best een riskante onderneming Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zeg gerust stompzinning Verdeel en heersch |
|
Cadaveria en ik zullen ook wederom van de partij zijn Ben te herkennen aan een ZM shirt (hoe origineel) en een spiegelreflexcamera en zal in het gezelschap vekeren van o.a. Carnagath en Cadaveria |
|
quote: Je wil gewoon niet dat ik mee ga he? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Zie je wel dat vrouwen hints beter oppikken! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
JERRY JERRY JERRY! Morgen CC etc. hier om de hoek |
|
GODVERDEKOLEREK*ANKERKUTZOOI!!!!! jongen met wie ik mee ga is natuurlijk weer geen gehoor aan zn mobiel of thuistelefoon ik heb het zo goed tegen die gast gezegt laad je telefoon op en neem hem mee!! HIJ HEEFT GODVERDOMME AL MN SLAAPSPUL EN ALLES MN BEURS LIGT NOG BIJ HEM ALLES!!!!!! IK KIJK VERDOMME AL ZO LANG UIT NAAR DIT CONCERT EN NU DIT!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG en als ik alleen ga ken ik maar tot leeuwarden/ groningen komen en sta ik nog op straat !!! aaaarrrrrggggg ik wou hier zo graag bij zijn flesh made sin speelt bijna nooit in het noorden!! altijd weer dat K*t zuiden!! GODVERDEGODVERDOMME !!!!! AAAARRRRRRGGGGG IK HAD ER ZO"N ZIN IN FLESH MADE SIN!!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Ja gek he? Enig idee waar ze vandaan komen? Vooral even tegen de band zeggen, dan krijgen ze vast de behoefte om nog vaker helemaal naar het noorden af te reizen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
dank voor je steun Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Oh eh ja.. nou, kom maar een keer langs als ze weer eens op hun thuishonk spelen ofzo? Je wordt zo inderdaad wel flink genaaid... misschien heeft ie perongeluk z'n telefoon uit staan en belt ie zo? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
als hij hem uit heeft staat is het een 1ste klas dombo verdomme ik heb het hier al bijna een maand over, ik heb het zelfs vanmorgen nog gezegt! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Jawel hoor, ik zie ze voor de tweede keer in Zwolle. Ze stonden eerder in popfront, naast de Hedon dus |
|
vandaag een motor gekocht... dus helaas geen geld meer om vanavond uit te geven. dus ik ben niet van de partij! |
|
hoooouuuuwdiehoooo!!! nog slechts luttele uren tot bet begin respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |