|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oeh, ikke ietsje meer... Ik ga denk ik wel 4 personen vervoeren (inclusief mezelf).. Maar mijn crossa kan racen hoor!! Top van 180 ongeveer.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Cool! |
|
* kick * !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
gatver...INRI is een kut band..en het zijn nog posers ook....live dan. |
|
Waarschijnlijk wel present (tenzij ik te lui ben om een kwartier te fietsen) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Mooi! Dan kom jij toch gezellig niet?! |
|
Aanvullende info: * Zaal open : 21.00 * Aanvang : 21.30 * Entree : 8 euraux !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Ze kunnen bij mij niet kapot die gasten.Ik heb m'n zoontje 2x meegenomen naar INRI,en beide keren werd ie bedolven met stickers,petten en shirts.Supergasten! spelfout weggehaald... |
|
quote: Helemaal mee eens, zijn echt leuke lui! quote: Ken jij ze? Nee? Dacht ik al, mond houden of gewoon niet gaan kijken dan! Als je niet tegen een beetje lomp gevloek kan moet je niet naar INRI gaan Ik ga hier uiteraard wel bij zijn ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hmmm...als je zelf nuchter bent is die zanger wel erg lachwekkend...maar dat zal wel aan mij liggen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Het zijn superlui! Laatste keer gezien tijdens occultfest, die bus was echt wel een geniale binnenkomer! Tijdens occultfest totaal beplakt geweest met stickers! Deze keer ga ik voor een tshirt |
|
Ik heb ze nog zien wegrijden met die bus...duurde wel even voordat ze van het terrein af waren... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Gheghe we hebben ze nog aangemoedigd vanaf de tent.. |
|
Haha...dat kan ik me niet meer herinneren...ik heb het schouwspel wel vanuit mijn tent gadegeslagen... Erg tof die gast met dat zaklampje... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 22-12-2003 22:59] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: niet zeuren! wuust robuust |
|
quote: Hmm ohja jij was onze buurman toch? Samen met buuv vampie? |
|
Eigenlijk wil ik wel gaan maar 9 januari komt Daniel Lohues & The Louisiana Blues Club, 7 februari is er de Bottom-Marathon en 8 februari komt Dying Fetus dus ben ik in die periode al vrij arm. Het wordt dus even afwachten of ik ga. |
|
Up! Nog een paar weekjes! |
|
ik ben van de partij ! FLESH MADE SIN!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Van de Hedon-site: [ZA] 24 Jan.'04 METALFESTIVAL met CALLENISH CIRCLE / I.N.R.I. / FLESH MADE SIN ZAAL OPEN: 21:00 AANVANG: 21:30 € 8,00 De Tilburgse band FLESH MADE SIN Sin werd opgericht in 1999. De vier bandleden hebben van jongs af aan een brandende liefde voor thrash, met name uit de late jaren '80. Deze bikkelharde muziekstijl wordt op passende wijze voorzien van teksten die handelen over (serie-)moord, dood en verderf. Thrash is back! De jongens van I.N.R.I. zijn al vanaf 1994 actief in de metal scene. Eerst nog onder de naam Stigmatheist, die in 1998 de CD ‘It All Ends Today' uitbrengt via het Deense ‘Voices of Wonder' label. Na de nodige veranderingen in de line-up besluit de band het muzikale roer om te gooien. Met hun ‘Do or Die' attitude verschijnt de band begin 2001 weer op de planken, nu onder de naam I.N.R.I. Op basis van een in eind 2000 uitgebrachte promo-cd doet I.N.R.I. enkele goed ontvangen optredens met o.a. Morbid Angel, Darkane, Hypnosia en Krisiun. Naar aanleiding van deze concerten komt I.N.R.I in contact met het Coldbloodindustries label. Begin 2002 neemt de band hun debuut cd ‘Hyper Bastard Breed' op in de welbekende studio Franky's Recording Kitchen (God Dethroned, Altar, Severe Torture). Brutal blasts, grunts, killer riffs gecombineerd met catchy songwriting zijn de belangrijkste kernpunten om I.N.R.I's stijl te omschrijven. Beïnvloed door bands zoals The Crown, God Dethroned en Malevolant Creation. CALLENISH CIRCLE begon in 1992 als death metal coverband. Vanaf 1994 werd het serieus. Ze gingen eigen materiaal schrijven en in 1995 kwam hun eerste demo uit, "Lovelorn". Deze demo werd in de underground metal scene over de hele wereld positief ontvangen. De jaren die volgden waren niet makkelijk. Na de demo stonden de platenmaatschappijen in de rij, maar door verschillende tegenslagen bleef een grote doorbraak uit. Er kwamen verschillende CD's uit bij verschillende maatschappijen, maar geen enkele leidde tot echt succes. Na 10 jaar hard werken was er eindelijk licht aan het eind van de tunnel. Ze kregen een contract bij het grote Amerikaanse Metal Blade Records en de eerste CD bij deze maatschappij, "Flesh_Power_Dominion" kwam uit in 2002. Dit betekende de definitieve doorbraak van Callenish Circle: een tour door heel Europa zorgde voor een verpletterende indruk bij de metalfans. De band bleef zich ontwikkelen en het materiaal voor de nieuwe CD was nog extremer, maar behield toch de unieke sound en sfeer. De nieuwe CD (uitgekomen in mei 2003) "My Passion // Your Pain" was nog krachtiger en intenser dan zijn voorganger en weer een groot succes in heel Europa. Het massieve geluid zorgt er voor dat Callenish Circle zeer krachtig overkomt. Daarnaast legt de band een flinke dosis melodie in zijn gitaarpartijen. De band die al ruim 10 jaar aan de weg timmert is klaar voor de toekomst. "Expect a furious, ass-kicking en deadly cocktail of Death/Thrash on LSD!" !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
€ 8,00??? HAHAHA! Ikke lekker graaaaaatiiiis! |
|
quote: ikke lekker ook(hopelijk) en aangezien kennisen van vrienden achter de tab staan... |
|
Hmmz, is er metal in zwolle, zit ik in belgie Life doesn't get much better than this! |
|
[quote]Op 6 november 2003 17:02 schreef Lainedil Naleanor het volgende: - Carnagath (+ vriendin} - Cadaveria - Valorian - Metagorr - MindlessMayo & vriend - Hammer & vriendin - Immortella - Lainedil Naleanor + aanhang - Nix - Stigma (toch? ) - Brujeria respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |