|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kom ook, wordt het gewoon een herhaling van vorige week maar nu met goede muziek er bij I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Manowar? For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Mijn kaarten vandaag alvast opgehaald |
|
quote: Dude, kunnen we mijn oude kamer daar niet kraken? Ziet er toch niet naar uit dat iemand daar nog in wilt.. (of heb je inmiddels al weer een nieuwe medebewoner? |
|
quote: gheghe kraken *heeft zin in vanavond* http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: moet je ook een halve kilo speed ? *voetjes van de vloer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Yup ... hij is al bezig zich te settelen! Maar ik pleur iedereen wel in de huiskamer neer en stapel de bankstellen op elkaar! Moet zat kunnen dacht ik zo! |
|
Kan niet wachten Nix! neem je ook direkt mn munee mee? Ik ben blut en ik moet brujeria terug betalen. Dus...nu heb ik wel een beetje haast Tenzij jij ook blut bent maar dat betwijfel ik. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Wat moeten wij wel niet zeggen dan? We zitten ongeveer 3.5 uur in een busje en dat om een uurtje te spelen... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: als je maar van zillah afblijft...ga niet stoken in een relatie van 6 1/2 jaar.ze is net een paar maanden weg. sorry maar moest ik ff kwijt .greetzz Alfr |
|
quote: Goede Tijden - Slechte Tijden in Hedon ??? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
uhhh hahaha nou mischien wel haha nee ik ga maar niet lijkt me niet zo,n goed idee... |
|
quote:Dude.. you need help. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
i need help ? hahaha heb ik al ...waar bemoei jij je mee ..weet jij wat er speelt dan? zo niet bemoei je er dan niet mee.. |
|
quote:Beter dan jij, ja. Maar buiten dat, je houdt je prive-zaakjes maar lekker buiten het forum. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
laten we het gezellig houden helmet.. we kunnen beter lachen dan bekvechten met mekaar..ok? zillah en ik zijn ook nog goeie vrienden hoor..haha we drinken vast nog wel eens een biertje als we moeten spelen met Morte ok? |
|
Morgen is het al (Sorry mensen, heb er gewoon zin in ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Nou, ik had meer op de bank staan dan verwacht dus we kunnen weer onthaasten Subtiel kamerolifantje |
|
Heya een leuk avondje deathmetal vlak op de hoek, moet ik toch es snel heen Verdeel en heersch |
|
Nog een Zwollenaar? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nah, woon een stuk zuidelijker van Zwolle, maar tis altijd nog dichterbij dan Amsterdam of Tilburg Verdeel en heersch |
|
Ah ok, same here.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik heb er ook vet zin in en ik zie Immo weer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |