|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
iedereen is gewoon gestoord en zielig. |
|
val ik niet onder iedereen dan? |
|
Hangt van de context af denk ik. |
|
ik had ook kunnen zeggen wij zijn allemaal gestoord en zielig. Punt blijft dat iedereen gestoord en zielieg is en we allemaal om hulp moeten gaan roepen en gaan huilen in een hoekje |
|
Dat doet 90% van de Nederlanders toch al? What's your point? |
|
dat dus |
|
Oh .. ach ja .. Die mensen moeten een schop onder hun reet krijgen, niet zo lopen zanikken. |
|
Ik voel me gelukkig Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
gelukkig hou jij wel van schoppen.. maar er word idd flink wat afgezeken, soms terecht, maar erg vaak worden negatieve dingen veel te veel overdreven |
|
Dat vind ik dus ook, die lieve en alles begrijpende aanpak helpt vaak voor geen ene reet.. De waarheid moet eens gezegd worden en mensen moeten idd 'figuurlijk' een trap onder hun kont krijgen, laat er maar eens harde woorden vallen.. Dit zet mensen vaak wel aan het denken over 'hoe verder'... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Heilige scheit ... mensen zijn het met me eens ... waarom zijn er dan no zoveel van die zielige figuren? |
|
quote: sommige mensen kunnen niet zo goed tegen jouw "tough love" aanpak denk ik |
|
quote: Mee eens. Ik krijg graag trappen, maar mensen blijven te lang vriendelijk. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
@Chris: Ach, er is er 1 die het zeer waardeert, de rest mag van mij de niet naar historische feiten wijzende ovens in. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-11-2003 16:43] |
|
quote: |
|
quote: Ja klopt absoluut, en er is juist een hele grote groep mensen die geen fuck hebben aan de lieve, begrijpende aanpak... Je moet mensen juist 's met de neus op de feiten drukken en hen laten inzien dat deze manier van leven/denken/etc. hen ook niet verderhelpt en vaak alleen verder de vernieling in zal helpen.. Mensen gaan niet nadenken als ze constant maar 'begrepen' worden, hierdoor worden hun 'zielige' gevoelens vaak alleen maar versterkt.. Als mensen je zielig vinden versterkt dat je zelfmedelijden (vaak).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: idd, dan is er ineens een legitieme reden om je zielig te voelen |
|
Laatst komisch, "er is te weinig opvang voor de steeds in het criminele circuit terugkerende junks" Ik zat echt met verbazing te kijken hoe er miljoenen euro's besteed worden aan ongeveer 5000 sukkels die te beroerd zijn om hun luie reet eens fatsoenlijk te bewegen. ARGH lijfstraffen LIJFSTRAFFEEENNN |
|
misschien dat het budget voor opvang groter zou zijn als er niet "entertainmentpalen" in alle cellen geinstalleerd werden |
|
... ieuw ... |
|
quote: entertainmentpalen??? Wat zijn dat (ik heb ze bij ons nog niet gezien) ..."Hate can only create more hate"... |
|
dat is al een hele tijd terug in het nieuws geweest.. dat waren palen met dingen als video's erin...dat was overigens voor normale gevangenissen @Jenje: ....dude..... [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 26-11-2003 16:53] |
|
quote: Aha, nou dat nieuws heb ik dan dus gemist.. Bij ons hebben ze trouwens gewoon een video, een dvd-speler, een stereo installatie, een tv én een computer gewoon los van elkaar... Hebben ze geen paal voor nodig.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: DUDE! Kerel, ik had jouw perverted mind als kontext genomen, dus ik zat aan andere palen te denken. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |