|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
die scooters, sigaretten en vuurwerkbommen kunnen ze betalen door alle drugs die ze verhandelen, duh! no text supplied |
|
quote: Klopt, maar moet je eens kort nadenken welke vorm van 'depressies' er het meest voorkomen .... |
|
Die zogenaamde 'modieuze' depressies zijn mijns inziens als het ware de onderkant van een negatieve spiraal. Als je je elk vervelend dingetje dat je meemaakt, steeds aan gaat trekken, kom je steeds lager in die spiraal terecht met een "depressie" als uiteindelijk gevolg. Als je nu gewoon niet bij de pakken neer gaat zitten, maar je leven weer verder oppakt, kom je dus niet lager in die spiraal terecht en kun je op termijn zo'n depressie voorkomen. Wat niet wegneemt dat je nog steeds over je problemen moet praten, want anders ga je ze opkroppen en dat is sowieso niet goed. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Jippie daar gaan we weer. Al die vrolijke mensjes die eens komen uitleggen hoe onnozel psychische problemen zijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ja en als die depries hoe verschikkelijk zielig ze wel niet zijn en hoe onoverkomelijk het allemaal wel niet is. |
|
quote: Dat is dus negatief denken. Dat leren heel veel ouders hun kinderen aan door teveel op ze te schelden en hun een minderwaardig gevoel te geven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
je zou er depressief van worden... - Mutatis mutandis - |
|
quote: Gelukkig kan ik aan de knipoog-smiley zien dat je dit niet helemaal serieus bedoelt, want anders zou ik me er misschien nog depressief door gaan voelen ook... Nee, ff serieus, weet je waarom die mensjes zo "vrolijk" zijn? Omdat die daadwerkelijk in zien dat psychisch helemaal in de put raken ook geen oplossing is... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik ben vrolijk omdat ik "been there done that" gedaan heb. dus alle reden heb om vrolijk te zijn, en inzie dat het een stuk fijner leven is zonder regenwolken. |
|
quote: Dus mensen met een depressie zien echt niet in dat hun situatie niet optimaal is? Anyhoo, ik zwijg! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: natuurlijk wel, anders zouden ze niet depresief zijn. |
|
quote: Ik heb geen zin om m'n hele privé-situatie hier uitgebreid uit te gaan zitten meten, maar neem maar van mij aan dat ik minstens zo veel vervelende dingen heb meegemaakt als die mensen die zeggen een depressie te hebben, alleen heb ik geen zin om toe te geven aan die negatieve spiraal. Heb je namelijk uiteindelijk alleen maar jezelf mee. En voor de mensen die dat nog niet wisten: Het leven bestaat nu eenmaal uit pieken en dalen. En soms met hele diepe dalen. Maar daar doe je verder niets aan, behalve het als vaststaand feit te accepteren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Vroeger wist men ook niet wat leukemie was, dat betekent nog niet dat mensen het niet hadden.... |
|
Van fouten moet je leren. Ik heb een halfjaar helemaal in de shit gezeten(mede door mijzelf natuurlijk) maar nu kan ik des te vrolijker zijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
- Mutatis mutandis - |
|
quote: wel een heel half jaar, toe maar |
|
quote: Naja ik ben er zo'n beetje we overheen maar nu ligt het aan andere personen(mijn "moeder" ) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
*wacht vol spanning af* |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Schuif het maar weer op een ander af... |
|
quote:.. hoe heet dat syndroom ook al weer .. |
|
quote: Nee, mensen die denken dat ze bij de minste dip in een zware depressie zitten en te fel naar aandacht snakken zijn fout bezig want ze slorpen kostbare tijd en energie op die kan geïnvesteerd worden in mensen die echt met zware psychische problemen zitten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Puberteit! |
|
quote:TADAAAA |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |