|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar kan ik me goed in vinden Alleen het probleem telt volgens mij in elke fase ongeveer evenveel. Het psygische probleem in onze landen weegt bijna net zo zwaar als het voedseltekort in andere landen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: is gewoon zo'n typische heterosexuele blanke nederlander |
|
quote: isch moeichlijk verschiel tussie die Psychieloog en die psychieator |
|
quote:Blijkbaar... Hou dan toch gewoon je mond, denk ik dan, maar goed, wie ben ik? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Jaja... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
|
|
Ik ben maar weer eens naar het cafe! Mijn psychische problemen verdrinken. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Psygische??? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: ah ik donderdag, voor het eerst in mijn leven naar de Malle babbe (shame on me) 10 pleurie dokken, en drinken zoveel je wilt tussen 21 en 22uur. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-11-2003 22:29] |
|
quote:Aaaaaahhh!! Hoe kun je nou naar Malle Babbbe gaan??? Ook al is het voor 10 euro een uur gratis zuipen. Ik zou echt na 5 minuten al huilend wegrennen! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: GVD doe ik het weer Maarja ik zei ook al dat het nog een x ging gebeuren vandaag <Edit> weer ik moet er toch echt wat aan gaan doen [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-11-2003 22:34] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Shame on you! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: We gaan met de Hema miepen daareen want een van deze hema miepen is jarig |
|
quote:Nou veel plezier, ben benieuwd hoe je het er vond. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Gaan we nu appels met beren (nee, geen spelfout) vergelijken? Het slaat in ieder geval nergens op. En je kop houden als je een burnout hebt, is dat dan zo goed? Ik denk het niet... Het is denk wel zo dat naarmate mensen makkelijker kunnen overleven in de wereld, ze meer psychische problemen krijgen en/of er meer aandacht aan schenken. Immers, als je fulltime bezig bent met hoe je je voedsel voor die dag kunt vangen, dan ben je niet bezig met minder essentiele zaken, zoals je psyche. no text supplied |
|
alleen al dat het woord burnout sinds 2 jaar bestaat geeft aan dat niemand zijn kop erover houdt lijkt me. |
|
quote: Met andere woorden, hoe minder problemen je hebt, des te minder er voor nodig is om van slag te raken. Maar aan de andere kant, als wij mensen nou gewoon eens wat verder zouden kijken dan onze neus lang is, dan zouden we ons realiseren dat we ons eigenlijk maar aan zitten te stellen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het is gewoon een luxe probleem (niet alles trouwens). Men moet alles doen binnen een zo kort mogelijke tijd. I.p.v. druk te maken over echte problemen (regering bijv.), maakt men zich druk over sporten, carriere.... en andere bullshit. |
|
quote: Ik vind carriére toch niet bepaald bullshit... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Carriére, als in van niks naar alles in enkele jaren. Eenmaal aan de top kunnen ze nog niks en wordt ook niks. Goede loopbaan heb je veel meer aan. Eenmaal aan de top, dan hoor je er ook. Men weet waar je over praat. |
|
Volgens mij haal je ze nu doorelkaar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja ok, daar geef ik je gelijk in. Maar je bracht het alsof je een carriére in het algemeen niet belangrijk vindt. Hier was ik het dus niet mee eens, ik vind het erg belangrijk dat men werkt aan zijn/haar toekomst en ik vind het belangrijk dat iemand ambities heeft/houdt.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Daar spreek ik je helemaal niet op tegen (eens dus). Maar het woord carriére wordt door elke niks wetende persoon gebruikt. Loopbaan vind ik dan iets beter klinken. |
|
Dat je praat over psychische problemen, goed...maar mensen worden al te vaak volgestopt met chemische rotzooi (of doen dat zelf door overdadig drank en andere zooi te gebruiken, maar da's oud). Een dip wordt te snel aanzien als een depressie--->met depressies krijg je aandacht---->het heeft wat om depressief te zijn---->mensen laten zichzelf té vaak toe depressief te zijn. Depressie is een luxeprobleem: niet dat ik er nooit last van heb, ik heb er ook teveel over zitten zeiken---->als je depressief kan zijn leef je nog en heb je de kans om van dat leven iets te maken: HUP! Actie! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |