IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : irritante covers Volgende pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-12-2003 16:48 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Hoor ik godverdegodver die KUT kreupele koekjes, hebben ze Behind blue eyes van the Who om zeep geholpen.
Zo waren er ook al een zeer irritante R(ommel) & B(agger) van Bohemian rapsody, light my fire, en nog veel meer.
Welke cover laat jullie acné welig tieren?
Is er een cover die je de stront dun door de broek laat gieren? hier kan het!!!

als er tenminste geen slotje opkomt


Een kleine snol zit zo vol.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-12-2003 16:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Nou inderdaad, die LB cover van 'Behind Blue Eyes' slaat werkelijk alles! Wat een enorme verkrachting!

Overigens is de cover van TLC van 'Under the Bridge' van de Red Hot Chilipeppers' ook om van te huilen


I'm not being rude. You're just insignificant.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-12-2003 16:50 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Het grootste gedeelte van de nummers op "A Tribute to Burzum"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-12-2003 17:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Als er en beat onder komt vind ik het al irritant bijv madhouse die nummer van madonna loopt te verzieken niet dat ik fan ben van madonna maar toch


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-12-2003 17:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

De pogingen van Korn, Avril Lavigne en nog een paar artiesten om Metallica nummers te coveren.

Korn deed One geloof ik en Avril Lavigne Fuel, maar meer kan ik me daarvan gelukkig niet meer herinneren...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 04-12-2003 17:02 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 4 december 2003 16:50 schreef BurZum het volgende:
Het grootste gedeelte van de nummers op "A Tribute to Burzum"


Uhh, ja die tribute CD's zijn eigenlijk meestal verschrikkelijk...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-12-2003 17:03 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Life of angony met een S,O,D cover is ook slecht.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-12-2003 17:04 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik vond het irritant toen zo'n hip sletjes trio een nummer van Blondie gingen verkrachten.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 04-12-2003 17:24]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 04-12-2003 17:04 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

eepsel, Kimmie!!!


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Leventhal
Usericon van Leventhal
Posted 04-12-2003 17:18 by Leventhal Wijzig reactieProfiel van LeventhalQuote dit bericht

Die verrukte house covers van A-ha. Zo een zalige groep te kakken zetten.
Ik weet niet of er ook een topic is voor klaarkomingscovers maar ik zal het hier vermelden. Iedereen kent wel Bots - Wat zullen we drinken. Een bereversie hiervan is gebracht door Tyske Ludder. Het nummer heet Sieben Tage Lang. Retelekker.

[Dit bericht is gewijzigd door Leventhal op 04-12-2003 17:21]


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 04-12-2003 17:26 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 17:01 schreef altx het volgende:
De pogingen van Korn, Avril Lavigne en nog een paar artiesten om Metallica nummers te coveren.

Korn deed One geloof ik en Avril Lavigne Fuel, maar meer kan ik me daarvan gelukkig niet meer herinneren...

die waren idd walgelijk ja.
en het ergste was, dat metallica zelf zat de genieten op de tribune, en het nog vet vonden ook.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-12-2003 17:28 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 4 december 2003 17:26 schreef Nimmer nuchter het volgende:
die waren idd walgelijk ja.
en het ergste was, dat metallica zelf zat de genieten op de tribune, en het nog vet vonden ook.





dat viel nog mee vergeleken met wat snoep hondje hond vertoonde...


Suck my piss


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-12-2003 17:31 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 december 2003 16:48 schreef SkinPeeleR het volgende:
Hoor ik godverdegodver die KUT kreupele koekjes, hebben ze Behind blue eyes van the Who om zeep geholpen.



ik kan wel janken om die cover, strax denken mensen dat limp bizkut nog nrs kan schrijven ook. van de week draaiden ze het origineel op 3fm. zegt, die vrouwelijke dj,: goh, de versie van the who is veel meer rock als limp bizkut. ja, 'logisch.


Oud Vuil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-12-2003 17:33 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik maak me nooit zo druk om zulke covers...ik train mijn lachspieren er bij...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-12-2003 17:41 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Hier gaan we:
Sun allways shines on TV (van Aha) door een dwaze popband
Eternal Flame (van The Bangels, o zo zalig nummer ) door Atomic Kitten
Running up that Hill (van Kate Bush) door WT, toen hadden ze echt afgedaan bij mij.
Tainted Love (van Soft Cell) door MM
Boadica (van Enya) deels gecoverd door The Fuggees (Readdy or not).
Here coms the Rain again (van Eurythmics) door één of andere housgroep
Like a Virgin en Like a Prayer (van Madonna) ook door één of andere housgroep
Zeven Dagen lang (van Bots) ofwel de Brettoense traditional (door oa Alan Stivell) "Son Ar Christr" ( Het lied van de cider) door Scooter (How much is the Fish), wat een hatelijk nummer.
Ameno (van Era) door één of andere kuthousband.
Tri Martolot (van Alan Stivell (eigenlijk ook een Brettoense traditional)) door Manau (Le Tribue de Dana) , hatelijke rapversie
Venus (van Shocking Blue (van 1969 als ik me niet vergis)), door Banarama, is wel een leuke versie
Sweet Dreams (van Eurythmics) door MM, hatelijke versie
Temple of Love (van The Sisters of Mercy) door Cremetory, vind ik geen geslaagde cover.
ken er wel nog, maar ik kan er nu niet op komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 04-12-2003 17:48]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-12-2003 17:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 17:41 schreef
Boadica (van Enya) deels gecoverd door The Fuggees.



Fugees en Lauryn Hill kan ik anders zeer goed waarderen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-12-2003 17:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 17:31 schreef webblaster wim het volgende:
ik kan wel janken om die cover, strax denken mensen dat limp bizkut nog nrs kan schrijven ook. (...)


Tsja, gelijk heb je.

Ik ken zelf geen nummers van The Who (een lacune in mijn algemene ontwikkeling, ik weet het ), dus ik had al zoiets van "best een goed nummer, alleen zijn stem past er niet bij", blijkt het dus een cover te zijn (en zoals ik hier lees, nog een slechte ook... ).

Sterker nog, een maat van me die meer into mainstream muziek is, zei een paar dagen geleden dat hij het een hartstikke goed nummer vond.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-12-2003 17:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 december 2003 17:48 schreef altx het volgende:
Sterker nog, een maat van me die meer into mainstream muziek is, zei een paar dagen geleden dat hij het een hartstikke goed nummer vond.
Verlos hem! Download/Koop/Leen het origineel en laat het hem horen!


I'm not being rude. You're just insignificant.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-12-2003 18:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 17:41 schreef beli mawr het volgende:
(...)
Tainted Love (van Soft Cell) door MM
(...)
Sweet Dreams (van Eurythmics) door MM, hatelijke versie
(...)



Hehe, en dan heb je van die grappenmakers die op hun CU2 zetten dat dit de beste nummers van Marilyn Manson zijn...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-12-2003 18:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 17:51 schreef helmet het volgende:
Verlos hem! Download/Koop/Leen het origineel en laat het hem horen!


Ik ga in ieder geval ff zorgen dat ik zelf het origineel op de een of andere manier te horen krijg, dan kan ik er ook beter over oordelen.
En daarna is hij aan de beurt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-12-2003 18:23 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Pfffff, dacht al ff dat ik de enige was.
Tja, elk hitje word na ongeveer 15 jaar gerecycled door commerciele a- muzikale mongolen.
Vooral die R&B troep , allemaal van die sukkeltjes met die nasaale Stevie Wonder(zietgeendonder)achtige jengelstemmetjes & van die plastic cockteasers die allemaal hetzelfde klinken. GADVERDAMMEGADVERDAMME GADVERREDAMME!!!! .

Cradle of Filth met een nummer van Sisters of Mercy .

Sisters of Mercy- knocking on heavens door, zo slecht dattie weer leuk word.

Houseversie gehoord van Break on through van the Doors.

Maar inderdaad, die under the bridge versie
van die atomic klittens is inderdaad ook genoeg om incontinent van te worden



Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-12-2003 18:27 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 4 december 2003 17:48 schreef altx het volgende:
Tsja, gelijk heb je.

Ik ken zelf geen nummers van The Who (een lacune in mijn algemene ontwikkeling, ik weet het ), dus ik had al zoiets van "best een goed nummer, alleen zijn stem past er niet bij", blijkt het dus een cover te zijn (en zoals ik hier lees, nog een slechte ook... ).

Sterker nog, een maat van me die meer into mainstream muziek is, zei een paar dagen geleden dat hij het een hartstikke goed nummer vond.


Die maat is hopelijk verder gezond

Wat the Who betreft, probeer hun rock opera's eerst eens: Tommy & Quadrophenia

Of live at The isle of White.


Een kleine snol zit zo vol.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-12-2003 19:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 18:27 schreef SkinPeeleR het volgende:
Die maat is hopelijk verder gezond

Wat the Who betreft, probeer hun rock opera's eerst eens: Tommy & Quadrophenia

Of live at The isle of White.


OK, zal ik doen.

By the way, op welke plaat staat Behind Blue Eyes eigenlijk?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-12-2003 19:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 19:01 schreef altx het volgende:
OK, zal ik doen.

By the way, op welke plaat staat Behind Blue Eyes eigenlijk?


Onder andere op Who's Next denk ik.

check anders http://www.allmusic.com uit.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 04-12-2003 19:30 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

dissident aggressor van judas priest door slayer vind slayer een gave band hoor maar van zulke klassiekers moet je af blijven!!Maar de meest mislukte cover die ik in jaren gehoord heb is toch echt sepultura met bullit the blue sky van u2,JEZUS wat een ramp!zoals die neger dat verkracht nee dat kan dus echt niet!!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 04-12-2003 20:10 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 17:41 schreef beli mawr het volgende:
Running up that Hill (van Kate Bush) door WT, toen hadden ze echt afgedaan bij mij.



ik word er gewoon zo triest van

Kate Bush is niet te coveren


good intent and honesty do not redeem stupidity


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen