|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
FF counteren. Dat is logisch want alles gaat naar de kloten! |
|
quote: Dan heb je wel heel snel geoordeeld.. Je noemt twee bands en gelijk is het hele genre naar de kut.. Vette onzin, als je goed kijkt zie je dat er nog echt goede cd's op de markt komen, zowel in de "poser" black metal als "true" black metal scene. |
|
een nieuw enslaved, nu al??? mardraum is toch nog niet zo oud? maar goed , als die c ook maar half zo goed is mardraum is het weer feesten geblazen. |
|
quote:Jongeman, die Mardraum is al fucking slecht vergeleken met oud materiaal! Sorry, ben in een melancholische bui... |
|
quote: Ik vind Mardraum ook drie keer niks! Nee Absu - Tara is een van de beste albums van de laatste tijd (weet alleen niet hoe lang die al uiit is) check die eens! |
|
smaken verschillen nu eenmaal. ik vind zowel de oude als nieuwe enslaved erg goed. maar wat betreft het einde van blackmetal???? absoluut niet. er worden nog steed zeer goede cd's binnen dit genre uitgebracht en ik denk dat dit wel een tijdje zo zal blijven. een voorbeeld: de laatste van diabolical masquerade is toch wel een van de absolute hoogtepunten in metal ooit wat mijbetreft. De laatste dark funeral mag er wezen. ook darkthrone zal altijd wel blijven spelen zoals zij doen ( let op: ik vind de band nog steed erg goed ook al vind ik hun laatste cd iets tegenvallen). ok heb ik zeer hoge verwachtingenvan de nieuwe carpathian forest ( ook "strange old brew" is een van de beste cd's ooit)ik denk wel dat al die copie bands van dimmu borgit, cradle etc. het moelijk gaan krijgen maar dat vind i zelf niet erg |
|
quote: Die laatste 2 gaan lekker door met rondkomen van hun bandje hoor... Welke problemen?? En black metal zal idd niet zo snel naar de kloten gaan... Het is niet alsof het een rage is, en er zijn best wel wat meer black metalbands dan enslaved en emperor... |
|
Je hebt helemaal gelijk negatieve X man. BM GAAT naar de klote, en dit moet gestopt worden. ff een opmerking: Ik vind enslaved eigenlijk nooit echt BM geweest!!! True Black Metal: Poser Black Metal: |
|
Ja, wat is 'naar de kloten'? Als je bedoelt dat de black metal zoals die begin jaren '90 gemaakt werd naar de kloten aan het gaan is, XnegativeX, dan ben ik het volledig met je eens. Aan de andere kant zijn er een hele hoop (voormalige) black metal bandjes die gewoon doorgaan met het uitbrengen van CD's. De 'cyber' black metal stroming (Dodheimsgard, Zyklon, nieuwe Satyricon, etc.) is ook een nieuwe insteek (ik vind het prut, behalve Zyklon misschien). Time to move on... Black metal is erg, erg bruikbaar geweest, ik draai die ouwe CD's nog elke dag, soms zijn er goeie nieuwe CD's en om eerlijk te zijn besteed ik niet eens meer aandacht aan bands als Enslaved, Emperor en Darkthrone. Ik zou me toch maar gaan ergeren. Klagen helpt niet, dus laten we datgene wat we wèl goed vinden ondersteunen en verspreiden. |
|
quote: ik bedoel niet dat cradle en dimmu borgir naar de kloten gaan maar al die vele bands die hun kopieeren. |
|
Ik hang me pinnen aan de wilgen quotes zijn dingen met <> |
|
Enslaved = geen black metal (en nooit geweest) Dus wat zeur je nu? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Misschien is het maar goed dat het naar de klote gaat, dan zullen er uit de as wel goeie bands omhoog komen zetten |
|
Hahahaha...ok ik geef toe dat ik dit topic in een pissige bui heb opgestart omdat ik dus net een paar nummers van Monumension, de nieuwe Enslaved had gehoord (ut lijkt soms alsof je naar stonerrock aan het luisteren bent). En ik was ook al teleurgesteld door de nieuwe Emperor. En dat terwijl ik Anthems, Equilibrium en Eld briljante platen vind. Dat geouwehoer over wat nu wel en niet blackmetal is is gewoon een kwestie van smaak (zoals zovele dingen). Als een aantal lulletje gaan die zichzelf als "true" beschouwen gaan bepalen wat ik wel en niet mag luisteren mogen ze van mij doodvallen. Maar goed...de blackmetal scene is nog lang niet dood want ik headbang nog lekker door op Abigor, Antaeus, Graveland, Limbonic art, nargaroth, Necromantia en Lunar aurora onder andere. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heeft iemand hier wel eens van Anaal nathrakh gehoord? Is dat dan true? Ik wil wedden dat die pikkies hier op deze site (ik noem geen namen) er onder elkaar niet eens uit kunnen komen wat "true" is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
het gaat met blackmetal zo als met alle eerdere stromingen uit metal. een tijdje geleden werd het genre populair en gingen vele bands blackmetal spelen. echter op eengeven moment treedt bij het grote publiek een soort verzadeging op en "stort" de "scene"in. alleen enkle reeds gevestigde namen blijven grote zalen vullen. echter, underground blijft het natuurlijk zeer actief voor de die-hardfans. maar dit verbaast je toch niet/ dit proces heeft tot nu toe bij elk genre opgetreden van bay-areatrash naar funkmetal en tot grunge. noem ze maar op. deathmetal was zogenaamd een tijdje ook "verdwenen" maar is weer behoorlijk upground aan het raken. ik weet zeker dat blackmetal altijd zal blijven bestaan aangezien het, net als deathmetal, muzikaal een hoog peil te bieden heeft en zeer trouwe fans heeft (dit in tegenstelling to bijv. grunge) |
|
Heil Hmzz...tja, wat moet ik hier nu van zeggen? Enslaved is geen black metal maar viking metal en voor zover ik weet is het ook nooit black metal geweest. Emperor is voor mij al dood. Ze hebben wat leuk spul uitgebracht maar die hit die ze nu spelen heeft niks meer met de oude meperor te maken. Black metal gaat verrot ja, maar de underground is onsterfelijk. Bands als nargaroth, judas iscariot en burning winds blijven altijd 'true' aan de undergound en houden deze in leven. Ik zou zeggen: pak een gitaar en ga spelen!! SCUM FUCK |
|
quote: He ik zie daar toevallig net MP3'tjes van staan. Eens ff kijken of die een beetje willen downloaden. |
|
van mij mag Black Metal naar de KLOTE!!!! ik zal het echt niet missen ofzo ik heb het altijd al onzin gevonden Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Juist; zodra je iets nieuws creatiefs wil maken ben je niet meer 'true'. Het moet steeds als dezelfde a-dynamische ruis klinken! Niet gek dat als ze elkaar allemaal kopieeren het SAAI en VOORSPELBAAR wordt!!!!! Ze draaien zichzelf dus lekker de nek om.... ..enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-10-2001 21:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 04-11-2002 22:41] |
|
Het maakt mij ook nix uit of het troe is of niet. Ik vind het trouwens wel lekker I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Death to the poserbands Hail The True Dark Spirits! Black Metal is zo dood als een pier kan het nog erger? DEATH TO FALSE METAL |
|
Ej ImmortalGhoul, defineer false metal.. |
|
quote: mooi!!! stomme klotemuziek doe mij maar Death, Thrash, Heavy, VikingMetal enzo Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |