|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind power metal wel ok. Blind guardian Rhapsody Edguy http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik heb laatst een CD van Stratovarius geleend van iemand maar ik vond de muziek niet echt koel Maargoed, smaken verschillen . |
|
Lord Morgoth en Judge zijn volgens mij fikse powermetal fans. |
|
quote: Yep me too, ik hou van bijna elke smaak metal, behalve gothic/nu trekken me niet zo. ik hou vooral van Manowar, en daarin ben ik de enige op dit forum I Fight The World And Take All They Can Give There Are Times My Heart Hangs Low Born To Walk Against The Wind Born To Hear My Name No Matter Where I Stand I’m Alone Proud to be a metalhead Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
tuurlijk...ben jij de enige....HAIL HAIL HAIL AND KILL! Mooiste nummer van Manowar http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: You got that right!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Niet zo...maar toen ik jonger was,heb ik heel veel naar Skid Row geluisterd.Nu nog vind ik hun teksten mooi.(Youth gone wild,Wasted time) Nu ben ik allang een BM-,New Wave en Death Metal fan. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Is Skid Row powermetal? Nooit geweten. Ik heb ook veel naar Skid Row geluisterd, en toevallig heb ik pasgeleden 2 cd's gekocht: Skid Row en Slave to the Grind. Als ik ze draai, komen de herinneringen van die periode meteen weer naar boven. the only pleasure is pain |
|
ik vind eigenlijk alleen rhapsody echt goed, maar dan ook echt goed! ik weet niet goed wat ik verder onder powermetal moet verstaan. bands als helloween etc vind ik niet zo goed. maar bands als (oude) fates warning, vicious rumors etc vind ik wel goed, als dat ook als power metal bands kan beschouwen. eigelijk dacht ik bij power metal meer aan een band als pantera |
|
quote: , sorry, ik had een keer een topic over manowar geopend en kreeg zoveel negatieve reacties da'k dacht dat ik de enigste was, die ervan hield hiero, maar ik vind het tof dat er meer schijnen te zijn die het waarderen (nu 'k het terug lees komt het idd een beetje arrogant over mijn oprechte excuses hiervoor ) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 22-10-2001 13:48] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Manowar vind ik zelf ook erg goed. Niet mijn favo maar muziek maken kunnen ze. En skid row power metal?? Niet dat ik weet en pantera noem ikzelf ook niet echt power metal. En ik blijf het zeggen de nieuwe edguy is greetings If there is life after death, There is no death. And if death does not exist, We do not live |
|
Rhapsody en Stratovarius zijn heeeeersende power metal bands! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Rhapsody, Luca Turilli, Edguy, Tobias Sammet met Avantasia, Seven Witches, Iced Earth, Blind Guardian enzo kan ik nog wel doorgaan. Powermetal heerscht gewoon. PUNT! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ben een fan van oa: Blind guardian, Gamma ray, Rage en ik hoorde net de nieuwe Brainstorm...GEWELDIG! Maar ik ben ook een grote fan van Prog rock/metal en ik vind daar meestal een hele fijne lijn tussen zitten. Ik noem er maar een paar: Ark, the Black symphony, Evergrey, Symphony X etc. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Evergrey en Symphony X zijn indeed vet goede bands. Maar wat te zeggen van bands als White Skull, Drakkar, Domine, Nostradameus, At Vance, Thy Majestie, Falconer, Cydonia, Secret Sphere en zo kan ik nog wel effe doorgaan If there is life after death, There is no death. And if death does not exist, We do not live |
|
Ik ben een behoorlijke power metal fan, bands als Sonata Arctica, Stratovarius, Helloween (vooral laatste album), Blind Guardian, At Vance en Dragonlord gaan er in als zoete koek Life doesn't get much better than this! |
|
shit zeg... vergeet ik Hammerfall bijna te noemen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Juist jah Hammerfall is egt http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Sonata Arctica is idd een topper! Bepaalde nummers zijn geweldig gecomponeerd. Helloween - Walls of Jericho maar vooral Keeper of the seven keys I & II ennuh...Freedom Call wordt hier vergeten! Die tweede cd klinkt lekker! Lost Horizon - Awakening the world; soort Hammerfall met peper in de reet & een betere zanger!! En niet te vergeten de bands die zware power metal invloeden hebben; Dispatched - Motherwar In Flames - Subterranean/Jester race/Whoracle Nightwish - Oceanborn [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-10-2001 12:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb Freedom Call 1 keer live kunnen aanschouwen in het voorprogramma van een Hammerfall concert, maar het kon bij niet bekoren. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Live kan het altijd tegenvallen; wil niet zeggen dat de songs niet goed zijn! Op cd klinkt het m.i. leuker dan Gamma ray! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Live was Freedom Call niet echt geweldig maar die twee cd's van huin zijn echt wel goed. Maar nu ben ik zelf Kamelot helemaal vergeten. Hun laatste cd Karma is echt geweldig. En ook Virgin Steel, Insania en het spaanse Dark Moor zijn toppers If there is life after death, There is no death. And if death does not exist, We do not live |
|
ik ben ook een powermetal fan en er zijn echt goeie bands zoals Iced Earth |
|
quote: goh 't zit in de familie doe mij toch maar black of death metal [niet dat ik geen power metal heb liggen het is af en toe best wel leuk om te luisteren] |
|
Ik heb dus niet gezegt dat ik niet van andre metal stromingen hou. Black, death, gothic en gewoon heavy metal ook zeker aan mij besteed! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |