|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Geachte Metalheads, Het Muziek Centrum de Bosuil in Weert is nog een erg onbekende naam in de muziek wereld, sinds vorig jaar is er een geheel vernieuwde zaal gekomen, die er perfect uitziet! Ze hebben afgelopen jaar al namen als Evergrey, Thin Lizzy, Epica en At Vance op het podium gehad staan. De komende maanden treden er o.a. Soilwork, Uriah Heep en Finntroll op!. We hopen dat jullie een keer komen kijken hoe het eruit ziet en komen genieten van de geweldige bands die op het programma staan! Kijk voor meer info op www.debosuil.nl Greetz, Bas Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
Wanneer speelt Hatred er? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik ben er bij soilwork+the forsaken. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik zal ook wel bij een aantal conserten aanwezig zijn om . Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
zeker een enorm vette zaal |
|
3 april: WAF |
|
Thinn Lizzy doen ze netjes ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik heb het al vaker gezegd: ze zijn daar heel goed bezig Bij Soilwork en Finntroll ben ik zeker van de partij |
|
Wanneer komt finntroll? (of geef anders een link naar een web-site van die zaal) |
|
URIAH HEEP! [/hippie] |
|
quote: http://www.debosuil.nl/ (moeilijk ) Erg fijne zaal!! 20-02-2004 Macabre 15-04-2004 Fintroll *Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.* |
|
of www.jcdebosuil.nl , wat je maar wil |
|
vet, ik hoorde dat Houwitser en Ancient Rites daar komen. lekker bezig! This is Zodiac speaking... |
|
quote: Dat meen je niet!!! Ancient Rites ook nog?? Dat zou echt te gek zijn! |
|
Zijn ze goed bezig of zijn ze goed bezig? Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
Zoals ik al zei, ze zijn goed bezig! Maar wanneer komt Ancient Rites dan en waar komt dat abnormaal heuglijke nieuws vandaan? Hopelijk dan ook weer doordeweeks, anders wordt 't nog een dure grap |
|
quote: What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik zou het zo niet weten, heb het nergens in het programma zien staan Ik zal het eens aan VEMP navragen! Wie een kuil graaft voor een ander, is zkr geen egoïst |
|
quote: Dankuwel! Er zijn nl. al wel promo's naartoe gestuurd. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Je kan even een mails sturen naar info@debosuil.nl gericht aan Luc. |
|
quote: heee rudy , ook hier [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 24-01-2004 14:30] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Als ik elke band neer zou moeten zetten die ons een promo stuurt zou ik geen vrije avond meer over houden. |
|
quote:Wij zijn ook geen "elke band". What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Zelfs wij hebben er gespeeld, dus dan moet het jullie vast wel lukken toch? |
|
quote: Ik hoop het What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |