|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik heb niet echt het idee dat ik me kandidaat hoef te stellen , maar hardstikke bedankt I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: gunman? Bruce Banner |
|
quote: jaja ik weet hoe het zit hoor, maar ik bedoel, zoals ik je daar heb zien flippen (en niet alleen daar overigens maar concrete topics kan ik me niet zo snel bedenken) denk ik dat je je misscfhien te snel persoonlijk betrokken voelt... Je moeder. |
|
quote: Jezus je bent de eerste die mijn naam goed schrijft. En ik weet dat ik altijd in de schaduw van de grote Mörkmans zal blijven. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: ah, echt niet? maar ik denk dat je het heel goed zou kunnen |
|
*hoopt dat karnivoor Lain over het hoofd ziet, wat commentaar betreft* Bruce Banner |
|
quote: |
|
quote: you're fucked zelfde commentaar als bij saphire, zij het minder concreet onderbouwd... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-02-2004 18:18] Je moeder. |
|
quote: biertje dan maar? , makker Bruce Banner |
|
quote: Joah daar heb je misschien wel gelijk in. *droomt weg en denkt trug aan de vele flamewars die ze met IceQueen heeft gehad* Helaas was het met Element persoonlijk. Mgoed, je doet wel erg hard je best om duidelijk te maken dat ik het volgens jou niet kan en ik heb geen zin in gezeik, mocht ik gekozen worden, dus ik trek me terug. YAY LAIN! [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 17-02-2004 18:19] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
maar ff serieus, ik ga al HEEEL lang mee op fora van alle soorten en maten. Zeker al meer dan 5 jaar. Inclusief verschillende mod functies op voornamelijk FXP fora. Wat ervaring betreft zit het wel goed "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Eigenlijk zou een proefperiode van een aantal weken mijns inziens best een goed idee zijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: flikker op jij Je moeder. |
|
Iedereen die hier keihard gaat zitten posten hoe graag ie mod wil worden is zowiezo al niet geschikt. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:jammer... quote: Bruce Banner |
|
Jullie forummers vergeten af en toe dat achter posters (en dus ook mods) MENSEN zitten. Dat vind ik nogal jammer en om die reden wil ik geen mod meer zijn. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Niet huilen meid. Je bent gewoon niet METAL genoeg! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ik vind het juist wel gaaf, een soort Amerikaanse presidentscampagne. |
|
quote: Ha maar ik wel... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Niks persoonlijk (echt niet), maar ik haal opgelucht adem. *Ik vind mezelf ook geen MOD materiaal omdat ik ook wel eens té hard op sommige dingen inga.* En als dat dan niet meer mag, krijg je ofwel frustratie (héhé, van een forum zeg) ofwel iedereen die gaat zeuren over je modbeleid. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 17-02-2004 18:22] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: He crep. Welke CD's en t-shirts moet ik hebben om dat WEL te zijn? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik ben eigenlijk als aanstelling van 2 nieuwe mods, Lain graag en 0Tolerance! |
|
willen degenen die zich kandidaat stellen ook eens bedenken dat het nu leuk is en je over 2 dagen behandeld zal worden als elfensteen? (voornamelijk alle concurrenten van 0Tolerance) Je moeder. |
|
quote:It wasn't me, but the evil hangende, puntkomma... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |