|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 21 pagina's, ligt aan je instellingen he "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Dat zou impliceren dat ze met mij genoeg kwaliteit in huis hebben.. kom op, denk na! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dat niemand met jou wil samenwerken eerder. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:OF dta de standaard laag ligt ... |
|
quote: Inderdaad. Kan je niet opstappen? Ze zijn nog op zoek naar een mod op: http://www.powermetal.pl/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dank jullie wel, dat had ik even nodig! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
0Tolerance for mod Je moeder. |
|
Ik draag ook nog eens Darkfantsy voor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Goede grap! *dat forum van haar is zo saai als ik weet niet hoe* |
|
quote: Haar foto's zijn toch stukken mooier dan de jouwe. |
|
quote: IDD....en bijna allemaal hoe moet ik me kleden topics....of de zeik cybergoths af topics KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik vind van niet. En jij ook, want je wete dat ik heersch. |
|
quote: Kalf !! |
|
quote: Zeug !! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:tut tut niet zo'n grote mond onderdaantje |
|
quote: Stop, ik krijg er buikpijn van!! |
|
quote:Kijk, ik doe je lichamelijk pijn zonder je aan te raken! |
|
Zullen we weer een beetje terug on topic gaan? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
en dat is? ik dacht dat dit het nieuwe lultopic was .. |
|
quote: Stem op Darkfantasy KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mijn stem heeft ze |
|
quote: Ben je haar schildknaap? Of wil je gewoon neuken? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
De mod moet geen verstand van metal hebben, geen privé leven, niet om moeten kunnen gaan met emoties en moet vooral het msn schrijft goed kennen. Zoiets als Elfensteen dus, dan hebben we weer wat te flaen |
|
quote:Eh nou, tot nu toe ging het nog wel over modereren, dus daar kunnen wij mods nog wel mee leven (topic was toch al een uitnodiging tot gezeik natuurlijk ) I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |