|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Ik ben bloedserieus. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik ben ook een hele tijd inactief maar wanneer de storm ten huize Beli Mawr gesust is zal ik weer actief zijn, mijn broer neemt nl. mijn modem mee. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: Het is tegenwoordig de trend om de feminine aspecten van leiders te benadrukken, omdat deze op langere termijn beter zouden werken omdat feminine leiders beter een visie kunnen overdragen en dus een effectievere vorm van leiding geven kunnen uitoefenen. |
|
quote:Betekent het dan dat wanneer je een visie overdraagt, je leiderschap meteen effectief is? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:ja omdat mensen dan doen wat jij wilt omdat ze het zelf willen. |
|
quote:Hoe definieer je effectief leiderschap dan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: En waar komt die theorie vandaan? Zeker uit de vrouwenstudie geplukt. Volgens mij is het enige voordeel voor een mannelijke leider om zijn feminine kant te laten zien, dat hij op die manier meer vrouwelijke steem voor zich wint. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Het is idd van vrouwen studies. Leiders zijn trouwens niet perse mannelijk. EN feminine eigenschappen kunnen ook door mannen gebruikt worden. |
|
quote: Leiding geven--> mensen willen laten doen wat jij wilt effectief leiding geven--> mensen doen idd wat jij wilt dat ze doen. |
|
Ach, ik denk dat je als leider zijnde bepaalde kwaliteiten moet hebben, of die mannelijk of vrouwelijk zouden zijn, who cares...? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Nou mocht je ooit voor een leidinggevende functie solliciteren is het wel fijn als die niet al bij voorbaat aan een man toebedeeld is door de kwaliteiten die gevraagd worden. |
|
quote:Wat zijn dan typisch mannelijke kwaliteiten? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Leiding geven: correct. Effectief leiding geven: Je leiderschap werpt zijn vruchten af, omstandigheden worden verbeterd. --> Is een andere mogelijkheid om effectief leiderschap te definieren. Waarom zou leiderschap goed zijn als de mensen doen wat je wil? Door middel van militaire onderdrukking krijg je mensen ook wel zover, is dat dan ook 'effectief leiderschap'? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dat is zelfs een zeer effectief middel. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-02-2004 20:26] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Wat is dan de toegevoegde waarde van vrouwelijk leiderschap, als het op andere manieren effectiever bereikt kan worden? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Effectief leiderschap is dat iedereen het gevoel heeft dat er naar hem/haar geluisterd wordt en er iets met opmerkingen/vragen /klachten gedaan wordt, ook al zijn er dan niet meteen oplossingen. Een effectief leider neemt zijn werknemers serieus en geeft hun het gevoel iets te beteken voor het bedrijf. [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 17-02-2004 20:27] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: ja idd. Het gaat niet om wat goed of slecht is. (vraag maar aan Machiavelli hoe dat werkt) anyways ik ga slapen, voor wie meer wilt wten er bestaad een erg leuke cursus die Gender in Organisaties heet. Tjo! |
|
quote: Helemaal niets! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Is maar net wat voor soort leider je voor ogen hebt, denk ik. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Precies, dus zelfs hun enige mogelijke positieve bijdrage aan leiderschap heeft geen meerwaarde ten opzichte van mannelijk leiderschap op dat gebied. Mannen hebben nog meer positieve organisatorische eigenschappen die bijdragen aan hun leiderschap. Kortom, vrouwen zijn ongeschikt voor het leiderschap, omdat mannen verreweg betere kandidaten zijn voor leiderschap. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 17-02-2004 20:32] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
fuck wat een hoogstaand gelul! modje is niks meer dan een badmeester of een stadswacht. je mag niks en kan beperkt iets. maar het beleid komt nog altijd van bovenaf Je moeder. |
|
quote:Dude, laat mij mezelf vervelen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Beste karnivoor, dat is dus precies wat ik wil veranderen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |