|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: He W_O_O KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
ok ... we hoeven de mods niet met hitler te vergelijken ... dat is nou ook weer niet nodig |
|
hehee, ze moeten echter wel anders denken als je gaat zeiken, kijk je maar in de link voor de schuldige Bruce Banner |
|
quote: Ha kerel. Maaruh, zo'n harde issie juist niet. Tis zo'n vegetarier die lief is voor de natuur en beestjes enzo. Zo'n halfzachte wil je niet als mod Life doesn't get much better than this! |
|
quote:"Oh Twan, kun je alsjeblieft even iets voor me uploaden? " I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: gnehehehee ff serieus: hoeveel verstand van internet/pc's moet je hebben? Bruce Banner |
|
w_o_o is alweer gebanned voor bijna 6 miljoen jaar...da's ook een beetje overdreven? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 17-02-2004 16:13] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: NEE (ga maar zeiken in klachten ) Bruce Banner |
|
quote: Je moet ook niet zo hard roepen als je hem herkent. Lijkt Body Snatchers wel Anyway, ik heb af en toe nog een sociaal leven (en meer werk)en soms baal ik van ZM, dus hoewel ik het zou kunnen: NEE I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Nee, alsof *oak* en *wulf van die onopvallende namen zijn I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Het wachten is op het aftreden van Helmet... misschien dat dan ZM nog wat kan worden. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: ...stijl en manier van aanpak + taalgebruik valt ook wel op dacht ik zo.. [edit: Helmet will never give up! Proud Metal Moderators RULE!! ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-02-2004 16:17] Bruce Banner |
|
quote: Ook waar, ik zie het ook snel -die jongen heeft een vast thema-, maar laat de MOD's even bewijzen wat ze waard zijn hé. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Damn, ik zit juist te wachten tot Paul er de brui aan geeft en ik hier een powermetalforum van kan maken! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Zit die gast niet te pesten met zijn gayhood! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
quote: ....zegt lidmaatschap op.... ...tot grote blijdschap van velen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: jawohl! the dawn of a new powermetal era cometh Bruce Banner |
|
quote: Mja, en de algemene knuffelbaarheid die er van afstraalt. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Dude...alleen wij twee en Helmie blijven over |
|
quote: En Campske. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tormented Soul ook Bruce Banner |
|
En kwelgeest. Want die volgt elke trend. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |