![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: He W_O_O ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
ok ... we hoeven de mods niet met hitler te vergelijken ... dat is nou ook weer niet nodig ![]() ![]() |
|
hehee, ze moeten echter wel anders denken ![]() ![]() als je gaat zeiken, kijk je maar in de link voor de schuldige ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ha kerel. Maaruh, zo'n harde issie juist niet. Tis zo'n vegetarier die lief is voor de natuur en beestjes enzo. Zo'n halfzachte wil je niet als mod ![]() ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:"Oh Twan, kun je alsjeblieft even iets voor me uploaden? ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: gnehehehee ![]() ff serieus: hoeveel verstand van internet/pc's moet je hebben? Bruce Banner ![]() |
|
w_o_o is alweer gebanned ![]() voor bijna 6 miljoen jaar...da's ook een beetje overdreven? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 17-02-2004 16:13] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: NEE ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Je moet ook niet zo hard roepen als je hem herkent. Lijkt Body Snatchers wel ![]() Anyway, ik heb af en toe nog een sociaal leven (en meer werk)en soms baal ik van ZM, dus hoewel ik het zou kunnen: NEE I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote:Nee, alsof *oak* en *wulf van die onopvallende namen zijn ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Het wachten is op het aftreden van Helmet... misschien dat dan ZM nog wat kan worden. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" ![]() |
|
quote: ...stijl en manier van aanpak + taalgebruik valt ook wel op dacht ik zo.. [edit: Helmet will never give up! Proud Metal Moderators RULE!! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-02-2004 16:17] Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ook waar, ik zie het ook snel -die jongen heeft een vast thema-, maar laat de MOD's even bewijzen wat ze waard zijn hé. ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote:Damn, ik zit juist te wachten tot Paul er de brui aan geeft en ik hier een powermetalforum van kan maken! ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Zit die gast niet te pesten met zijn gayhood! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ....zegt lidmaatschap op.... ...tot grote blijdschap van velen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: jawohl! the dawn of a new powermetal era cometh ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Mja, en de algemene knuffelbaarheid die er van afstraalt. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:Dude...alleen wij twee en Helmie blijven over ![]() ![]() |
|
quote: En Campske. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Tormented Soul ook ![]() Bruce Banner ![]() |
|
En kwelgeest. Want die volgt elke trend. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |