|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: juist 0Tolerance for mod Je moeder. |
|
Meer dan 550 post in dit topic en nog geen geschikte moderator gevonden? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
nee dat schijnt nogal moeilijkt te zijn. |
|
quote:Volgens mij zijn er maar 5 serieuze posts. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Wat handig! Elk topic waar wel een interessante discussie is word na vier pagina's al verwijderd. Maar nu het om nieuwe moderators gaat mag er wel vrij uit gelult worden? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 18-02-2004 17:40] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Duh. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ja joh, die serieuze aanmeldingen krijgen we echt wel binnen hoor. Lul dit topic lekker naar de klote, tegen de tijd dat ie vol zit hebben we echt wel genoeg info. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Wacht eens even. Dit zal hoogstens mijn 2e of 3e post zijn in dit topic en ik lul dit topic naar de klote?! Jij hebt hem helemaal door jongen! Alleen de eerste vier pagina's quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: Ga door met dit topic naar de 'klote' te lullen! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 18-02-2004 17:48] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Helmet... jij moet wel voorstander zijn van mijn voorstel. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Deze topic! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Heerscht |
|
quote:Ehm, dat was niet direct naar jou gericht hoor, meer in z'n algemeenheid. En ja, ik ben ook maar een mens (jaja, ook moderators...) dus ik doe dan vrolijk mee hoor. Maareeh.. heb jij tijd over ofzo? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hoezo? Vraag je haar om te solliciteren? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Mail je jezelf dan ook ? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Nee, ik vind het nogal een onzinnige bezigheid om al mijn quotes uit dit^H^Heze topic te gaan zitten zoeken... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Goh.....dat je er nog bloedserieus op ingaat ook. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hij is wel diehard supporter! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: o wee als ik geen krat bier krijg Je moeder. |
|
Omdat ik van Karnivoor houd. 0Tolerence for mod!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
yeah! Je moeder. |
|
ik wil een gestapo-divisie oprichten. on-officiële mods. |
|
quote: Hier heb je al een îdeetje voor een propaganda-flyer I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Stuur wel ff 'n mailtje lieve schat, anders zit je niet in het selectie proces |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |