|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Jep Dan kunnen we namelijk ook nog genieten van de schaamteloze geilacties van al het frustivolk hier! |
|
Claw, dat was pas een goeie mod. Jammer dat ie destijds het licht gezien heeft. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: En lid geworden is van de lokale gayclub? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hij heeft de heer gevonden ja .. |
|
quote: Hooohooo. Is hier een gayclub? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ja, die heet Aarsman op Eikeltop club. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hmm, prima naam ... doet me aan iets anders heerschends denken. Eens uitchecken. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Stem op mij als mod en ik zal op ZM net zo goed moderaten als op mijn eigen forum! Voorbeeldje: http://www.zenial.nl/cgi-bin/viewfor?ID=metalist Zenial |
|
Beter dan hier. Fucking Libelle forum. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: dan rot je op Je moeder. |
|
quote:He wow, jij zegt ook weer eens iets verstandigs! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Rot jij maar op, dit is mijn forum... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Is er nog steeds geen nieuwe mod? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jouw forum???? Dacht het toch echt niet noob. |
|
quote: Hehe d'r zitten nog meer ex-ZM'ers op mijn forum. Ik geloof dat zelf robin er af en toe post Zenial |
|
nu elfensteen gestopt is (geen slechte beslissing imho) lijkt het alsof er maar 1 moderator (helmet) meer over is. Waar zitten Fire, Elessar & Morgil ? Un-mod ze en geef alle huidige kandidaten een kans ! (En maak azzie gestapo-mod ) In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Op ZM sinds: Vrijdag 08 Augustus 2003 Bek dicht sloerie... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Volgens mij is hij minder n00b dan jij.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Op ZM sinds: Zaterdag 22 November 2003 - 21:15.12 Wat had je nou? |
|
quote: Moet hij maar niet van username veranderen. |
|
quote: Try again: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=44 jij hebt nummertje 2936..... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 18-02-2004 17:32] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Duh, maar hij heeft er voor gekozen om van naam te veranderen. Dan ben je gewoon weer terug bij af hoor. |
|
quote: Dat mailadres klopt trouwens niet "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ja, dan ben ik weer een noob. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |