|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
hehehe, ik wil alleen even kwijt dat door mijn huide postaantal (en vooral het aantal dat ik over een paar minuten zal bereiken ), ik de aangewezen persoon ben om de nieuwe moddereter te worden. HAIL YOUR NEW KING het kan niet anders dan dat dit een omen is [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-02-2004 17:40] Bruce Banner |
|
quote: Jamaar ik heb borsten. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: I shall not bow to some Powermetal-cunt Mod |
|
quote: Paul wel. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: A big Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: |
|
quote:Ik stem voor! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik zie het alweer, nog grotere reetkussers als mod, nee dit is een verbetering Je moeder. |
|
quote: *druipt kansloos af* Bruce Banner |
|
quote: Eerst bewijs zien.... FOTO! [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-02-2004 17:42] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik zie paul de postaantallen al naast elkaar leggen bij het kronen van een nieuwe mod om te kijken wie het meest true is. |
|
quote: *ahum* daar is al een topic voor Bruce Banner |
|
quote:Ja ik ook, via de database.. pleuriswerk I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: FOTOTOPIC! Karnivoor: Excuse me? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Ga je daar dan foto's van posten? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ....nah. Too easy. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Haha inderdaad. Maar het werkte ook bij Elfensteen. "PS. Paul, ik heb je nu al 784823 mailtjes gestuurd, wanneer krijg ik antwoord?" "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Wil daar natuurlijk wel bewijs van zien dat je borsten hebt anders accepteer ik je niet als de nieuwe queen-mod hahaha Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: fuck weer zo'n doos die niks kan hebben ik wil elfensteen terug Je moeder. |
|
ik kiss geen asses, 0Tolerence for president (euh mod ) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ja kej, er is dan éénnuitzondering Je moeder. |
|
Hehe, het kiezen van een nieuwe moderator via een Miss ZM-verkiezing is eigenlijk best een goed idee... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat moet een zieke grap zijn Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Met wet T-shirt contest? I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |