|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: heb jij daar onder geleden dan? Bruce Banner |
|
quote: SCHADE == METAL "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Ik denk dat Claw nog best intelligent genoeg is om die opmerking niet serieus op te vatten. |
|
quote:Om maar niet te beginnen over 1488 in je undersign te hebben staan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: *lacht vanaf nu om alles dat Lain zegt omdat je maar nooit weet of je anders als tegenstander zal worden gezien en daarom een ban krijgt* [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 17-02-2004 17:28] |
|
quote:Toch eens afleren om undersigns te negeren.. thanks! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Staar je daar vooral blind op! Je moet hem wel snappen natuurlijk... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Als er nog een opening is vind ik het niet erg om te modden. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Nee ik heb er geen schade van ondervonden, maar dhr elvensteen heeft de gemoederen behoorlijk doen opwaaien hier en is van zijn MOD-status afgeholpen. Maar hij heeft nou al een bek als een hooischuur..niet echt gepast lijkt me [Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 17-02-2004 17:32] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: VUILE HOMOFIEL Zet ff snel die slashes weer terug op de goede plaats, ok? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Zie de eerste post, mail even naar Paul. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Stel je voor he... quote:Misschien heb je het niet door dat ik Helmet al lang een mailtje had gestuurd en op MSN hem daarover had aangesproken. |
|
verrek, elfensteen, geen mod meer, zie ik nu. weer één met het klootjesvolk. Oud Vuil. |
|
quote: Okay cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: |
|
quote: Wim moet mod worden |
|
quote: Ik ben van de hele kwestie van A tot Z op de hoogte dude.. Fuck it..heb geen zin om de hele kwestie opnieuw onder de aandacht te brengen..begraven die strijdbijl en de vredesjoint gaan roken [Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 17-02-2004 17:35] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Neem het je ook niet kwalijk hoor, maar neem geen dingen in de mond waar je niks vanaf weet! (niet onaardig bedoeld!) quote: [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 17-02-2004 17:37] |
|
Ik zeg enkel dit And oblivion shall reign... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
maak iedereen mod Bruce Banner |
|
quote:Momenteel zie ik enkel: Stand alone, stand strong geloof ik I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zo. Verstuurd. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Dude, weet je hoe irritant dat is? Je kunt berichten van andere mods niet editten! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Nee, dat moest ik van jou een keer proberen, in het begin...leuk geintje hoor Helmie TRAP ER NIET IN LAIN! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |