|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Happy now?! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Nee, er zit een hemd voor. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Helmet is de beste mod tot nu toe. (p.s. kan ik uberhaupt nog een reactie verwachten op mijn mod-sollicitatie?) Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: niet iedere verandering is een verbetering... Je moeder. |
|
miss of mister...we hebben bijna allemaal lang haar, en sommige mannen hebben ook borsten dus dat maakt niet meer uit Bruce Banner |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door ' ' op 17-02-2004 17:49] "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Es kijken..wie komen daarvoor in aanmerking.. -Leviantanica -Immortella -Saphire -Pandora hehehe [Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 17-02-2004 17:48] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Je kunt wel merken dat jij powermetal luistert. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Suffe fotograaf! Staat veel te laag! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Die was overigens geniaal! |
|
Unban Mörke, en maak hem mod! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Kies voor herstel van normen en waarden! Kies 0Tolerence 0Tolerence for president! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: quote:We stoppen 'm gewoon bij deze ronde! We hebben hem ontvangen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dat zou wel dolle pret worden! |
|
quote: Je moeder. |
|
' ' > Hey hey! NIEMAND overtreft Morke! Zelfs niet met Morke quotes! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Je moeder. |
|
quote:Versta jij hier ook het bannen van iedereen onder invloed van het communisme onder? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Sluit er ook op aan hé Enneuh, ik zie zo vage onofficiële knadidaturen waar ik niet goed mee kan leven...dan zeker liever chaos (met één mod die dingen ka nclosen ofzo, héhé) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ik heb altijd gelijk stem op mij Je moeder. |
|
quote:0Tolerence Demon-cratisch Appel? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
wie hebben er nu dan "gesolliciteerd?" - Saphire - ??? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-02-2004 17:51] Bruce Banner |
|
Damn bak ellende kan nog heel wat van tolerance leren haha Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Daar kan ik met het oog op de verkiezing geen uitspraak over doen "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |