![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.dudeman.net/siriusly/ufo/ast.shtml http://dudeman.net/siriusly/ufo/art.shtml Is dit het bewijs van ander leven in het universum? Ook is er een planeet achter pluto ontdekt http://home2.pi.be/missi12/zonnestelsel/images/onderdelen/quaoar/baan.jpg Maar omdat zijn baan door die van pluto heen loopt zullen ze ooit op elkaar botsen. Wat ook raar is, op de site van nasa staat dat ze schokkend nieuws hebben gevonden op mars, maar dat ze het nog niet mogen zeggen omdat het de politiek in gevaar kan brengen ofzo. ![]() |
|
Ik ken de verhalen, er spannend en interessant maar die rots tekeningen kunnen natuurlijk ook fantasy zijn of engelen met zo'n ringeltje boven hun hoofd ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Dat van mars is denk ik omdat ze water hebben gevonden waardoor het scheppingsverhaal wat in gevaar komt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
dat was nog niet eerder? Oud Vuil. ![]() |
|
![]() |
|
offtopic [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-03-2004 11:09] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
als er wel degelijk sporen van microscopisch leven op mars zijn gevonden of in ieder geval bewijs voor stromend water zet dit idd het scheppingsverhaal onder druk, bovendien maakt het de kans op buitenaards leven alleen nog aannemelijker... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote:lees het eerst, er staat niet dat er niks op andere planeten kan zijn yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
nee, kosmonauten. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote:dus toch yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
ik heb ook zo een boek gelezen van een duitse schrijver, ik snapte er niks van. vind ik dus niet echt leuk ofzo One for the pain and two for my name ![]() |
|
offtopic [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-03-2004 11:09] ![]() |
|
quote: Zie je wel dat de Russen eerder waren ![]() ![]() |
|
offtopic [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-03-2004 11:09] One for the pain and two for my name ![]() |
|
offtopic [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-03-2004 11:10] ![]() |
|
quote: dat was waarschijnlijk von Däniken. maar das volgens mij een zwitser! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
quote:was dat ook een god dan? of een astronout, of beide? yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
offtopic [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-03-2004 11:10] Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Ok nu gewoon ff ontopic, als je het topic niet boeiend vindt laat het dan met rust. Als dit weer één groot slowchat topic wordt wat niet meer over het onderwerp gaat, dan zie ik mij genoodzaakt dit topic te sluiten. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Erich von Daniken is een zwitserse schrijver. Zijn bekendste boek is: "Waren de goden kosmonauten?" uit 1969 Titel in het duits: "Erinnerungen an die Zukunft" In dit boek probeert hij aanemelijk te maken dat er vroeger buitenaardsen op onze planeet zijn geweest. Door bijvoorbeeld onderdelen uit de bijbel anders uit te leggen.(vooral het oude testament mozes enz.) Of dat de zogenaamde lijnen van Nazca landingsbanen waren voor buitenaardsen. Ander voorbeeld is de grafdeksel van het graf van Pacal. (een maya heerser) Op deze grafdeksel is een steenreliëf te zien. Von Daniken ziet hierin een astronaut in een raket. ![]() |
|
quote: Heb er nog een 1e druk van.. Doomsday heeft hiermee zeer beknopt, kloppend en neutraal antwoord gegeven. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
In het boek "De goden waren astronauten" uit 2001 en het boek "De fantastische werkelijkheid" van Erich von Daniken (Waarschijlijk in nog wel meer boeken van hem maar ik ken niet al zijn boeken) heeft hij het over de oud Indische teksten waarin allerlei luchtvaartuigen voorkomen. Een citaat: Toen hij uit het zicht van de stervelingen was verdwenen, hoog aan het firmament, ontwaarde hij duizenden bijzondere luchtwagens. Nog een citaat: Het vliegende object......verhief zich met veel lawaai in de lucht. Ik vind dit wel apart dat ze in zulke oude teksten het over luchtvaart, maar ook de ruimtevaart hebben. ![]() |
|
quote: Ach de teksten van koning Salomon geven aan dat hij in 3 maand tijd een complete wereldreis heeft gemaakt. Zowel Amerika als Groenland worden beschreven. Verder zijn er nog de Pirikaarten waarvan de afkomst ongeveer moet liggen op 10.000 vc die de kromming van de aarde weergeven en zelfs laat zien wat er onder het ijs van de zuidpool zit.. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
"De dag dat de Goden kwamen" van von Däniken is ook wel een interessant boek. hierin probeert hij het bezoek van "Goden" (buitenaards leven) op onze planeet aannemelijk te maken door het uitpluizen van de Maya cultuur. the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
quote: Nog een kaart van Antartica zonder ijs komt van Oronteus Finaeus deze kaart is gemaakt in 1531. Deze kaart toont de kustgebieden van Antartica zonder ijs namelijk: Queen Maud land, Enderby Land, Wilkes Land, Victoria Land (de oostkust van de Ross zee) en Marie Byrd Land ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |