IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waren de goden astronauten? Vorige pagina | Volgende pagina
bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 08-03-2004 17:39 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 8 maart 2004 17:06 schreef ryn het volgende:
"De dag dat de Goden kwamen" van von Däniken is ook wel een interessant boek.
hierin probeert hij het bezoek van "Goden" (buitenaards leven) op onze planeet aannemelijk te maken door het uitpluizen van de Maya cultuur.
dus mayas hadden al marsmannetjes gezien?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 08-03-2004 17:47 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

Interressante boeken:

Graham Hancock - Fingerprints of the Gods (Het ontstaan en het einde van alles)

Robert Bauval & Adrian Gilbert - Het orion Mysterie

Rand Flem-Ath & Colin Wilson - Blauwdruk van Atlantis

Adrian Gilbert & Maurice M. Cotterell - De voorspellingen van de maya`s ontsluierd

Dr. Johannes von Buttlar - Reizen in de eeuwigheid

Erich von Daniken - diverse boeken.

Voor de rest ben ik zelf nog op zoek naar boeken van Prof. Charles Hapgood.
Ik ben nu zelf bezig te lezen in het boek:
Graham Hancock, Robert Bauval & John Grigsby - The mars mystery, A tale of the end of two worlds


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-03-2004 17:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Weet je wat een interessant book is, was Jezus Ceasar?. (of Jezus eigenlijk Julius was)

Niet dat ik het gelezen heb, maar met zo'n titel kun je niet mis gaan


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 08-03-2004 18:45 by bas_bin_laden Profiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 08-03-2004 21:53]


yo yo wassup nigga bitches in da house


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-03-2004 18:46 by ElitE Profiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 08-03-2004 21:54]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 08-03-2004 19:14 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 17:52 schreef ghoulliette het volgende:
Weet je wat een interessant book is, was Jezus Ceasar?. (of Jezus eigenlijk Julius was)
Niet dat ik het gelezen heb, maar met zo'n titel kun je niet mis gaan


Nog een boek over Jezus:

Richard Andrews & Paul Schellenberger - De tombe van god

Dit boek gaat over dat Jezus niet uit de dood is herrezen, maar dat hij is begraven in Jeruzalem.
Aan het eind van de elfde eeuw veroverden de christenen tijdens de eerste kruistocht Jerusalem. Nu gingen Christenen uit de hele wereld op pelgrimages naar de heilige plaatsen in Jeruzalem.
Om de pelgrims te beschermen op hun tochten werd de orde van de tempelridders opgericht. Ook wel de tempeliers genoemd.
In de veertiende eeuw werd deze orde beschuldigd van ketterij. De rooms-Katholieke kerk nam vervolgens de tempelridders gevangen en deze werden levend verbrand. Hun bezittingen werden geconfisqueerd. Maar waarom werden ze van ketterij beschuldigd??
De tempelridders hadden in Jeruzalem het gebeente van Jezus gevonden!! Maar volgens de kerk kon dit niet, want officieel was Jezus uit de dood opgestaan.
De tempelridders hebben Jezus meegenomen en opnieuw begraven in uitlopers van de pyreneeën. Op de berg Cardou in de buurt van het stadje Rennes-le-Chateau.
De tempelridders hadden hun geheim op perkamenten geschreven. Hierop bevinden geometrische aanwijzingen. Deze aanwijzingen waren ook terug te vinden op een aantal schilderijen. Door deze aanwijzingen op landkaarten uit te zetten kon de plaats waar Jezus waarschijnlijk (nog niets gevonden) is begraven terug gevonden.

Zie ook bijlage van de telegraaf van 2 November 1996 en 30 December 1995

[Dit bericht is gewijzigd door Doomsday op 08-03-2004 19:18]


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 08-03-2004 19:32 by bas_bin_laden Profiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 08-03-2004 21:54]


yo yo wassup nigga bitches in da house


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 08-03-2004 19:44 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 18:45 schreef bas_bin_laden het volgende:
maar als er volgens mayas en ander gespuis dus al buitenaardse levensvormen waren, waarom zijn die er dan nu niet meer?



De maya`s hebben plotseling hun heilige plaatsen verlaten. Ze zijn niet opgehouden te bestaan (de maya`s dan, van de aliens als die zouden mogen bestaan weet ik het niet.) Er leven nog steeds maya`s in Mexico onder het gewone volk. Ze houden ook nog steeds de tradities van hun voorvaderen in ere. Waarom ze hun heilige tempels en andere plaatsen hebben verlaten weet niemand.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 08-03-2004 20:04 by bas_bin_laden Profiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 08-03-2004 21:53]


yo yo wassup nigga bitches in da house


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 08-03-2004 20:11 by Doomsday Profiel van DoomsdayQuote dit bericht

[offtopic (schuld van bbl, niet van doomsday)]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 08-03-2004 21:54]


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 08-03-2004 20:24 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht



valfar
Usericon van valfar
Posted 08-03-2004 21:12 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Nog wel een leuk weetje is dat er een muurschildering is gevonden van mensen die op dinosauriers rijden, dat is niet zo heel speciaal, maar die tekening was 2.500.000 jaar oud, toen waren er dus nog geen mensen!



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 08-03-2004 21:30 by bas_bin_laden Profiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 08-03-2004 21:55]


yo yo wassup nigga bitches in da house


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 08-03-2004 21:48 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 17:52 schreef ghoulliette het volgende:
Weet je wat een interessant book is, was Jezus Ceasar?. (of Jezus eigenlijk Julius was)

Niet dat ik het gelezen heb, maar met zo'n titel kun je niet mis gaan
Wat heerlijk on-topic.


Ik ken dan weer een boek dat gaat over dat jezus nie uit de dood is opgestaan maar uit een coma omdat in de lijkwade van jezus stoffen zitten waaruit blijkt dat degene die erin gelegen heeft heeft geademd.

Net zo interessant voor DIT topic als jouw post.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-03-2004 22:01 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht


Lijkt verdomd veel op een padestoel. Stelletje stoneys...
(Ik ben ooit ontvoerd door aliens, zwanger gemaakt en een biggetje gebaard met 3 staartjes )

Maar serieus, ik geloof wel dat ergens een levensvorm is in het heelal. Maar wat is nou dat hele idee achter die schotels? Dat is toch ook helemaal niet praktisch? Veel te veel weerstand. Ach, men ziet wel vaker dingen, het zal allemaal wel.


Subtiel kamerolifantje


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 08-03-2004 22:07 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

misschien vliegen die schotels wel op hun kant


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 08-03-2004 22:21 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 22:01 schreef stigma het volgende:

Maar serieus, ik geloof wel dat ergens een levensvorm is in het heelal. Maar wat is nou dat hele idee achter die schotels? Dat is toch ook helemaal niet praktisch? Veel te veel weerstand. Ach, men ziet wel vaker dingen, het zal allemaal wel.


Zelf denk ik dat die hele toestand met die vliegende schotels en die kleine grijze mannetjes met die grote zwarte ogen allemaal hersenspinsels zijn. Als je die foto`s ziet van die dingen, ze zien er vaak zo ongelooflijk nep uit.
En dan die ruimteschepen met al die kleurige lichtjes die werken helemaal op mijn lachspieren, wat heeft dat nou voor nut om een complete kerstboom verlichting aan je ruimteschip te hangen.

Over leven in het heelal: Het heelal is zo ongelooflijk groot dat er waarschijnlijk wel ergens een andere beschaving(en) is/zijn. Maar hoe deze eruit zal zien en hoe hoog deze ontwikkeld is dat is de grote vraag. Het is mogelijk dat een hoogontwikkelde buitenaardse beschaving ons ooit heeft bezocht. Als zij nog een stuk verder ontwikkeld zijn dan wij en de natuurkundige/technische problemen hebben opgelost waar wij tegenaan lopen in de ruimtevaart dan moet dit mogelijk zijn.
Er zijn op dit moment niet echt tastbare bewijzen dat ze hier ooit geweest zijn. (Ik weet niet wat de regeringen voor ons achter houden) Ik ben pas overtuigd als ze een grot vinden met daarin een buitenaarts ruimteschip. Maar zo`n vonst zal waarschijnlijk nooit openbaar worden gemaakt. Of als ze hier in mijn achtertuin zouden landen. Tot die tijd is het gissen of wij niet de enigen zijn.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-03-2004 22:27 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 22:21 schreef Doomsday het volgende:
(...) wat heeft dat nou voor nut om een complete kerstboom verlichting aan je ruimteschip te hangen.
Is wel zo veilig op de melkweg. Flits verlicht!

quote:
Over leven in het heelal: Het heelal is zo ongelooflijk groot dat er waarschijnlijk wel ergens een andere beschaving(en) is/zijn. Maar hoe deze eruit zal zien en hoe hoog deze ontwikkeld is dat is de grote vraag. Het is mogelijk dat een hoogontwikkelde buitenaardse beschaving ons ooit heeft bezocht. Als zij nog een stuk verder ontwikkeld zijn dan wij en de natuurkundige/technische problemen hebben opgelost waar wij tegenaan lopen in de ruimtevaart dan moet dit mogelijk zijn.
Er zijn op dit moment niet echt tastbare bewijzen dat ze hier ooit geweest zijn. (Ik weet niet wat de regeringen voor ons achter houden) Ik ben pas overtuigd als ze een grot vinden met daarin een buitenaarts ruimteschip. Maar zo`n vonst zal waarschijnlijk nooit openbaar worden gemaakt. Of als ze hier in mijn achtertuin zouden landen. Tot die tijd is het gissen of wij niet de enigen zijn.
Moet het persé een grot zijN?
Hmm, ik geef je natuurlijk volkomen gelijk. Ik weet ook niet waarom jij me gequote hebt want jij zegt hetzelfde als wat ik in het heel kort zei.


Subtiel kamerolifantje


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 08-03-2004 22:34 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 22:27 schreef stigma het volgende:
Moet het persé een grot zijN?
Hmm, ik geef je natuurlijk volkomen gelijk. Ik weet ook niet waarom jij me gequote hebt want jij zegt hetzelfde als wat ik in het heel kort zei.


Het ging mij meer om je uitspraak van die schotels dat dat eigenlijk grote onzin is. Enne ze mogen dat ruimteschip van mij ook onder de grond begraven


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 08-03-2004 22:37 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

Ik zie andere regeringen dan die van de VS eigenlijk niet in staat buitenaardse activiteiten op hun grondgebied verborgen te houden en ik denk echt niet dat ze toevallig alleen in de VS landen


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 08-03-2004 22:40 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 22:37 schreef darkscar het volgende:
Ik zie andere regeringen dan die van de VS eigenlijk niet in staat buitenaardse activiteiten op hun grondgebied verborgen te houden en ik denk echt niet dat ze toevallig alleen in de VS landen


Wat dacht je van de russen of China. Dat zijn zulke grote landen en ze weten ook niet wat zich daar allemaal afspeelt.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-03-2004 22:41 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 22:37 schreef darkscar het volgende:
Ik zie andere regeringen dan die van de VS eigenlijk niet in staat buitenaardse activiteiten op hun grondgebied verborgen te houden en ik denk echt niet dat ze toevallig alleen in de VS landen
Tuurlijk wel! Alles gebeurd toch in de VS?! Kijk maar eens naar films. De wereld wordt overgenomen door boosaardige aliens, maar heb jij ooit iets gemerkt?
Bovendien, daar hebben ze veel graan en kunnen de aliens mooie vormpjes maken.

Oke, ik ga mij hier nu niet meer begeven want ik kan toch niet serieus doen nu.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-03-2004 22:42]


Subtiel kamerolifantje


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 08-03-2004 22:41 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

mwa china okej maar in denk dat zulk soort info uit Rusland iets te snel ddor lekt voor het juiste bedrag.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-03-2004 22:44 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik weet niet zo snel waar ik dit anders zou kunnen posten (Dus modereer als het nodig is)maar euh , Weten jullie ook van dat geval, volgens mij ergens in 1987 ongeveer, dat wij hier op aarde een of ander signaal hebben opgepikt uit het heelal? wat wij dus hier hebben ontvangen met onze radiotelescopen?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 08-03-2004 22:53 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 22:44 schreef BARABAS het volgende:
Ik weet niet zo snel waar ik dit anders zou kunnen posten (Dus modereer als het nodig is)maar euh , Weten jullie ook van dat geval, volgens mij ergens in 1987 ongeveer, dat wij hier op aarde een of ander signaal hebben opgepikt uit het heelal? wat wij dus hier hebben ontvangen met onze radiotelescopen?
nopuh, hebben wij niet toen een signaal verstuurd?


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen