IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waren de goden astronauten? Vorige pagina | Volgende pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-03-2004 22:23 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht



F*ck hippies


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 11-03-2004 22:26 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

goh, ben je hier al 5 dagen? MR. junior Manifest? . ik moet zeggen dat je niet echt een statement maakt met posts van 1 emo.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-03-2004 22:29 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ik maak ook geen statement?
Is dat mijn bedoeling dan? Laten we dit topic niet in een flamewar uitlopen.
Daar schiet je toch niks mee op.
Laten we on-topic blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 11-03-2004 22:29]


F*ck hippies


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 11-03-2004 22:35 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

ook goed.

maar ik heb het hele MIB niet echt gevolgd en het zou ongetwijfeld kunnen dat zij dezelfde theorie als mij gebruikt hebben in de film. maar dat neemt niet weg dat het een mogelijkheid KAN zijn. het is in ieder geval niet veel onwaarschijnlijker dan astronauten en god...


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2004 22:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 maart 2004 22:35 schreef Brujeria het volgende:
ook goed.

maar ik heb het hele MIB niet echt gevolgd en het zou ongetwijfeld kunnen dat zij dezelfde theorie als mij gebruikt hebben in de film. maar dat neemt niet weg dat het een mogelijkheid KAN zijn. het is in ieder geval niet veel onwaarschijnlijker dan astronauten en god...

dat organisme heet het heelal

ik had altijd de theorie dat de aarde een soort bolletje is van een groter bouwsel net zoals bij protonen in een atoom. En dat de protonen weer uit andere bolletjes bestaan en die ook weer uit kleinere. een soort oneindig verkleinde/vergrootte bolletjes maar zelf sta ik er ook niet achter hoor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2004 22:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 22:42 schreef ElitE het volgende:
dat organisme heet het heelal

ik had altijd de theorie dat de aarde een soort bolletje is van een groter bouwsel net zoals bij protonen in een atoom. En dat de protonen weer uit andere bolletjes bestaan en die ook weer uit kleinere. een soort oneindig verkleinde/vergrootte bolletjes maar zelf sta ik er ook niet achter hoor
Ik had gisteren het bewijs van het bestaan van een God bedacht indien bewezen kon worden dat de speer van Jezus echt was, maar dat ben ik nu alweer vergeten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2004 22:46 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 maart 2004 22:45 schreef Misanthrope het volgende:
Ik had gisteren het bewijs van het bestaan van een God bedacht indien bewezen kon worden dat de speer van Jezus echt was, maar dat ben ik nu alweer vergeten.

niet echt verwonderlijk he


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2004 22:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 22:46 schreef ElitE het volgende:
niet echt verwonderlijk he
Ik moet zeggen dat mijn theorie briljant was.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2004 23:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 maart 2004 22:49 schreef Misanthrope het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn theorie briljant was.

zoiets als, jezus was de grootste homo die de wereld gekent heeft(hij wilde niet met maria magdalena, komt voort uit homopaar want ze waren beide onbevlekt)en hij had een voorkeur voor speeltjes. En de speer was zo geweldig dat er wel een god moest zijn...

Damn ik moet stoppen met die paddo's

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-03-2004 23:03]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-03-2004 23:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 maart 2004 23:01 schreef ElitE het volgende:
... komt voort uit homopaar want ze waren beide onbevlekt)...


Nope; maria was verkracht door de Romein Pantera (spreek uit: panturaa) en daar is jezus uit ontsproten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2004 23:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 maart 2004 23:32 schreef Mutilator het volgende:
Nope; maria was verkracht door de Romein Pantera (spreek uit: panturaa) en daar is jezus uit ontsproten.

misschien was maria vroeger wel een jongens naam, of het was een schuilnaam om zo toch te kunnen trouwen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-03-2004 23:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 12-03-2004 1:57 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 22:11 schreef Brujeria het volgende:
ik had zelf ooit eens zoiets bedacht, maar ik zal zeer waarschijnlijk niet de enige zijn die deze theorie aanspreekt. ik heb het ook niet tot in de details uitgedacht ofzo, maar mischien is dat al voor mij gedaan.

Als je tijd(en zin) hebt hiervoor moet je het filmpje op deze site even gaan bekijken, en dan zul je zien dat er meer mensen dit soort theorien aanhangen, het duurt ongeveer een kwartier, en er zitten mischien wat onzinnegge dingen in maar het is echt wel de moeite waard. (Als je je voor deze topictitel open stelt)
http://www.rael.org/dutch/pages/raeltv/evidence/rp_prophets_ancient_evidence.html



[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 12-03-2004 1:58]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 12-03-2004 11:13 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Ik heb dat boek een paar jaren geleden gelezen en er stonden wel een aantal interessante theorieen in. Ik geloof er alleen geen zak van.


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-03-2004 13:57 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 1:57 schreef BARABAS het volgende:
Als je tijd(en zin) hebt hiervoor moet je het filmpje op deze site even gaan bekijken, en dan zul je zien dat er meer mensen dit soort theorien aanhangen, het duurt ongeveer een kwartier, en er zitten mischien wat onzinnegge dingen in maar het is echt wel de moeite waard. (Als je je voor deze topictitel open stelt)
http://www.rael.org/dutch/pages/raeltv/evidence/rp_prophets_ancient_evidence.html




Het probleem met dergelijkte theorieen is dat ze nog minder verklaren dan zo'n theorie dat de goden astronauten waren. Bewijzen zijn onmogelijk te leveren.
Nog zo'n voorbeeld: het zou kunnen zijn dat we allemaal "hersenen op sterk water" zijn. Het heelal zou zomaar een gedachte kunnen zijn van één 'persoon' ergens in een andere dimensie. Bewijs leveren is onmogelijk en ook onnodig.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-03-2004 14:01 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 17:56 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
De oude Babyloniers hebben wisten al van het bestaan van die planeet(naam is me ontschoten) achter Pluto. Ze wisten ook van het bestaan van Pluto zelf terwijl die door de Nasa pas in de jaren 30 is ontdekt.





Planeet Marduk of Niburu. lees t boek maar eens van Zacharia Sitchkin (Sitchin? Goed gespeld?), The 12th Planet. best interessant.

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 12-03-2004 14:07]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 12-03-2004 23:39 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Exact, hoe verklaart men hier dan het feit dat de Babyloniërs al wel van het bestaan van de 12e planeet Niburu afwisten. Ze wisten immers ook al van Pluto

Hoe kan dat dan? Als ze niet liegen over Pluoto, waarom zouden ze dan wel een boel onzin gaan verzinnen over wezens van die planeet die hun hebben onderwezen in het één en ander?



' '
Usericon van ' '
Posted 12-03-2004 23:52 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Hoe men dat verklaart? De NASA zijn een stelletje luiwammessen die teveel tijd spenderen aan koffie drinken. En koffie hadden ze in de tijd van de Babyloniers nog niet (iig niet zulke lekkere, heb ik uit betrouwbare bron vernomen).


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 13-03-2004 0:14 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ben je wel eens bij de NASA op bezoek geweest of?


F*ck hippies


' '
Usericon van ' '
Posted 13-03-2004 0:16 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik zie het wel eens bij Eek the Cat.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 13-03-2004 0:22 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Goede bron..


F*ck hippies


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-03-2004 1:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 23:52 schreef ' ' het volgende:
Hoe men dat verklaart? De NASA zijn een stelletje luiwammessen die teveel tijd spenderen aan koffie drinken. En koffie hadden ze in de tijd van de Babyloniers nog niet (iig niet zulke lekkere, heb ik uit betrouwbare bron vernomen).

Het was mischien niet zulke lekkere, maar waarschijnlijk hadden ze toen wel koffie, alleen dan in de vorm van een soort soep Ennuh, het is echt niet zo makkelijk om een planeet te ontdekken die achter pluto schijnt te staan en dan mischien wel in een soort komeetachtige baan om de zon draait.( als je je bedenkt dat kometen ergens uit de wolk van Oort kunnen komen, en mischien op hun verst wel een lichtjaar van ons verwijdert kunnen zijn)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-03-2004 2:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 1:47 schreef BARABAS het volgende:
Het was mischien niet zulke lekkere, maar waarschijnlijk hadden ze toen wel koffie, alleen dan in de vorm van een soort soep Ennuh, het is echt niet zo makkelijk om een planeet te ontdekken die achter pluto schijnt te staan en dan mischien wel in een soort komeetachtige baan om de zon draait.( als je je bedenkt dat kometen ergens uit de wolk van Oort kunnen komen, en mischien op hun verst wel een lichtjaar van ons verwijdert kunnen zijn)
tsssj wat doe jij moeilijk zo laat op de avond man!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-03-2004 13:09 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik ben moeilijk, zeker nu ik gestopt ben met blowen( Ik heb nu een kater, godverdomme)
Ontopic: Kennen we nou negen planeten in ons zonnestelsel?of zijn het er onderhand al tien geworden


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 14-03-2004 16:40 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
De Bijbel maakt gewag van tien generaties voor de zondvloed. Het was de periode waarin de 'zonen Gods', het volk van de s(j)em, met de dochters van de mensen verkeerden, de tijd van aanwezigheid van de goden op aarde. Daar kwam abrupt een einde aan toen 'de hemelen geschokt' werden, toen de 'planeet van de goden', Nibiru-Phaëton, explodeerde.


voor het hele verhaal kijk even hier
http://www.dsv.nl/~rein/aarde/planeet.htm



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen