IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waren de goden astronauten? Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-03-2004 23:03 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Nee, ik heb er lang geleden een keer iets over gelezen in een KijK, maar ik denk niet dat wij die hier nog thuis hebben. Ik ken wel iemand die er ook over gelezen heeft en mischien heeft die er nog wel documentatie over(ik denk het wel), ik zie hem deze week denk ik nog wel, dus ik vraag er dan gelijk even over, en als ie nog wat heeft dan post ik dat hier wel. Het is in ieder geval best bizar (vind ik dan tenminste!)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 08-03-2004 23:15 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Denk je dan, dat zo'n signaal niet wereldbekend zou worden?
Waarschijnlijk gewoon een teruggekaatst signaal.


F*ck hippies


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-03-2004 23:25 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 8 maart 2004 21:12 schreef valfar het volgende:
Nog wel een leuk weetje is dat er een muurschildering is gevonden van mensen die op dinosauriers rijden, dat is niet zo heel speciaal, maar die tekening was 2.500.000 jaar oud, toen waren er dus nog geen mensen!


Bron? Als je dit soort "absurde" dingen plaats is het wel handig om ook een bron te vermelden.



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-03-2004 23:26 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

@ Manifest
Mischien is het in astronomiekringen ook wel wereldbekend, daarom dacht ik... Hey eens even kijken of hier ook mensen van dat geval af weten. Ik ga in ieder geval deze week even uitzoeken of ik er ook nog wat berichtgeving over kan vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 08-03-2004 23:27]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-03-2004 8:35 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Er is ook een film over zo' n dergelijk iets.
Hopelijk verwar je het daar niet mee


F*ck hippies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-03-2004 9:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 23:03 schreef BARABAS het volgende:
Nee, ik heb er lang geleden een keer iets over gelezen in een KijK, maar ik denk niet dat wij die hier nog thuis hebben. Ik ken wel iemand die er ook over gelezen heeft en mischien heeft die er nog wel documentatie over(ik denk het wel), ik zie hem deze week denk ik nog wel, dus ik vraag er dan gelijk even over, en als ie nog wat heeft dan post ik dat hier wel. Het is in ieder geval best bizar (vind ik dan tenminste!)


Is dat niet het WOW-signaal? dat is eenmalig opgevangen. Pogingen om het weer een keer op te vangen zijn mislukt. het is dan ook twijfelachtig. Maar dat signaal is voor zover ik weet de enig keer dat iets onverklaarbaars is opgevangen.
maar dankzij die techniek is zijn wel pulsars ontdekt. daarvan dacht men ook eerst dat het van almiens was omdat dit signaal een vast patroon is.


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 09-03-2004 10:31 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

De Arecibo radio telescoop in Puerto Rico (grootste radio telescoop ter wereld) heeft 2 jaar geleden een nog niet geidentificeerd signaal ontvangen.

Nasa hierover:

Niemand weet zeker waar dit signaal vandaan komt. Waarschijnlijk ontstond het door zeldzame interferentie (Dit is als verschillende signalen van dezelfde bron via verschillende wegen bij de ontvanger aankomen. De signalen kunnen elkaar dan versterken of uitdoven) van een onbekende aardse bron met de uitzendingen van een Gps satelliet, maar er is een kleine kans dat het van een buitenaardse beschaving afkomstig is. Er zijn heel wat ongewone signalen waarvan de herkomst onduidelijk blijft. Maar tot nu toe was geen ervan sterk genoeg om met zekerheid te kunnen zeggen dat een buitenaardse intelligentie de afzender was.

[Dit bericht is gewijzigd door Doomsday op 09-03-2004 10:33]


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-03-2004 10:31 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 8 maart 2004 22:37 schreef darkscar het volgende:
Ik zie andere regeringen dan die van de VS eigenlijk niet in staat buitenaardse activiteiten op hun grondgebied verborgen te houden en ik denk echt niet dat ze toevallig alleen in de VS landen


Rusland zal ook zeker in staat zijn hoor... Niet dat ik denk dat er al "landingen" geweest zijn, maar een neergestort ufotje zou mij niets verbazen...



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 09-03-2004 10:52 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 8:35 schreef Manifest het volgende:
Er is ook een film over zo' n dergelijk iets.
Hopelijk verwar je het daar niet mee


De film contact. Daarin vangen ze een signaal op uit de buurt van de ster Vega. Ik vond het wel een goeie film. Vooral om de strijd tussen geloof en wetenschap.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-03-2004 11:13 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 10:52 schreef Doomsday het volgende:
De film contact. Daarin vangen ze een signaal op uit de buurt van de ster Vega. Ik vond het wel een goeie film. Vooral om de strijd tussen geloof en wetenschap.

Maar dat einde is gewoon belachelijk slecht (vond ik dan)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 09-03-2004 11:17 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 11:13 schreef BARABAS het volgende:
Maar dat einde is gewoon belachelijk slecht (vond ik dan)


Ja, het einde was echt slecht. Dat sloeg helemaal nergens op. Dat ze d`r overleden pappie ergens op een planeet in het heelal terug zag Het was dan nog beter geweest als ze op een planeet terecht kwam met allemaal groene mannetjes


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-03-2004 11:18 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 9:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Is dat niet het WOW-signaal? dat is eenmalig opgevangen.

Inderdaad! Nu ik dit lees weet ik het weer enuh manifest...je moet niet zo aan mij twijfelen, kijk maar naar mijn signature


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 09-03-2004 11:32 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

Nog een beetje bewijs dat er planeten kunnen zijn met leven. Gelezen op internet:

Computersimulaties van het ontstaan van planeten rond een ster zoals onze zon duiden erop dat het ontstaan van aarde-achtige planeten vrij normaal is. In ongeveer een kwart van de gevallen zou een planeet als de onze kunnen ontstaan binnen de ‘leefbare’ zone rond de ster. Opmerkelijk daarbij is de rol die reuzenplaneten daarbij spelen: afhankelijk van de baan die zij volgen, krijgen de aardse planeten in de simulatie meer of minder water. Het feit dat Jupiter een bijna cirkelvormige baan om de zon volgt, zou wel eens van cruciaal belang kunnen zijn geweest voor de grote hoeveelheden water op aarde.
Meer informatie:
http://www.washington.edu


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-03-2004 12:09 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 11:18 schreef BARABAS het volgende:
Inderdaad! Nu ik dit lees weet ik het weer enuh manifest...je moet niet zo aan mij twijfelen, kijk maar naar mijn signature
Ik ben het niet eens met je signature.


F*ck hippies


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 09-03-2004 13:31 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Klopt, maar t was in 1978.
Er werd een signaal opgepikt uit een stelsel dat in feite net naast de deur lag 19 lichtjaar geloof ik, dus dat stelt op kosmiscghe schaal geen fuck voor), maar t vreemde was dat t maar 1 ker voorkwam, en er daarna niks meer werd gehoord.


quote:
Op 8 maart 2004 22:44 schreef BARABAS het volgende:
Ik weet niet zo snel waar ik dit anders zou kunnen posten (Dus modereer als het nodig is)maar euh , Weten jullie ook van dat geval, volgens mij ergens in 1987 ongeveer, dat wij hier op aarde een of ander signaal hebben opgepikt uit het heelal? wat wij dus hier hebben ontvangen met onze radiotelescopen?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 09-03-2004 13:32 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 10:52 schreef Doomsday het volgende:
De film contact. Daarin vangen ze een signaal op uit de buurt van de ster Vega. Ik vond het wel een goeie film. Vooral om de strijd tussen geloof en wetenschap.



Die film zoog schape-ballen.
Wat een klote-eind: leuk begin enzo, aardige decors maar de ontknoping was naadje.
Contact:


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-03-2004 16:52 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 13:31 schreef Blackjack het volgende:
Klopt, maar t was in 1978.
Er werd een signaal opgepikt uit een stelsel dat in feite net naast de deur lag 19 lichtjaar geloof ik, dus dat stelt op kosmiscghe schaal geen fuck voor), maar t vreemde was dat t maar 1 ker voorkwam, en er daarna niks meer werd gehoord.



ahaaa, dan las ik het vast in een Kijk uit 1987


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 09-03-2004 17:00 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 16:52 schreef BARABAS het volgende:
ahaaa, dan las ik het vast in een Kijk uit 1987


Nee, ik heb `t even nagekeken en het was de Kijk van November 2003.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 09-03-2004 17:29 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 9 maart 2004 17:00 schreef Doomsday het volgende:
Nee, ik heb `t even nagekeken en het was de Kijk van November 2003.
als er leven is op andere planeten zou ik er niet vanuit gaan dat het iets inteligents is ofzo anders zouden ze ook wel onderdehand aan ruimtevaart doen en lijkt me ook gevaarlijk om troep daarvandaan mee te nemen, ivm bacterieen en onbekende ziektes


yo yo wassup nigga bitches in da house


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-03-2004 17:35 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 17:00 schreef Doomsday het volgende:
Nee, ik heb `t even nagekeken en het was de Kijk van November 2003.

Nee, want ik heb al jaren geen Kijk meer gelezen, kijk...wij hadden tot het begin van de jaren negentig een stapel Kijk's uit de jaren tachtig, vandaar dat ik denk dat het een Kijk uit 1987 was


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-03-2004 17:42 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 17:29 schreef bas_bin_laden het volgende:
als er leven is op andere planeten zou ik er niet vanuit gaan dat het iets inteligents is ofzo anders zouden ze ook wel onderdehand aan ruimtevaart doen en lijkt me ook gevaarlijk om troep daarvandaan mee te nemen, ivm bacterieen en onbekende ziektes

Jij moet nergens zomaar vanuit gaan en dingen kwakkeloos aannemen. Het is natuurlijk hartstikke dom om te zeggen dat als iets intelligent is, het ook aan ruimtevaart doet, kijk maar eens naar dolfijnen (klotebeesten, daar niet van), kwa intelligentie kunnen die zich waarschijnlijk wel meten met de mens, maar doen ze aan ruimtevaart? Nee


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 09-03-2004 17:56 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

De oude Babyloniers hebben wisten al van het bestaan van die planeet(naam is me ontschoten) achter Pluto. Ze wisten ook van het bestaan van Pluto zelf terwijl die door de Nasa pas in de jaren 30 is ontdekt.

Ook spreekt men van mensen die uit de hemel kwamen om hun te onderwijzen, de zogenaamde Anunakki. die kwam op aarde en stichten een basis tussen de Eufraat en de Tigris(Eden) en creeërden het mensenras als een werkras.

Er zijn veel schilderingen terug te vinden in die contreien waar men "grote"mensen in de weer ziet met reageerbuizen en machines.
Het bijbelverhaal dat Eva is geschapen uit de rib van Adam berust dan ook wel op de waarheid. In de ribben zit net als in de beenmerg de cellenstuctuur van de mens. Dat is nodig om klonen te maken.

De Annunaki hebben zich vergrepen aan de vrouwen der mensen waaruit het reuzengeslacht de Titanen voortkwam. Er zijn skelletten gevonden van mensen die rond de 4 meter moeten zijn geweest. Ook is er een rustbank gevonden van een Sumerische koning die 5 meter lang was.
De Titanen plunderden de aarde en werden uitgeroeit door hun scheppers, de Anunakki dmv een zondvloed. Dit staat beschreven in het Gilgamesj epos, een oeroude verzameling kleitabletten uit de Babylonische tijd.

Moses, de schrijver van het bijbelboek Genesis heeft het Gilgamesj epos hoogst waarschijnlijk gelezen in de bibliotheken van de Farao. Moses is aan het Egyptische hof opgegroeid en had dus vrij toegang tot die Bibliotheken,vandaar dat het verhaal over de zondvloed in de Bijbel is opgenomen.

Over de Bijbel. De Here God is een vertaalfout. Het moet zijn de hereN God. Er waren namelijk meerdere goden(De Anunakki) in de ogen van de mensen destijds. Vandaar dat de God uit de Bijbel ook van de één op andere dag van een vriendelijke barmhartige God kon veranderen in een bloeddorstige wraakzuchtige God.

En nu ga ik oefenen. Later meer.

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 09-03-2004 17:59]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2004 18:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stel: dit is waar, goden zijn astronauten .. dan zijn hele religies gebaseerd op Wubbo Ockels from space ..


angstwekkende gedachte ..


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 09-03-2004 18:14 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

en dan zeggen ze dat ik veel zuip


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2004 18:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 18:14 schreef rajackar het volgende:
en dan zeggen ze dat ik veel zuip
Insinueer jij nu dat ik gedronken heb?


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen