IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waren de goden astronauten? Vorige pagina | Volgende pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 11-03-2004 16:11 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 16:10 schreef campske666 het volgende:
Makes sense


en dan te bedenken dat ik het vak evolutiebiologie pas volgende periode krijg ...


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2004 16:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 16:08 schreef campske666 het volgende:
Dus volgens jouw gaan achter 100 jaar vrouwen geboren worden met een felle oranje lijn door hun bilnaad ?

Als je de mens vanuit een objectief perspectief bekijkt hebben de mannen tegenover de vrouwen best weinig verschil om mooier te zijn (geen verschillende kleuren of iets dergelijks)
Neen, vrouwen 'versieren' zich als het ware om door mannen aantrekkelijk gevonden te worden. In de natuur gebeurd dit op een natuurlijke wijze, aangezien bv. een papegaai geen string kan fabriceren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-03-2004 16:12 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 16:11 schreef Phaestus het volgende:
en dan te bedenken dat ik het vak evolutiebiologie pas volgende periode krijg ...


Ideaal, dan kan je me fijn je samenvattingen doormailen, dan leer ik ook eens wat bij


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-03-2004 16:13 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 16:12 schreef Misanthrope het volgende:
Neen, vrouwen 'versieren' zich als het ware om door mannen aantrekkelijk gevonden te worden. In de natuur gebeurd dit op een natuurlijke wijze, aangezien bv. een papegaai geen string kan fabriceren.


Is het in de natuur niet hoofdzakelijk het mannetje dat een show opzet om de goedkeuring van het vrouwtje te krijgen ?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2004 16:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 16:13 schreef campske666 het volgende:
Is het in de natuur niet hoofdzakelijk het mannetje dat een show opzet om de goedkeuring van het vrouwtje te krijgen ?
Over het algemeen wel, mannetjes bewijzen daar dus mee dat ze de beste partner zijn om mee te paren. Het ging even om de vergelijking.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-03-2004 16:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 16:07 schreef campske666 het volgende:
Ik ga eerlijk zijn dat ik de theorie niet echt ken, maar op dit vlak heb ik er , voor zover ik het ken, m'n twijfels over.
Volgens mij zijn er nog parameters die meespelen, en die nog niet in rekening zijn gebracht.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk.


een goede wetenschapper pretendeert niet de absolute waarheid te beschrijven maar met een model die iets zo goed mogelijk beschrijft (en die zijn vaak zeer accuraat en sommige aannames zijn zo diep verankert dat ze als "waar" en "vanzelfsprekend" worden aangenomen). er zijn nog altijd factoren die ruis veroorzaken maar die vormen juist de uitdaging om nieuwe kennis te genereren.


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-03-2004 16:19 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 16:16 schreef attila_de_hun het volgende:
een goede wetenschapper pretendeert niet de absolute waarheid te beschrijven maar met een model die iets zo goed mogelijk beschrijft (en die zijn vaak zeer accuraat en sommige aannames zijn zo diep verankert dat ze als "waar" en "vanzelfsprekend" worden aangenomen). er zijn nog altijd factoren die ruis veroorzaken maar die vormen juist de uitdaging om nieuwe kennis te genereren.


Daar ga ik volledig mee akkoord. Dat was mij punt dus ook, maar kon het niet zo uitdrukken.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 11-03-2004 17:11 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
en zoek alsjeblieft meer op over Darwin voor je je mening vormt.


Zijn jullie wijsbekjes soms vergeten dat Darwin op zijn sterbed al zijn theorieën heeft herroepen? Hij geloofde er zelf al niet meer in.

Waar we dan wel vandaan komen? Daar gaat dit topic over. De mens is al duizenden jaren niet geëvolueerd, de aap ook niet

En we hebben dezelfde voorouders? Darwin zag gelukkig net op tijd de onzin van zijn eigen theorie in. Nu jullie nog.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-03-2004 17:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 17:11 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Zijn jullie wijsbekjes soms vergeten dat Darwin op zijn sterbed al zijn theorieën heeft herroepen? Hij geloofde er zelf al niet meer in.

Waar we dan wel vandaan komen? Daar gaat dit topic over. De mens is al duizenden jaren niet geëvolueerd, de aap ook niet

En we hebben dezelfde voorouders? Darwin zag gelukkig net op tijd de onzin van zijn eigen theorie in. Nu jullie nog.

Oja, want van de ene op de andere generatie ontstaat er een ander soort dier? Het is overigens heel simpel aan te tonen dat de evolutietheorie bestaat. Laat een mens of een dier in space met elkaar paren, laat het kind ook in space geboren worden en laat het kind daar dan leven, binnen een paar generaties heb je een geheel nieuwe soort. Aanpassing is dat, evolutie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 11-03-2004 17:42 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Tjonge

Dat de geleerden daar nog nooit aan hebben gedacht.

ik ben er even stil van.

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 11-03-2004 17:50]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-03-2004 17:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Overigens is de mens wel geëvolueerd.

Mens is langer geworden, heeft minder lichaamshaar en de hersengrootte is in de laatste paar honderd jaar toegenomen ...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-03-2004 18:25 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 17:42 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Tjonge

[...]

ik ben er even stil van.

Misschien moet je even gaan liggen.


Touché, pussycat!


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 11-03-2004 18:45 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 17:42 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Tjonge

Dat de geleerden daar nog nooit aan hebben gedacht.

ik ben er even stil van.



De paashaas himzelf.
Ik denk dat de leden van The Crown nu astronauten zijn. Want die waren voor mij de goden. De goden van Death Metal.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 11-03-2004 18:48 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 17:22 schreef Misanthrope het volgende:
Oja, want van de ene op de andere generatie ontstaat er een ander soort dier? Het is overigens heel simpel aan te tonen dat de evolutietheorie bestaat. Laat een mens of een dier in space met elkaar paren, laat het kind ook in space geboren worden en laat het kind daar dan leven, binnen een paar generaties heb je een geheel nieuwe soort. Aanpassing is dat, evolutie.


Het is reëler om naar resistentie in bacteriën te kijken of om dergelijke tests te doen met vissen in verscheidene bassins, maar het idee is hetzelfde.
Evolutie is niet te ontkennen


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 11-03-2004 18:57 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Ik denk dat de leden van The Crown nu astronauten zijn. Want die waren voor mij de goden. De goden van Death Metal.

Wat zul jij gehuild hebben toen ze van hun voetstuk vielen



Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 11-03-2004 19:58 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 18:57 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Wat zul jij gehuild hebben toen ze van hun voetstuk vielen



Nou eigenlijk niet.
Want ik vindt jullie band veeeeeeeel beter.
Ik zou huilen als jullie van het voetstuk vielen.
Wanneer komt nou jullie nieuwe album uit?
Ik smacht er zo naar.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 11-03-2004 20:02 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 19:58 schreef Faust het volgende:
Nou eigenlijk niet.
Want ik vindt jullie band veeeeeeeel beter.
Ik zou huilen als jullie van het voetstuk vielen.
Wanneer komt nou jullie nieuwe album uit?
Ik smacht er zo naar.
Die 8 e's in veel doen het em denk ik.

Ontopic: ik voel meer voor de theorie dat de aarde slechts een cel is van een veeeeeeeel groter organisme, en dat wij een soort van bacterien zijn. zoiets in ieder geval.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2004 20:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 maart 2004 15:52 schreef campske666 het volgende:
Zou kunnen, maar ik heb toch zo m'n twijfels...

pff dat was naast survival of the fittest het belangrijste punt van darwin "natural selection"


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2004 20:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 maart 2004 17:51 schreef Jenje het volgende:
Overigens is de mens wel geëvolueerd.

Mens is langer geworden, heeft minder lichaamshaar en de hersengrootte is in de laatste paar honderd jaar toegenomen ...

+ heeft een andere levenswijze.

trouwens de mens heeft meer haren als een chimpansee, maar de chimp heeft lange dikke haren en de mens maar hele kleintjes.
als een mens niet genoeg te ete krijgt en hierdoor de onderhuidse vetlaag verliest dan zal de mens weer lang haar krijgen sommige anorexia patienten en sommige kinderen die weggelopen zijn en in een apentroep zijn opgenomen hebben ook lang haar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 11-03-2004 21:07 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 17:11 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Zijn jullie wijsbekjes soms vergeten dat Darwin op zijn sterbed al zijn theorieën heeft herroepen? Hij geloofde er zelf al niet meer in.

Waar we dan wel vandaan komen? Daar gaat dit topic over. De mens is al duizenden jaren niet geëvolueerd, de aap ook niet

En we hebben dezelfde voorouders? Darwin zag gelukkig net op tijd de onzin van zijn eigen theorie in. Nu jullie nog.



Dat bedoel ik met slechte wetenschap. De enige bron voor het feit dat Darwin afstand deed van zijn theoriën is een evangeliste die hem bezocht had. Echt objectief lijkt me dat niet. En als het waar is, moet je je wel bedenken dat Darwin zijn theoriën inruilde voor het christendom. Een fijn christelijk leven toegewenst Dekker

[Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 11-03-2004 21:08]


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-03-2004 22:05 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 20:02 schreef Brujeria het volgende:
Ontopic: ik voel meer voor de theorie dat de aarde slechts een cel is van een veeeeeeeel groter organisme, en dat wij een soort van bacterien zijn. zoiets in ieder geval.

Van die theorie heb ik nog nooit gehoord.
Zelf verzonnen? Of wat is je bron?


F*ck hippies


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 11-03-2004 22:11 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 22:05 schreef Manifest het volgende:
Van die theorie heb ik nog nooit gehoord.
Zelf verzonnen? Of wat is je bron?
ik had zelf ooit eens zoiets bedacht, maar ik zal zeer waarschijnlijk niet de enige zijn die deze theorie aanspreekt. ik heb het ook niet tot in de details uitgedacht ofzo, maar mischien is dat al voor mij gedaan.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2004 22:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Volgens mij is dat het einde van Men in Black


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-03-2004 22:13 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Verbaast me niks


F*ck hippies


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 11-03-2004 22:15 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 22:13 schreef ghoulliette het volgende:
Volgens mij is dat het einde van Men in Black
kan wel, dee,l of 2?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen