![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: D'r zijn een paar theorien die zeggen dat de astroidengordel ooit een planeet was, maar helaas is ontploft. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic ![]() |
|
quote: ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Mwah... een asteroide van een kilometer of 2, 3 in doorsnee. Kan net voldoende zijn (of misschien net wat groter, zelfde verhaal) Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic ![]() |
|
Ja, oke, maar ik stelde me even voor dat het uitzichzelf was gebeurd, vandaar ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
We kunnen dus concluderen dat met vroeger een methode had om de sterren te bestuderen? Kunnen we er dan nu ook vanuit gaan dat er destijds een hogere beschaving is geweest? Ja dus ![]() |
|
Ja, ik ben overtuigt ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Ik wil wel graag wat meer bewijzen zien. Altijd interessant ![]() F*ck hippies ![]() |
|
Ok nog eentje quote: [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 15-03-2004 13:46] ![]() |
|
de piramides staan ook in een partroon van het sterrebeeld orion (als ik me niet vergis) maar niet ten tijde van het bekende egyptische rijk maar van naar ik geloof 3000 jaar daarvoor. ook apart Je moeder. ![]() |
|
quote: pfffrt ![]() Ik had me nog wel voorgenomen vroeg naar bed te gaan.. Dat wordt weer g00glen de komende tijd. ![]() |
|
even tussendoor: quote: Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: planetenfan snaack? ![]() |
|
quote: En op CNN staat dat NASA misschien een 10e planeet hebben gevonden, en 2000km doorsnee? Volgens mij onze maan nog groter ![]() NASA zelf heeft het over een "unusual object", ik zie nergens wat staan over een planeet. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 15-03-2004 14:43] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Feiten zijn zo makkelijk te manipuleren.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote:Leuke tekst, jammer van de vele typfouten. Zelf nog is een boek gelezen over Antlantis. Dit boek bestond voornamelijk uit opsomming van de verscheidene verhalen over Atlantis en ook over de Inca's en dergelijken. Groten delen van deze tekst stonden hier echter niet in vermeld. Jammer dat dit soort teksten meestal niet zijn onderbouwd zijn met feiten, maar met gissingen uit verhalen, mythen en verhalen. Anders zouden ze nu wel vaker over het leven en het vroegere leven in het heelal praten. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 15-03-2004 22:47] F*ck hippies ![]() |
|
quote: ja, da's dus verkeerd he. 9 planeten zeg ik je ! Planetoïdes tellen niet ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
Tja, die dingen tussen Mars en Jupiter, zouden die met z'n allen zo groot als een planeet zijn?(volgens mij wel) [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 16-03-2004 1:21] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Ik heb de bronnen van onze TMDCwordfuhrer gelezen en ik moet zeggen ze zijn best grappig. Alleen wil ik niet geloven dat wij een soort reageer buis kinderen zijn. Zeker omdat er in ons lichaam sporen vd evolutie te vinden zijn (blide darm, stuitje). Ik wil best geloven dat er buitenaards leven is en ook dat het op aarde aanwezig is, geweest. Die afbeeldingen zetten je toch aan het denken ( ik was er alleen al wat langer mee bekend). Verder heeft die Dr.Joh. van Buttlar gewoon de necromicon anders uitgelegd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ja, dat boek heb ik een tijd terug gekocht, best interessant ben benieuwd naar de toekomst ![]() oh ja, in mijn tienerjaren, heb ik ook een boek over de 10de planeet gelezen... en Sedna is pas (her?)ontdekt ![]() nou hoorde ik pas ook iemand over de 11de ... Niburu ofzo? we'll see ![]() ![]() |
|
quote: hey, over Atlantis, ik heb pas gehypothetiseerd, dat Groenland, Atlantis was ... hmmm ![]() ik bedoel, na de vernietiging/ondergang van Atlantis, he, werd uhm, de modder ofzo? weggespoeld, ja, en da is nou Groenland geworren denk' ![]() |
|
Nee, volgensmij was dat IJsland. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 27-03-2004 14:26] F*ck hippies ![]() |
|
quote:http://www.skepsis.nl/nibiru.html Best interessant. Het tegenbewijs is op sommige plaatsen ook onvolledig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Misschien waren het wel Ayreonauten ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |