IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : op welke politieke partij ben je van plan te stemmen Volgende pagina
Satan
Usericon van Satan
Posted 03-11-2001 15:34 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik weet dat het niet zo veel uitmaakt tegenwoordig ,en dat ze daar alleen maar ziiten om het volk voor de gek te houden en in een dure auto naar hun werk te gaan en minister parlementarier of zoiets uit te hangen (who cares).Maar ik ben toch nieuwsgierig op welke partij jullie willen stemmen en welke (politieke) ideeen ,visie ,je het meest aanspreekt .OOk extreem rechtse ideologieen mits goed beargumenteerd en extreem linkse (communisme,groenen ,oprechte anarchisten )kunnen hier verwoord worden .Ook als je nog lang niet mag stemmen is het toch interessant te weten wat de uitslag had kunnen zijn als kinderen en jongeren ook mochten stemmen .



Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 03-11-2001 15:39 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

lijkt me een erg leuke baan trouwens, maar dat terzijde
ik weet nog niet wat ik ga stemmen, want ik heb die lijsten met wat ze van plan zijn te gaan doen (hoe heten die dingen ook alweer?)nog niet gezien
ik ga wel altijd stemmen, ik ben wel tegen democratie, maar als je niet stemt moet je eigenlijk ook de rest van het jaar je bek houden, aangezien het je dan blijkbaar toch niet interesseert
niet stemmen is natuurlijk ook stemmen voor de winnaar en ik vrees dat de VVD de winnaar wordt


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-11-2001 15:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

claus for president


Je moeder.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 03-11-2001 15:42 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Claus über alles


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-11-2001 15:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

VVD. Ik werk en ik heb een auto. Klaar. Mocht er nog een soort landelijke auto-partij komen, komt mijn stem daar terecht, puur als protest.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-11-2001 15:44 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 3 november 2001 15:41 schreef karnivoor het volgende:
claus for president



niet kapot te krijgen die gast....die hard!


Suck my piss


Satan
Usericon van Satan
Posted 03-11-2001 15:49 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 3 november 2001 15:43 schreef Greycloak het volgende:
VVD. Ik werk en ik heb een auto. Klaar. Mocht er nog een soort landelijke auto-partij komen, komt mijn stem daar terecht, puur als protest.

Stemmen veel christenen nog op het CDA of 'klein rechts '(rpf ).



Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 03-11-2001 15:51 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

De vorige keer heb ik op de VVD gestemd,
dus ik denk deze keer ook.


Heads I win, tails you lose


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-11-2001 15:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2001 15:49 schreef Satan het volgende:
Stemmen veel christenen nog op het CDA of 'klein rechts '(rpf ).


Ik persoonlijk vind dat je politiek en geloof niet met elkaar moet vermengen. Maar ik weet wel dat veel christenen zich bijna verplicht voelen om rpf, gpv of dat andere partijtje te stemmen. Maar die maken zichzelf weer ongeloveloos belachelijk met van die rare dingen tegen homo's en vrouwen. Ga dat maar eens serieus nemen...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-11-2001 16:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Er is geen enkele politieke partij die mijn ideeën op een goeie manier weet te integreren met het besturen van een land van miljoenen mensen. M'n keuze zou neerkomen op een mengeling tussen extreem-rechts (ten aanzien van binnenlaten van immiganten, werken in het buitenland, rollen die sommige (let wel: autochtone) mensen in onze maatschappij vervullen en, belangrijkst van allemaal, ZWARE ZWARE straffen op milieuvervuiling) en extreem-links (meer geld in onderwijs, zeer heel gans veel meer geld in milieuvriendelijker zaken, super hoge belasting op auto's, meer geld in openbaar vervoer). Laat ik het 'ecofascisme' noemen, of, als men daar problemen mee heeft 'eco-dictatuur' Maar ja, dat is slechts spelen met woorden natuurlijk.

Ik begrijp dat het niet allemaal even realistisch is, en ik vind dan ook dat onze landen gewoon te groot zijn. Ben dan ook een groot voorstander van decentralisering.

Dus ja, welke partij blijft er over? In ieder geval niemand van de regeringspartijen. Groen Links? Nee, die willen te graag regeren. Christelijke partijen zijn geen optie, CD zijn een stel blaatapen, Leefbaar Nederland is een soort VVD voor domme mensen (oh wacht.. de VVD is al voor domme mensen.... nou ja )... SP vind ik te links. hmm Natuurwetpartij of zo? ik heb geen idee, ik stem wel blanco zodat m'n stem in ieder geval niet naar de grootste partij gaat.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-11-2001 16:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2001 15:43 schreef Greycloak het volgende:
VVD. Ik werk en ik heb een auto. Klaar. Mocht er nog een soort landelijke auto-partij komen, komt mijn stem daar terecht, puur als protest.


Stem je daarvoor VVD? Wat als je geen auto zou hebben?

Ik zal tegen je stemmen, dat is een ding dat zeker is. Stemmen omdat je dan wat centen bespaart, allemensen...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 03-11-2001 16:50 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

VVD

of

Leefbaarnederland



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 03-11-2001 16:54 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Ik ga op groen Links stemmen , onder meer omdat ze de enige partij zijn die vanaf het begin hun bedenkingen hadden bij de steun aan de Amerikanen bij de aanvallen op Afganistan.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-11-2001 16:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

das wel zo, soort van kadootje voor GL


Je moeder.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 03-11-2001 17:00 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht




Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-11-2001 17:01 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Groen Links omdat ze goed voor de natuur zijn. En nee ik ben GEEN hippie...



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 03-11-2001 17:05 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Groen links ?????????

wat weten jullie wat ik niet weet?





karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-11-2001 17:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 november 2001 17:00 schreef 1i1ith het volgende:



omdat ze als eerste tegen die oorlog waren en niet als zo'n meeloper achter de vs aanhobbelen zoals de rest van de wereld


Je moeder.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 03-11-2001 17:09 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Maar wat is er mis met die oorlog?

ik vindt het erg ok.
Ben veel in dat soort landen geweest raar volk mag wel een keer een pak slaag hebben.


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 03-11-2001 17:10 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

als ik zou mogen stemmen zou dat Leefbaar Nederland laat Professor Pim er maar lekker inhakken met zn grove en lefvolle opmerkingen ik heb respect voor die gast hij durft alles te zeggen wat ie denkt inplaats van de meeste politieke gasten


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-11-2001 17:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

die arrogantie hypocriete amerikanen moeten niet denken dat ze de wereld beheersen, zoals nu en deze oorlog begon trouwens eerst als hopeloze poging om bin laden te vangen en is er nu opeens om de talibanregering onderuit te gooien...


Je moeder.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 03-11-2001 17:11 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2001 17:10 schreef Eternal Darkness het volgende:
als ik zou mogen stemmen zou dat Leefbaar Nederland laat Professor Pim er maar lekker inhakken met zn grove en lefvolle opmerkingen ik heb respect voor die gast hij durft alles te zeggen wat ie denkt inplaats van de meeste politieke gasten





Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 03-11-2001 17:11 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ja, laat die professor Pim maar schuiven.

En denk eraan : Druk = Druk


Heads I win, tails you lose


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 03-11-2001 17:12 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2001 17:11 schreef Hirogen het volgende:
Ja, laat die professor Pim maar schuiven.

En denk eraan : Druk = Druk


ja erg druk



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2001 17:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

groen links, ik vind dat er echt veel te weinig wordt gedaan aan natuur-en milieubescherming in ons land. dat is op dit moment voor mij de belangrijkste keuze. ik ben het verder niet in alles met de partij eens (veel te soft wat asielzoekers betreft), maar het blijft de beste, meest op de gewone mens gerichte partij van nederland.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-11-2001 17:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tuurlijk, maar dacht je dat politiek om de wens van de burgers ging? Het is gewoon een machtsspel, en macht is recht, zogezegd.

Bin Laden vangen ze waarschijnlijk niet (als ze te dichtbij komen zal hij waarschijnlijk toch zelfmoord plegen, denk ik, als dat al niet gebeurd is) en die Taliban zijn een stel lastige gasten ivm oliebelangen (en bovendien zijn ze een zeer belangrijke post in het drugscircuit) dus is het altijd handig als die ook maar omver geworpen wordt. Nogmaals (is al vaker op het forum gezegd): de enige vrijheid waar de VS voor vecht, is een vrijheid van de VS alleen. Dat is niet erg, het erge is dat ze schijnheilig en leugenachtig claimen voor 'de vrijheid van de wereld' te vechten. Fuck dat, en dan vinden ze het raar dat er mensen vijandig tegenover de VS staan. Japan, Korea, Vietnam, Cambodja, Irak, Iran (eigenlijk het hele Midden-Oosten), Mexico, Zuid-Amerika... De VS dondert overal doorheen, vecht haar eigen oorlogen op andermans grondgebied uit en intussen zijn ze 'The Land of the Free'. GRRRR VS

edit: sorry mensen voor deze off-topic 'rant' als er een anti-VS politieke partij komt, mijn stem hebben ze (ook al zijn het verder de ergste 'tree-hugging-hippies' die bestaan)

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-11-2001 17:16]


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen