|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Stigma komt uit Gorinchem. Een ijzersterke liveband die beukt tot en met zoals het hoort bij thrash |
|
quote: is het 'echte'thrash . a la dark angel? of van die moderne the haunted thrash? als je een link van een site hebt mag je die ook wel geven, dan ga ik 't effe uitchekken want het klinkt wel interessant. |
|
quote:http://www.thrash.nl en ik heb zelf nog een MP3tje online staan: http://www.mb-it.nl/upload/files/Stigma%20-%20My%20way.mp3 |
|
weer een vraagje voor de 30+ers ik ben op zoek naar een band waar ik de naam ongeveer van kwijt ben het enige wat is dat het naar zoiets klinkt : .....pine(s) of (the)death iemand? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gaat bij mij geen lichtje branden... Je weet niet meer gegevens? (titels enzo) |
|
quote: Nou,ik ben toch echt 30+,maar kan hier niks van maken.Zal een proberen diep na te denken... spelfout weggehaald... |
|
quote: ja, dat waren "the pine apples of death" en die traden in ananaspakken op.die gooiden ook ananassen het publiek in. neen, ik zou niet weten welke band je bedoeld. sorry. maar als je het eenmaal weet ben ik wel benieuwd naar wat je bedoelde. |
|
quote: WHOEHAHAHA,pis hier in me broeh spelfout weggehaald... |
|
ok het was dus RECIPIENTS OF DEATH !!! heeft iemand hier iets van heb al wat op inet/dc gezocht zonder resultaat. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nooit van gehoord... |
|
Hallow's Eve - Death and insanity Is iemand in het gelukkige bezit van de cd versie Hallow's Eve - Death and insanity? Zo ja, dan ga ik wellicht een beroep doen op je... Dus denk even na voordat je ja zegt... |
|
quote: Nee (wel in mp3 vorm dacht ik) |
|
quote: jij boef! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hallows eve is echt een fucking gave band. vooral tales of terror is echt te gek, enige album met twin guitars ze staan dit jaar op Keep It True! recipients of death is een death/thrash band ook uit de US. 2 schijven. ik heb ze beide op mp3 voor je. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Recepients of Death is mij inderdaad wel bekend leuke band! Ik heb alles van Hallows Eve op CD trouwens... Ik vind van het debuut eigenlijk alleen "plunging to megadeath" echt super verder prefereer ik het tweede en derde album, is inderdaad wel een superband! |
|
quote: Ow, ik had begrepen dat je die tweede alleen op vinyl had... |
|
LOL mijn CD verzameling is nogal dynamisch....ik heb hem een aantal maanden geleden op CD gekocht.... |
|
Hehehe. Dat blijkt ja. Ik stuur je volgende week ff een mailtje daarover... |
|
quote: wie kaats... maar ach, verder ben ik het braafste mannetje van de klas. Ik vind het ook niet de beste van H.E. Ik zou hun debuut wel graag irigineel willen hebben. Ik daht trouwens dat alle hallow's ve cd's bij metal blade (US te bestellen zijn. |
|
zo weer wat vette plaatjes erbij gekocht! cd's : Municipal waste - waste em all (zeer vette thrashcore in de stijl : D.R.I / Cryptic slaughter ! lekker over de top raggen!) Hobbs Angel of Death (orgineel ) Sacrifice - apocalypse inside (minder dan hun vorige 3 platen maar zeker te pruimen !) Vinyl Recipients of death (JEZUS WAT VET!!!!!!) Recipients of death - final flight Bloodcum - Death by a ..... ( de broertjes van slayer hehe ) Wargasm - why play around! (vette plaat! ) A.R.G - one world without the end! (vette band ) Znowhite - act of god ( dank enforcer hiervoor zeer vette plaat! ) Viking - Do or Die Sacred Reich - the american way (eindelijk ! ) Laaz Rockit - city's gonna burn (leuk plaatje al vind ik het latere werk meter en vooral meer thrashy!) Sodom - in the sign of evil!(label devil's game staat een duivel op , brengt deze plaat nog wat op? ) HAllows eve - tales of terror Death strike - Fucking Death !! Nuclear assault - the plague ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Znowhite is erg gaaf! All Hail To Thee heerscht ook^ |
|
vet orion!! zzz |
|
En ik heb nog een Bloodcum e.p. te koop... |
|
quote: vind je er niks aan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |