|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: godver,die laatse twee wil ik ook wel hebben vooral Uncle slam. Waarom worden die titels nu eens niet fatsoenlijk heruitgebracht.? |
|
Ik heb alleen "will work for food" van uncle Slam da's ookw el een leuke CD maar die is lang niet zo moeilijk te vinden als die CD! leuke band trouwens, maar $ 152 voor die DA box is echt ziek dta ding is net goed en wel uit en hij gaat al zo hoog! LOL die Cyclone heb ik wel origineel maar die is MEGA FUCKING RARE! ik kan je wel hoge resolutie scans bezorgen van het artwork...is beter dan niets! zelfde geldt voor de SADUS....en de Blind Illusion heb ik ook. wat betreft de nieuwe ANNIHILATOR ben ik het met je eens vooral het drumgeluid is veel beter, maar ik vind de zang op sommige nummers K U T...er staan echter een paar vette thrashers op zeker weten! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 24-05-2004 11:23] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 24-05-2004 11:22] |
|
quote: Ja, die heb ik , plus de derde, ook. Die zijn hier normaal op cd uitgebracht. De eerste helaas niet bij mijn weten. Ik hgeef wel een seintje wanneer ik een scan wil van dat hoesje. bedankt alvast in ieder geval. lang geleden Cyclone nog eens gezien als voorprogramma van Blessed death (wie kent ze nog?) Dat was echt heel gaaf (beide bands waren super) |
|
Blessed death is gaaf ja, ik zoek de bootleg van hun eerste LP nog op CD helaas zijn die ook nooit officieel op CD verschenen.... deze LP ging ook voor een aardig bedrag weg LOL... http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4012230622&category=1594&sspagename=STRK%3AMEBWA%3AIT&rd=1 |
|
Over trash gesproken... Waar ligt de scheiding tussen speed en trash? of is het hetzelfde? |
|
nee, ligt met name aan de vocalen....speed is melodieuzer en heeft vaak hoge uithalen, thrash is schreeuweriger en agressiever.. Speed metal is over het algemeen meer met double bass werk waar Thrash gebruik maakt van zgn. "polka beats"...maar het is af en toe moeilijk hoor... |
|
quote: Ik heb beide lpees op een cd. (waar de cultuurbarbaren een nummer hebben verwijderd). Is die niet officeel? |
|
nee da's een reborn classic dat zijn allemaal bootlegs ooit in de vroege jaren 90 in Duitsland geperst sommige zijn onderdehand behoorlijk zeldzaam.. ik heb laatst de RAZOR - Armed and dangerous en Executioners song op de kop getikt die is ook moeilijk te vinden, evenals de Overkill met de eerste MLP en demo's erop.... Er zijn zelfs weer bootleg persingen van die Reborn Classics LOL die komen weer uit Italie etc. hey Atilla is dit niets voor je...hab ik heel wat meer centjes voor betaald, laatst in Utrecht kocht een vriend van me hem voor € 60..ik heb nu het hoogste bod maar wil hem graag terugtrekken! Deze LP heb ik wel eens voor meer zien gaan misschien leuk voor iemand om op te pikken, op beurzen staat ie regelmatig voor € 70 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4013103001 [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 24-05-2004 11:39] |
|
nee, het is een lpee. die koop ik niet meer aangezien ik geen platenspeler meer heb. sorry dat ik je niet verder kan helpen. mogelijk dat Chelman je verder kan helpen aangezien het klaarblijkelijk een goede investering is? ik ga denk ik wel bieden op Uncle slam maar dat moet ik eerst met de finaciële directrice overleggen. |
|
HAHAHHA ik ken dat je, maar pas op er liggen zeker snipers op de loer die in de laatste seconde de boel overbieden! Ik heb die RAZOR LP al...dat is de enige die nooit op CD is uitgebracht veel mensen weten niet eens dat het ding bestaat, hij is best goed van net voor "violent restitution" nog met de oude drummer M-Bro. veel succes met de Uncle Slam....trouwens er staat ook nog een mega zeldzame VIKING CD op ebay duitsland (Man of straw) geinteresseerd? hij stata laag ik heb het hoogste bod maar wil het graag terugtrekken ik heb hem nl. al.. |
|
ja, die wil ik zeker wel hebben maar ook hier gekdt weer: overleggen met "hogere machten". Maar Viking was echt keigoed. Toevallig heb ik gisteren "do or die" binnen gehaald m.o.s. had ik al in mp3-vorm. Echt een onderschatte band. ze kregen toendertijd ook heme slechte reviews in de aardschok. die zanger /gitarist is nu een jezusfreak naar het schijnt. |
|
Hij is Dominee van een Christelijke gemeente ergens in Amerika maar schaamt zich allerminst voor zijn Viking verleden hij heeft zelfs een stukje over de band op de webpage van zijn gemeente gezet! Hij staat alleen niet meer achter de occulte teksten van de eerste CD, toen ze de tweed opnamen was hij al bekeerd en zijn de teksten drastisch aangepast.... die tweede CD is veel beter dan de eerste IMO... [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 24-05-2004 11:59] |
|
quote: dan is dat toch wel weer cool. dan zou er zelfs een reunie kunnen komen. zij het met wat meer gelovige teksten lijkt me. maar aangezien de jezusband "Believer" een paar supercd's heeft uitgebracht lijkt me dat geen probleem. zijn die overigens zeldzaam? ik heb de 2e en de 3e. ben ik nu rijk |
|
geen idee ken die band niet eens.... Nou ik denk niet dat VIKING zo snel weer zou gaan spelen, de goede man zag er niet bepaald metal meer uit HAHHAHAHA! Hij heeft nog wel een paar interviews gegeven dat is wel lache over al die verhalen met Dark Angel enzo...daar waren ze regelmatig mee onderweg. RAZOR werd destijds ook afgezeken in de aardschok, ik geloof dta shotgun justice een 6 kreeg terwijl ik het zo'n beetje de beste thrash plaat ever vind.... |
|
quote: vroeger had ik zo een grof regeltje. als het echt heel kut werd genoemd in de aardschok vind ik het vaak super (bathory, bulldozer, possessed,hellhammer etc.) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-05-2004 12:16] |
|
Ik heb de nieuwe Death Angel nu een paar dagen en hij valt me een beetje tegen. Klinkt allemala wel lekker maar nergens echt bijzonder. Geef mij maar de nieuwe Exodus maar, dat is een knaller |
|
ben ik een beetje met je eens alhoewel ik de DA ookw el op waarde kan schatten, maar ik prefereer ook zeker de EXODUS! |
|
de beste reunie cd overigens is "Psycho, psycho" van nasty savage. wat een klasse cd zeg. |
|
Hij is inderdaad echt vet, maar voor mij is het toch echt EXODUS.... Die NS is echter ok regelmatig in de CD speler te vinden, echt gaaf! |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vind het eerlijk gezegd ook bepaald de beste Death Angel niet....ongeveer hetzelfde als "act III"....maar dat neemt niet weg dat ik blij ben dat ze terug zijn maar kan niet ontkennen dat het ook voor mij een lichte teleurstelling was. Ik hoop dta de volgende plaat een stuk thrashier wordt! PS nee ik ben je DVD niet vergeten AHHAHHA [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 24-05-2004 14:24] |
|
de rede van die was eigenlijk meer van : wat maakt de nieuwe exodus nou "speciaaler" dan de nieuwe DA edit zou ik anders zelf even een leeg dvdtje opsturen? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 24-05-2004 14:26] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nou specialer....dat is het niet is even speciaal, vind de nieuwe EXODUS beter LOL dat is wat anders dan speciaal HAHHAHA! Speciaal de packaging van de nieue DA box is redelijk speciaal te noemen, echt vet! Tja ik wil er graag een kopen maar heb zo vedomd weinig tijd..veel verder dan de supermarkt kom ik vaak niet AHHHAHAH, en voor een winkel waar ze DVD-R's verkopen moet ik naar de stad |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |