|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hee broekie,ik zal je vanavond wel weer wat laten horen spelfout weggehaald... |
|
Zo,net effe tussen de ouwe demo zooi gesnuffeld(eindelijk...)Naast enkele black en death demo's(ancient rites-dark ritual,sinister en altar en dergelijke..)ook zeer interessante thrash demo's teruggevonden. Lunacy-nice try'87 Lunacy-admission'88 Lunacy-insane'89 Lunacy-killing giants'91 Lunacy was een band waar enkele vrienden van mij in speelden.De eerst demo verdient het predikaat verschrikkelijk slecht,daarna maakte de band een enorme progressie mee.Ik heb ooit samen met bassist Jan Snip de band infection opgericht waarin hij gitaarspeelde en ik de zang deed.Helaas is het met die band niks geworden ondanks dat we technische death metal speelden die zeker niet onderdeed voor de latere Pestilence om maar es een voorbeeld te noemen. Verder heb ik teruggevonden; Lethal deception-ideal world ; ook een lokale speed/thrash band uit begin jaren 90 Incursion dementa-we're just us;ook een lokale band die destijds veel speelde in de buurt hier. Verder nog(ik gelooof dat Orion erom vroeg..) Inquisitor-blasphemous accusations(voormalige band van Erik Sprooten) En Desultory-religious extermination(vette heersch) Laatste interessante thrashdemo die ik terug heb gevonden is; Plague allegiance-titelloze demo uit 1990.Amerikaanse thrashband met erg pakkende nummers.Ik begrijp niet dat ik nooit weer wat van deze band heb gehoord. Ook maar es door m'n ouwe cassette's heen geploeterd,en ook daarin errugh leuk spul teruggevonden op thrashgebied Waaronder Sabbat,exumer,holy moses en sacrifice spelfout weggehaald... |
|
eej zou je wat Plague allegiance,Inquisitor,en wat Lunacy kunnen overtapen voor me? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Is goed,maar moet ik eerst weer effe uitzoeken hoe ik ook alweer moet tapen.Djezus,das lang geleden spelfout weggehaald... |
|
quote: Overteepen is net als fietsen, je verleert het niet. Oud Vuil. |
|
Je kan me de bout hachelen! |
|
Second Hell & Skull Crusher - Metal Deadness split LP. Holland 1986, Killer Elite Records. Obscuur pareltje van death/thrash en speed metal. Second Hell is de meeste beukende band van de 2, erg Death Metal voor 1986 en dus eerder dan fucking Thanatos of wat dan ook uit Holland. Gierende solo's en Possessed vocalen. Skull Crusher is meer speed metal, maar dan ala Destruction, Running Wild, Sodom of Venom. Ik heb de split van het internet geplukt, dus als iemand een kopie moet, mail maar even. Gaaf artwork ook! & groot: http://members.lycos.nl/agentstaal/mdspl/metal_deadness_front_big.gif http://members.lycos.nl/agentstaal/mdspl/metal_deadness_back_big.gif http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Je maakt me nieuwsgierig, heb je hem op de computer? Inderdaad gaaf artwork! En Fries, bedankt voor die Morbid Saint tip, dat beukt |
|
quote: Ik heb er niet erg veel van gehoord, komt vast door het darten en het bier drinken |
|
quote: graag gedaan hoor en ik ben nu ook wel nieuwsgierig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wat kost die?? .. |
|
ben benieuwd zzz |
|
quote: ik ook |
|
quote: Ik heb hier hun Walpurgis - Sabbath of lust cd liggen en het is idd een goeie! Vette sound ook! Van Flotsam & Jetsam heb ik de picture disc versie van Doomsday for the deceiver liggen (in perfecte conditie; wat zou die waard zijn?)en de No place for disgrace cd; hoe is de rest van ze; die quasi-arty hoesjes trokken me niet bepaald aan... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-08-2004 5:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Na no place for disgrace heeft flotsam and jetsam voor mij afgedaan helaas.Niet meer mijn pakkie an. spelfout weggehaald... |
|
die No place for disgrace (vind er niet veel aan ) zou mischien 20 euro waard zijn niet meer hijs niet echt zeldzaam ofzo zie hem vaak zat liggen. en die picture disc zou het niet weten , net wat de gek ervoor geeft lijkt me. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Foei!!No place for disgrace is goed By the way;gisteren Abattoir-the only safe place aangeschaft. spelfout weggehaald... |
|
tsjah geef mij maar gewoon doomsday!! hmm wat raar ik ken die cd van abattoir niet ik dacht dat ze maar 1 hadden Vicious attack(vette plaat trouwens heb hem op LP ) hmm maar eens uitchecken dan edit : Yes EINDELIJK een SADUS shirt! ( een mooie hehe [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 28-08-2004 9:44] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hebben mensen de nieuwe Infernal Majesty al beluisterd? ben er wel benieuwd naar Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ben ik ook benieuwd naar.Tijdens hun tour enkele jaren terug leuk met die gasten staan lullen en zuipen.Hebben toen m'n none shall defy ook gesigneerd spelfout weggehaald... |
|
quote: hoe kom je daar dan aan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Goeie plaat! Ouderwetse thrash met aardig wat deathmetal riffjes erin gecombineerd met agressieve doch zware drums Wicked Mystic |
|
quote: Thanatos had de eerste demo al uit in '84!! Is meer thrash dan death, maar wel erg gaaf. De eerste thanatos platen zijn behoorlijk goed, latere werk vind ik te modern. Ik, Wil Schuurman |
|
ja demo's, die waarschijnlijk niks zijn vergeleken bij metal deadness ik vind trouwens die "emerging" plaat wel goed! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |