IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Thrash IV Vorige pagina | Volgende pagina
RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 11-11-2004 9:52 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 10 november 2004 21:52 schreef enforcer het volgende:
Ja er is gewoon een metal blade persing op CD hele nette uitgevoerde disc maar zonderf extra's ergens van halverwege jaren 90 dacht ik.

In theorie moet ie niet zoooo moeilijk te vinden zijn maar denk niet dat ie zo in de rekken ligt bij de platenboer...

Bedankt voor info Enforcer!
Zal op internet gaan zoeken. Ging er bij mij vooral om dat het geen bootleg zou zijn.
(Hoezo brak Nederlands in die vorige vraag van mij. Zie dat nu pas.)

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-11-2004 21:02 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 11 november 2004 9:27 schreef attila_de_hun het volgende:
Hey Enforcer, heb je al wat gehoord van die "nieuwe" Anthrax? (Ik had allang een reactie verwacht in de Anthrax topic aangezien jij Anthraxfan numero uno bent!)

Met Bush op zang kan het nooit goed zijn, vind niets goed wat de band met hem op zang heeft uitgebracht, OK sound of white noise was een aardige CD als je de naam ANTHRAX er even niet bij voorstelt...

Ik verlang terug naar de gloriedagen met Belladonna en aan de laatste release van ANTHRAX te zien de heren zelf ook.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 11-11-2004 21:06 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 11 november 2004 9:52 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Bedankt voor info Enforcer!
Zal op internet gaan zoeken. Ging er bij mij vooral om dat het geen bootleg zou zijn.
(Hoezo brak Nederlands in die vorige vraag van mij. Zie dat nu pas.)

kijk hier eens!

http://www.gemm.com/ddc/search.pl?sid=377199682&key=95085&disp_ad_format_mode=0&artist=NASTY+SAVAGE&title=NASTY+SAVAGE

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 15-11-2004 21:36 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

ARTILLERY Schedule Copenhagen Concert - Nov. 15, 2004

Legendary Danish thrashers ARTILLERY have announced a one-off performance at The Rock in Copenhagen on December 16. Joining guitarists Michael and Morten Stützer and vocalist Flemming Rönsdorf will be HATESPHERE drummer Anders Gyldenøhr and bassist Mikael Ehlert.

In a recent interview with Denmark's Antenna webzine, Michael Stützer spoke about the group's current status and their future plans.

"Well, at the moment we have plans to play one concert on the ongoing Retaliation Tour as headliner but it depends on whether we can assemble the band again or not," he said. "We have received an offer to play there and it's supposed to be December [16th] so we really need to get the finger out in order to be able to do it but besides that we have kept a low profile but the band haven't split or anything. The last thing we actually did was the gig on Wacken Open Air but besides that we have only spoken together. Morten and I have of course made lots of new songs but we haven't really been out and try them if you could put it that way. We have just finished them as demo tracks. So now we just have to wait and see what happens."

Antenna: Is vocalist Flemming Rönsdorf still a part of the band?

Michael Stützer: "Yes, Flemming is still in the band. What we decided were that if we play as ARTILLERY, then Flemming has got to be a part of it but the question is how much he's interested in participating. He's never been as involved in the same way as the rest of us but we'll just have to wait and see. We're still good friends. There are no hard feelings or anything so it's definitely not there there's any problems. We've said the whole time that the desire to do has to be there. It's not going to be something you do just for the sake of doing something. It has to come from the inside and the will to do it has to be there. Like when we made 'B.A.C.K.' that was fun. But we used drummer Per [Møller] from THE HAUNTED so the question is also whether he has the time to play 'cause he's obviously pretty booked. We would prefer to use him if possible."

Read Michael Stützer's entire interview with Antenna at this location.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2004 9:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 november 2004 21:36 schreef enforcer het volgende:
ARTILLERY Schedule Copenhagen Concert - Nov. 15, 2004
.....

een van de meest onderschatte bands. ze hebben een paar hele goede cd's uitgebracht.

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 16-11-2004 9:48 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 11 november 2004 21:02 schreef enforcer het volgende:
Met Bush op zang kan het nooit goed zijn, vind niets goed wat de band met hem op zang heeft uitgebracht, OK sound of white noise was een aardige CD als je de naam ANTHRAX er even niet bij voorstelt...

Ik verlang terug naar de gloriedagen met Belladonna en aan de laatste release van ANTHRAX te zien de heren zelf ook.

Nee.

Je kan het ook overdrijven, misschien ben jij Anthraxfan van het eerste uur, en dat je de band hebt zien 'aftakelen', als je het al zo noemen kan.
Ik vind de eerste albums ook het gaafst, met name Armed And Dangerous en Among The Living, maar veel latere Anthrax albums zijn ook nog best gaaf, net zo als de nieuwe, ik vind het in elk geval leuker dan een standaardcompilatie.

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-11-2004 9:55 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 16 november 2004 9:32 schreef attila_de_hun het volgende:
een van de meest onderschatte bands. ze hebben een paar hele goede cd's uitgebracht.

Fear Of Tomorrow & Terror Squad!!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 16-11-2004 17:15 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Noem me gek maar ik vind "by inheritance" het beste ARTILLERY album!

Siemn SikFuk
rumboon
Usericon van Siemn SikFuk
Posted 16-11-2004 17:18 by Siemn SikFuk Profiel van Siemn SikFuk

Geweldig album ja, hun 'comeback' cd 'B.A.C.K.' mag er ook wel wezen.

Emiel, wat was ook alweer die smehrkant?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2004 20:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 november 2004 17:15 schreef enforcer het volgende:
Noem me gek maar ik vind "by inheritance" het beste ARTILLERY album!

Voor mij is het toch Terror squad (ondanks het brakke gitaargeluid) maar de andere titels zijn ook (zeer) goed.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-11-2004 20:13 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Aggression - The Full Treatment!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 17-11-2004 20:51 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 16 november 2004 17:18 schreef Siemn SikFuk het volgende:
Geweldig album ja, hun 'comeback' cd 'B.A.C.K.' mag er ook wel wezen.

helemaal met je eens! dat is een freaking killer CD!

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-11-2004 12:29 by neefherbert Profiel van neefherbert

quote:
Op 16 november 2004 9:48 schreef CoenV het volgende:
Nee.

Je kan het ook overdrijven, misschien ben jij Anthraxfan van het eerste uur, en dat je de band hebt zien 'aftakelen', als je het al zo noemen kan.
Ik vind de eerste albums ook het gaafst, met name Armed And Dangerous en Among The Living, maar veel latere Anthrax albums zijn ook nog best gaaf, net zo als de nieuwe, ik vind het in elk geval leuker dan een standaardcompilatie.

Als ze vanaf '93 het niveau van White Noise hadden kunnen handhaven, hadden nu minder mensen zitten zieken op John B. Ze hebben helaas twee minder platen (Stomp & Volume 8) gemaakt daarna. Ok, die platen hebben ook enkele geniale nummers als "Fueled" "Random Acts of Senseless Violence" en "Crush" (geniaal ritme & basisriff!)

Maar We've Come for You All laat toch weer flarden inspiratie horen. Goede plaat hoor, maar door de metal media weer iets 'te' veel de hemel ingeprezen. Ik vind de hele plaat niet evenredig goed, er staan een aantal zéér gave nummers op maar helaas net iets teveel slappe opvullers

Orion
Usericon van Orion
Posted 30-11-2004 23:46 by Orion Profiel van Orion

EXODUS: 'Bonded By Blood' 20th Anniversary Reissue Details Revealed - Nov. 30, 2004

Todd Gordon, who earned his rightful place in the annals of thrash metal's history by signing EXODUS to the label he co-founded in 1984 (Torrid Records), has sent BLABBERMOUTH.NET the following update on the efforts to release a special 20th anniversary edition of the group's classic 1985 debut, "Bonded by Blood":

"It's been a long time since I've been involved in the metal business, but my love for the music has never been stronger. As the 20th anniversary of 'Bonded by Blood' approaches (April 2005), EXODUS' manager, Steve Warner, and I feel it is time to do a first-rate re-release of one of the most influential metal albums of all time.

"As [EXODUS guitarist] Gary Holt has stated in a recent interview, EXODUS' original label, Torrid, has tapes of the original 'Bonded by Blood' mix without a lot of the '80s effects on Paul Baloff's vocals, as well as some original pre-production demos that are of excellent quality. It is truly amazing to hear. In addition, a second CD of other metal bands doing covers of the album is being looked at. Still, I think the most exciting thing is the inclusion of the original album cover that despite the insane amount of B.S. that has been written for years about the supposed one-year delay of its release, was what held the album up for maybe six months.

"The original title [of the EXODUS debut] was 'A Lesson In Violence'. Our distributor felt that a lot of retailers would not carry the album with the original cover due to the PMRC climate at the time. Thus, it took some time to finally come up with the good/evil twin cover.

"My partner, Ken Adams, and I could not have been prouder to have released 'Bonded by Blood' and to have worked with EXODUS. To this day, we remain good friends with the band and I have nothing but the greatest respect for them and their manager. I think they are as vital today as they were back in the day and they deserve any good fortune that comes their way. I could not be happier for the way things are going for them. I'm sure more news on the release from the EXODUS camp will be forthcoming in the months to come."

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-12-2004 17:00 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Goh, had ik misschien al in een topic ergens vermeldt dat ik de eerste 2 van FORBIDDEN op de kop heb getikt? ORIGINEEL!!!!Vette Heersch!!

spelfout weggehaald...

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 13-12-2004 17:02 by venom rules Profiel van venom ruleshttp://..

quote:
Op 13 december 2004 17:00 schreef varanus het volgende:
Goh, had ik misschien al in een topic ergens vermeldt dat ik de eerste 2 van FORBIDDEN op de kop heb getikt? ORIGINEEL!!!!Vette Heersch!!

..

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-12-2004 17:03 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 13 december 2004 17:02 schreef venom rules het volgende:

Voor 3 !!!!!! euro per stuk

spelfout weggehaald...

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-12-2004 17:03 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

origineel wat op combat? op cd zeker, heb ze op lp namelijk. goeie platen, maar draai ze eigenlijk nooit meer.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-12-2004 17:06 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 13 december 2004 17:03 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
origineel wat op combat? op cd zeker, heb ze op lp namelijk. goeie platen, maar draai ze eigenlijk nooit meer.

Yep, op cd. Had de re-releases van Century Media ook al, maar ben erg blij met de originele exemplaren. Vooral omdat ik ze voor zo'n kutprijs kon kopen.

spelfout weggehaald...

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 28-12-2004 8:09 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Geez kan je nagaan.....ik heb die eerste niet eens origineel! FORBIDDEN is een van de grootste heerschbands ever!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-01-2005 10:12 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Whiplash al eens genoemd hier? Die hebben met Power and Pain en Ticket to Mayhem toch ook een paar hele aardige platen afgeleverd. Het latere werk is naar mijn idee een stuk minder helaas.

spelfout weggehaald...

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 08-01-2005 11:47 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 8 januari 2005 10:12 schreef varanus het volgende:
Whiplash al eens genoemd hier? Die hebben met Power and Pain en Ticket to Mayhem toch ook een paar hele aardige platen afgeleverd. Het latere werk is naar mijn idee een stuk minder helaas.

Sit Stand Kneel Prey ooit voor een prikkie gekocht, wel een leuke cd, maar ik hoor meer positieve dingen over Ticket To Mayhem, zal hem eens meegraaien uit een tweedehandsbak, ik zie die cd geregeld liggen ergens.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-01-2005 11:48 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 8 januari 2005 11:47 schreef CoenV het volgende:
Sit Stand Kneel Prey ooit voor een prikkie gekocht, wel een leuke cd, maar ik hoor meer positieve dingen over Ticket To Mayhem, zal hem eens meegraaien uit een tweedehandsbak, ik zie die cd geregeld liggen ergens.

Zeker doen. Erg goeie plaat!

spelfout weggehaald...

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 08-01-2005 12:43 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind hun derde album "insult to injury" ook nog echt super!

Hun tweede album "ticket to mayhem" is het beste IMO, lijkt heel erg op RAZOR in de "shotgun justice" periode wat natuurlijk ook een thrash orgasme is!

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-01-2005 13:49 by Orion Profiel van Orion

ik vind PERSOONLIJK dat die 2de whiplash release het bij lange na niet haald t.o.v Razor's shutgun justice of Violent Restitution(GODVERDOMME WAT EEN WERELDPLATEN! )
zijn zeker geen slechte platen die eerste 3 maar een orgasme krijg ik er niet van integenstelling tot die Razor platen!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com