|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Overigens, ik ben nu aan het luisteren naar de verloren gewaande Destruction system 'demo' van Morbid Saint, van na Spectrum of Death. En ja, dit ROST weer ontiegelijk hard!!! Onbegrijpelijk dat deze band niet een betere distributie etc kreeg.....fantastisch spul! |
|
quote: Okee dan! spelfout weggehaald... |
|
NO AIDS IN HELL! of vulture FATAL GAMES second hell & skullcrusher, leader en jagganath. Wat trouwens ook tof was uit holland is vigilant. Dramatic Surgery demo met het nr dehumanized authority. echt gaaf is dat haha. Trouwens ik had het gister met iemand over Asphyx's eerste dagen, wanneer zijn die lui eigenlijk begonnen? 86? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
http://www.heathenmetal.com/phpbb2/viewtopic.php?t=369 op bovenstaande link kun je de volledige nieuwste demo van heathen downloaden. goede demo!!! |
|
kende alleen nog van naam, maar ze klinken echt leuk, gave zang |
|
Absoluut! Erg gave demo! |
|
Pff het thrash topic hier is wel behoorlijk dood, helaas dat was een jaar geleden wel anders..... |
|
|
|
Er zit idd niet veel puf meer in dit topic hehe. Heb in de afgelopen weken nog wel het een en het ander aangeschaft qua thrash zaken hehe. CD's: Forbidden Evil - Raw Evil Live Nuclear Assault - Third World Genocide Mordred - Fool's Game Destruction - Inventor of Evil LP's: Possessed - Eyes of Horror Sacred Reich - Ignorance Wargasm - Why Play Around? Viking - Do or Die En een Forbidden Evil tattoo hehe Vind trouwens de nieuwe NA erg gaaf! Er had misschien wat meer tempo in mogen zitten, maar desondanks vind ik dat ie erg lekker wegluistert! [Dit bericht is gewijzigd door Vork op 06-09-2005 14:01] |
|
wat vind je van de nieuwe destruction? heb m nog niet gehoord |
|
Die nieuwe Destruction knalt hier momenteel door de speakers in huize Laar. Ik hoor hem nu pas voor de 2e keer en vooral die eerste 3 nummers zijn erg goed. |
|
De nieuwe Destruction is wel ok! Paar erg gave nummers, maar ook wat nummer die zomaar aan je voorbij gaan. Maar ach, het beukt nog altijd lekker, daar doe ik het wel voor |
|
Searing I! Zeer sterk debuut album van deze Zweedse mannen! http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=4279 " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
op slsk wat nummers gevonden van de geremasterde versie van exciter's "heavy metal maniac". dat klinkt nu nog megavet!!!! aanschaft verplicht!!!! nu!!!! (of wanneer de cd in de winkle ligt dan he ) |
|
Kheb die nieuwe van Destruction hier ook liggen, ik vind er persoonlijk niet zo erg veel aan. Hoe zit het trouwens met Artillery, ze waren weer bij elkaar gekomen ofzo? Gaan ze nog touren? Hebben ze een website? (wat een vragen toch weer) I am the 1%. |
|
VOlgens mij bestaat ARTILLERY nog wel maar staan ze min of meer op non actief totdat ze weer zin hebben om wat te doen. Ze oefenen enzo nog wel dacht ik ergens te lezen en hebben nog veel contact maar echt een fulltime reunie ziut er niet in. Ik heb ze nog gezien toen op wacken 99 maar volgens mij is er nooit een volledige tour geweest voor het (zeer goede) "B.A.C.K." album En wat betreft de nieuwe DESTRUCTION ben ik het wel met je eens maar dat vind ik voor alle pre reunie CD's van hun wel eigenlijk en achteraf....aardig maar niets bijzonders... |
|
Net de "groep" Confessor ontdekt Klinkt nogal vals en fout, maar misschien erg gegeerd bij oudere ZM'ers hebben blijkbaar een nieuwe cd uit na 14 jaar of zo signature |
|
quote: Heb ik Condemned van liggen. Jaartje of 14 Confessor ook al es live mogen aanschouwen. Wat ze nu doen weet ik niet, maar de stijl die ze destijds speelden was absoluut geen thrash. Eerder doom achtig met een hoge zanger. spelfout weggehaald... |
|
ja... ik kon het niet goed plaatsen eigenlijk. Is nog van voor mijnen tijd signature |
|
quote: Denk niet dat je er gemakkelijk aan kunt komen, maar probeer Condemned es te beluisteren. Das best een lekkere plaat wel. spelfout weggehaald... |
|
Vind concemned eigenlijk alleen maar vet qua drums, de riffs vind ik niet zo bijster interessant en de zang.....tja But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
kent iemand "quick change" hun cd "circus of death"is echt cool. lijkt op een trashy overkill. |
|
HAHHA volgens mij ben ik daar in een ouwe thread nog eens over begonnen, hele gave CD! Maareh...atilla, waarom kom je niet eens kijken op metalfan.nl, daar is een heel wat levendigere thrash thread! PS je kan me ook toevoegen op je MSN tankard@wanadoo.nl Cheers Hans |
|
quote: ja, ik zal eesn kijken op metalfan.nl ik zal je ook toevoegen aan mijn MSN-contacten. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-09-2005 8:18] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |