|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is meer a la oude OVERKILL (de snelle thrashy OVER KILL) en oude SEPULTURA(qua vocalen) check www.speedkillhate.com daar zijn 2 samples te downloaden...maar er staan nog veel vettere nummers op de CD! |
|
INVOCATOR To Enter Studio Next Month - Oct. 28, 2004 Long-running Danish thrashers INVOCATOR will enter mainman Jacob Hansen's Hansen Studios in Ribe, Denmark in November to record a few new tracks to be featured on the band's upcoming record. The follow-up to 2003's "Through The Flesh To The Soul", which is expected to have "a somewhat darker edge" than its predecessor, is tentatively due in early 2005 through Italy's Scarlet Records. As previously reported, Hansen has been busy putting down rhythm and bass guitar tracks for Danish progressive metallers BEYOND TWILIGHT's new album, which will be released on Massacre Records. The recording sessions for the album are taking place at Hansen Studios. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: LOL Sacrosanct.. heeft onze 1e bassist nog bij gespeeld (gitaar dan). Heb helaas die cd niet meer (de 1e was het geloof ik). Maar wel leuke muziek idd. Hoe kom je daar bij? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-10-2004 15:11] |
|
OVERKILL: Putting Finishing Touches On New Album Recordings - Oct. 30, 2004 Legendary New Jersey metallers OVERKILL are putting the finishing touches on the recordings for their new album, tentatively due in February 2005. "We're recording down the shore, down at [bassist] D.D.'s [Verni] place," OVERKILL frontman Bobby "Blitz" Ellsworth stated during an appearance on the "Friday Night Rocks" show on New York's Q104.3 FM this past Friday (Oct. 29). "[We're] just finishing vocals right now. Doing some overdubs, finishing the vocals, moving into a mix, so we're expecting to deliver [the finished masters] in, let's say, late November." As BLABBERMOUTH.NET exclusively reported on October 9, OVERKILL have inked a two-album deal with Sweden's Regain Records. The agreement, which covers the entire world outside the USA, will begin with the release of the group's next studio album. The band will follow up the upcoming CD with extensive worldwide touring (USA, Europe, Japan and more). OVERKILL's last studio album, "Killbox 13", was released in 2003 via Spitfire Records. |
|
Vond zostraks m'n triple thrash video terug. DAM, Candlemass en DARK ANGEL Straks effe kijken denk ik... spelfout weggehaald... |
|
3-way thrash heet ie...kikke videoband, maar op de ultimate revenge deel II is DARK ANGEL nog VEEEEEEL vetter! Ik heb ook nog die oude Metal Hammer Roadshow band met AGENT STEEL, ANTHRAX en OVERKILL uit 1987! |
|
quote: Klopt van die titel idd. Die roadshow tape zou oik ook best es terug willen zien ja. Lang geleden spelfout weggehaald... |
|
Ik probeer hem al maanden op DVD te branden maar kan er maar geen tijd voor vinden! |
|
he hans als je nog oude thrash video/dvd's zoekt moet je es op metaleros.de kijken, daar staat het email adres van Rainer, vraag hem om zijn video lijst (veeeeel!!!) en hij brand voor een vergoeding shows op DVD voor je. heb zo gister Manilla Road '88 en nog wat andere van em gekocht, super gozer! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Vorige week Killbox 13 gkocht voor een prik, heerschplaat! Btw ik zag dat de largede laatste plaat van Hirax heeft liggen voor een tientje |
|
quote: Leuke site man!! spelfout weggehaald... |
|
Misschien weet één van jullie dat. Ik heb laatst in zo'n dumpbak een cdtje van overkill eruit weten te vissen. Overkill - WFO. Na het draaien van de cd kom ik erachter dat de stereo aangeeft dat er 99 nummers op staan. (?) 11 ervan spelen echter. Heeft één van jullie ook last van deze fout met het album WFO??? Tormented soul of the long lost angel |
|
quote: zeker, geweldig iniatief en bakken! informatie. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Zit zekers een paar dagen leesvoer in spelfout weggehaald... |
|
Kent iemand Cities uit New york? Die hebben een lp/cd(?) uit annhilation absolute en die is niet slecht. Het is zeer zeker geen thrash maar heeft toch wel wat elementen uit deze stijl (zeg maar zoiets a la Helstar, Leatherwolf etc). En hoe zit het eigenlijk met Nuclear assault? komt die nieuwe cd nog eens een keer uit? of wordt het net zo iets al bij Celtic frost? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 31-10-2004 17:56] |
|
quote: Is geen fout is meer een grap...nummer 97 ofzo staat nog wat muziek ook...beetje melig studio gerommel met covers van Black Sabbath en wat andere metal classix... De nieuwe NUCLEAR ASSAULT komt er aan...volgens hun gitarist is ie afgemixed en zou ie ergens begin volgend jaar op de planken moeten liggen... |
|
Dat zeggen ze nu al anderhalf jaar... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
wat vinden jullie van Tyrants Reign, afschuwelijk gave band!! zang lijkt erg sterk op Testament, maar hier zitten soms hoge uithalen bij. Ook Hallows Eve is een monster band! beide te zien a.s. zaterdag op Keep It True 2004 (III). Repent, Helstar, Jaguar etc etc spelen ook, genoeg voer voor de echte thrasher?!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Tjah, eerst "No time to haste.. no time to waste.. it's Tyrant's Reign" schreeuwen en daarna "There are no rules". Wordt weer een aanslag op de stembanden. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Hallows eve word zeker gaaf, hopelijk spelen ze veel spul van "death and insanity" zzz |
|
Weet iemand of debutalbum van Nasty Savage ooit officieel op cd uitgegeven? Zo ja, staat er nog wat extra's op? |
|
quote: Ja er is gewoon een metal blade persing op CD hele nette uitgevoerde disc maar zonderf extra's ergens van halverwege jaren 90 dacht ik. In theorie moet ie niet zoooo moeilijk te vinden zijn maar denk niet dat ie zo in de rekken ligt bij de platenboer... |
|
quote: Hey Enforcer, heb je al wat gehoord van die "nieuwe" Anthrax? (Ik had allang een reactie verwacht in de Anthrax topic aangezien jij Anthraxfan numero uno bent!) |
|
quote: Ik vind hem erg gaaf, ik had hem gedownload op mijn stage, en zat hem te luisteren, en ik kende de nummers, maar ze klonken zo anders, later las ik dat ze opnieuw ingespeeld en ingezongen zijn door John Bush, haha. Maar ik vind het een puik plaatje. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |