IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Thrash IV Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2008 14:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 mei 2008 12:19 schreef Martinator het volgende:
Ben de hele nieuwe CD van Laaz (Left For Dead) nu aan het luisteren en die valt niet tegen! Ouderwetsge Jellum riffs (of het nou Thrash is of niet) die ze hier snel live ten gehoren mogen komen brengen!

is die al uit? of is die "gelekt"?? ik heb ook gemist waneer die cd officieel uit komt.

Temmink
Usericon van Temmink
Posted 29-05-2008 19:16 by Temmink Profiel van Temmink

Hmm, vooral dat nummer Brain Wash rockt wel lekker, dat andere nummer op MySpace vind ik nou ook zo super weer niet.
En hoe die zang gemixed is, is ook niet helemaal mijn ding.
Ik wacht wel af.

Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 29-05-2008 19:34 by Martinator Profiel van Martinator

quote:
Op 29 mei 2008 14:02 schreef attila_de_hun het volgende:
is die al uit? of is die "gelekt"?? ik heb ook gemist waneer die cd officieel uit komt.

Nee hoor, nog niet uit en bij mijn weten niet gelekt op internet, dus wat dat betreft heb je nog niks gemist. Ik zou even bij Mascot moeten vragen wanneer ie precies uitkomt, eerlijk gezegd, maar dan pik ik ook de officiële release even op. Ik denk dat liefhebbers van de betere oude Laaz releases deze ook zeer zullen kunnen waarderen. Ja, Mike's strot is ook wat ouder geworden en ik had liever Dr. Vic op drums gehoord, maar van alle reünies is dit zeker één van de beter geslaagde, in die zin dat de band het oude niveau dicht benadert.

attila_de_hun
Posted 20-08-2008 22:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

zo, de nieuwe van holy moses hakt er ook lekker in zeg! verplichte kost voor de thrashers zou ik bijna durven zeggen!!!

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-08-2008 22:58 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Die laaz rockit staat al op het net, zonder voice overs, blijkbaar ik ben 'em nu aan het downen.

edit: op kerrazy dus.

Ik kom net ook een "nieuwe" exodus tegen, "pleasure of the death", geremasterde nummers, schijnt het:

01. Deranged [3:46]
02. 'Til Death Do Us Part [4:50]
03. Parasite [4:55]
04. Brain Dead [4:15]
05. Faster Than You'll Ever Live To Be [4:26]
06. Pleasures Of The Flesh [7:36]
07. 30 Seconds [0:41]
08. Seeds Of Hate [4:57]
09. Chemi-Kill [5:46]
10. Choose Your Weapon [4:51]
11. Chemi-Kill (Live) [5:44]
12. 'Til Death Do Us Part (Live) [4:37]
13. Brain Dead (Live) [4:28]
14. Dirty Deeds Done Dirt Cheap (Live) [4:15]

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-08-2008 22:58]

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

attila_de_hun
Posted 20-08-2008 23:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

haal dan ook maar gelijk de nieuw van holy moses (agony of death) ff binnen als je toch bezig bent!

De Tegenpartij
Posted 21-08-2008 0:13 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Binnen. Dat eerste nummer klinkt iig erg lekker, alsmede het eerste nummer van die nieuwe laaz rockit. Deze oudjes doen het nog steeds prima.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-08-2008 2:04 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Nieuwe Holy Moses ben ik wel benieuwd naar!

En wat/hoe is die remasters van Exodus?
Ik kwam in Berlijn wel remasters van Bonded by Blood, Pleasures of the Flesh en Fabulous Disaster tegen, klonk goed!

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-08-2008 10:33 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 20 augustus 2008 22:58 schreef De Tegenpartij het volgende:
Die laaz rockit staat al op het net, zonder voice overs, blijkbaar ik ben 'em nu aan het downen.

Staat ook al een tijdje op een bepaalde FTP die nietssss met ZM te maken heeft, al weet ik niet of je daar toegang toe hebt. Voor een accountje moet je bij Robbemans zijn. Al hoeft dat voor die Laaz Rockit niet meer, omdat je die blijkbaar al hebt en mijn post redelijk overbodig is, maar ik toch graag wat te zeggen wilde hebben...

Op je knie en pijp voor genade!

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-08-2008 21:27 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

Zo juist tegen de nieuwe Toxic Holocaust aangelopen. Eens proberen!

Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 21-08-2008 21:34 by Sdonasa Profiel van Sdonasa

Deed het pijn?

You're running in circles

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-08-2008 21:40 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 21 augustus 2008 21:34 schreef Sdonasa het volgende:
Deed het pijn?

Alsof je tegen een betonnen muur loopt! Tering wat lekker!

De Tegenpartij
Posted 21-08-2008 21:41 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 augustus 2008 10:33 schreef JuronymouS het volgende:
Staat ook al een tijdje op een bepaalde FTP die nietssss met ZM te maken heeft, al weet ik niet of je daar toegang toe hebt. Voor een accountje moet je bij Robbemans zijn. Al hoeft dat voor die Laaz Rockit niet meer, omdat je die blijkbaar al hebt en mijn post redelijk overbodig is, maar ik toch graag wat te zeggen wilde hebben...

Ik had een account, maar die doet het niet meer, geen idee waarom. Ik heb robbemans net een meel gestuurd.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-08-2008 21:42 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 21 augustus 2008 21:41 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik had een account, maar die doet het niet meer, geen idee waarom. Ik heb robbemans net een meel gestuurd.

Ik zal de nieuwe Toxic Holocaust uppen voor als je er weer op kunt.

De Tegenpartij
Posted 21-08-2008 21:42 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ben benieuwd!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-08-2008 23:05 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 21 augustus 2008 21:42 schreef JuronymouS het volgende:

Dat is sowiso een gaaf plaatje
Nieuwe Laaz Rockit en Holy Moses ook maar eens binnenhalen.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-08-2008 23:09 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-08-2008 23:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

coole cover zeg!!!

signature

De Tegenpartij
Posted 21-08-2008 23:15 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

En lekker oldschool, die videobanden.

attila_de_hun
Posted 21-08-2008 23:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 augustus 2008 23:10 schreef Hypnos het volgende:
coole cover zeg!!!

een echte repka! maar de band is niet echt super helaas

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 23-08-2008 7:13 by 6sic6 Profiel van 6sic6

http://www.myspace.com/mokomamusic

Ondanks dat ik er geen zak van versta klinkt het wel lekker.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-10-2008 23:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Reactivated WHIPLASH Working On New Studio Album - Oct. 2, 2008

Reactivated New Jersey metallers WHIPLASH are in the final stages of recording their long-awaited anticipated CD, "Pitbulls In The Playground", due in early 2009 followed by a summer tour. Portaro reunites with former drummer Joe Cangelosi once again after 19 years for their latest studio effort, which is being produced by founding member Tony Portaro who recently completed his studies with Rick VanBenschoten and Susan Nuziata at NYU.

Portaro remained the pillar of the band while the lineup went through many changes over the course of their six full-length CDs, including "Cult Of One" in 1996 and "Sit Stand Kneel Prey" in 1997. During that time, Cangelosi supplied the drumming on "Cause For Conflict" for Germany's premier thrash band KREATOR, which was released in 1995. Portaro handled the guitar work for Billy Milano's M.O.D. on a European tour in early 1998 with drummer Tony Scaglione, inviting the return of the original WHIPLASH lineup for a reunion CD entitled "Thrashback".

Portaro comments: "We owe this long-awaited breath of fresh new material to our fans. WHIPLASH stays true to their roots with the power-thrash riffs and double bass that broke us into the industry."

WHIPLASH is a three-piece power trio hailing from New Jersey. The band was assembled back in 1984 when Tony Portaro and Tony Scaglione joined forces, recruited Tony Bono on bass and released their first CD, "Power and Pain", in 1985 on Roadrunner Records. The debut CD was followed up by their first live performance at Ruthie's in Berkley, California with POSSESSED and DEATH ANGEL.

WHIPLASH's current lineup:

Tony Portaro - Guitar/Vocals
Joe Cangelosi (ex-KREATOR) - Drums
Rich Day Bass (ex-PRIMAL SCREAM) - Bass

For more information, visit www.myspace.com/whiplashusa.

WHIPLASH performing live in 1986:

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-10-2008 23:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 augustus 2008 23:09 schreef 6sic6 het volgende:
http://www.myspace.com/PitifulReign

Is dat van dezelfde tekenaar als die van de eerste paar albums van Death..?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-10-2008 23:16 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dat lijkt idd op werk van Ed Repka..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-10-2008 23:41]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-10-2008 23:29 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 21 augustus 2008 21:42 schreef JuronymouS het volgende:

Dat vind ik nou echt een saaie band zonder ook maar één noemenswaardig nummer. Gelukkig is de nieuwe Darkane bijna uit

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com