|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
reken er maar niet op Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
klopt |
|
quote: Ik hem te pakken gekregenm op SLSK maar ik vind het niet veel. die oudere versie zijn toch gewoon veel beter. die nieuwe zanger zingt de oude krakes net iets te melodieus in. jammer. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-06-2004 14:52] |
|
Jammer ja maar opnieuw opnemen van oude krakers levert vaak niets dan teleurstelling LOL! Die NIuewe HIRAX is toch wel goed als je hem een paar keer geluisterd hebt, nog steed niet zo goed als "not dead yet" maar een heel leuk plaatje....ik vind het al geweldig dat ze nog steeds bezig zin en dit soort vette thrash plaatjes afleveren! |
|
Blessed Death Puur administratieve vraag... De albums Kill Or Be Killed (1985) en Destined for Extinction (1987) zijn ooit op één cd uitgebracht. Weet iemand in welk jaar? |
|
1998 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Mijn dank! Wel laat trouwens... (uitgave) Dat Old Metal Records is zeker ook al ter ziele gegaan? |
|
Old Metal Records is geen maatschappij gewoon een bootlegger, allemaal illegale releases van oude klassiekers... sommige zijn inderdaad behoorlijk collectible, ik heb er wel een aantal maar die blessed death niet je ziet hem nog wel eens op ebay ik geloof dat je hem voor een relatief redelijke prijs kunt kopen. Ze komen wel allemaal rechtstreeks van het vinyl en niet van de mastertapes |
|
Aha, rechtstreeks van vinyl... Dat verklaart misschien. Die Blessed Death cd mist één nummer van Destined for Extinction (nl. Alien Impregnation, die wel op vinyl staat). Wellicht dat dat nummer op vinyl niet helemaal krasvrij was. De kwaliteit van de Blessed Death cd vind ik overigens wel goed. Dat valt echter niet te zeggen van de bootleg-cd van Sarcilege B.C. (Party With God)... [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 05-06-2004 11:26] |
|
sommige van die OMR releases klinken best OK... Ik heb zo die van RAZOR met "armed and dangerous" en "executioners song" erop en die klinkt best OK totdat je de officiele CD release ernaast legt natuurlijk (van executioners song dan A & D is niet op CD helaasch!) |
|
Soms is een bootleg cd beter dan helemaal niets. Weet je toevallig wat nog meer uitgebracht is op OMR? Ik zoek nog steeds Primal Scream - Volume One Primal Scream is in dit geval niet die Schotse band, maar de band met Keith Alexander (ex-Carnivore). De demo The Outrage Continues (1986) vond ik toen al werelds, maar de LP heb ik nooit te pakken kunnen krijgen. Zie ook: http://www.tartareandesire.com/bands/primalscream.html http://www.nootrope.net/kerrang/ |
|
... verkeerde post [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 05-06-2004 11:26] |
|
Geen idee..ik heb wel de eerste OVERKILL MLP met de demo's op een CD van OMR, en de oude PANTERA CD's etc etc... |
|
Hmmm WARGASM is ook aardig in trek.... http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=307&item=4017304816&rd=1&ssPageName=WDVW het is ook een wereld CD...een van de CD's die me als gitarist het meest heeft beinvloed wat vet zeg! PS Atiila thanx man ik heb die WARGASM demo van je HDD geupload errug tof, ik vind het zo'n waanzinnige band! |
|
Das een gave cd ja. zzz |
|
quote: graag gedaan.ik heb de eerste demo van Wargasm ook. als je die eens wilt kan ik die er wel bijzetten. |
|
Ja ben er gisteren niet aan toe te komen om alles te doownloaden AARGGHH! Wat zijn die nummers van Dark Angel uit 1993...KIKKE man! wist niet eens dat die bestonden! |
|
quote: het blijft eropstaan dus pak maar wanneer je wilt. vergeet ook pagan war machine en dreams of damnation niet te pakken. je moet me in je lijst zetten, dan kom je makkelijke hij mij terecht. ALles mag je pakken, ik moet alleen weten wat je nog wilt hebben anders haal ik het een keer mogelijk. ik zal mijn lijst er ook zetten en dan kun je kiezen. dat geldt overigens voor iedereen en in het speciaal voor juronymus (de beste trader in de wereld) en mutilator aan wie ik nog wat had beloofd(maar totaal ben vergeten tot nu toe ) ps: bij mij hoef je niet te rekenen op de nieuwe haggard, annihilator, nightwish, slipknot of wat dan ook. alleen obscure demo's, live opnamen of amper te krijgen cd's staan toevallig in een gedeelde map. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-06-2004 12:25] |
|
omlangs voor hte eerst "Gack"gehoord , "de voorzetting van laaz rockit toendertijd. wat een shit-cd. allemaal domme afvalnummers van Laaz rockit lijkt het wel. neen, geef mij maar het oude Laaz rockit materiaal maar, datis ten minste wel erg geod. Enforcer, ken jij E-X-E? Die heb ik onlangs weer eens gehoord. Dat was best een vette, enigszins melodieuze thrash. |
|
E-X-E is wel cool ! ken alleen hun eerste plaat naam weet ik zo niet staat 1 of andere duivel/demoon op weet ik wat het moet voorstellen. vind persoonlijk dat 3de nummer helemaal te gek (naam weet ik zo niet ook geen zin om het op te zoeken) maar ze hebben toch maar 2 cd's (zei een maat van me ) heeft iemand die? zo ja is die vetter dan de eerste? edit: wargasm zegt me niks alleen van naam eigenlijk kan iemand mij even iets sturen bvd ! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 13-06-2004 18:30] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heb alleen Stricken by might, das geloof ik die 1e die je bedoelt.. zzz |
|
sicker than I thought! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik heb doie tweede CD sicker than I thought, supervet...IMO beter dan die eerste en zeker meer thrashy! Ik vind die GACK CD overigens best de moeite waard, is een modern klinkende LR inderdaad, maar ook weerf nietg zoooo modern. IK hoor ook liever "know your enemy" of nog beter "nothings sacred" maar GACK kan me best bekoren... [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 14-06-2004 6:44] |
|
SPEED KILL HATE, the "old-school thrash" project featuring OVERKILL members Dave Linsk (guitar), Derek Tailer (guitar), and Tim Mallare (drums), have set "Acts of Insanity" as the title of their upcoming debut album, due later in the year through an as-yet-undisclosed label. The album's artwork can be viewed at this location. No further information is currently available. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |