|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
volgens mij waren wij het niet had me met onze idols kandidaten wel erg vermaakt haha |
|
|
|
quote: Leuk leesvoer... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Graspop was natuurlijk erg geslaagd. Ik heb het zeer naar mijn zin gehad, het was eigenlijk geweldig Mijn vriend en ik op Graspop Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Nogal veel mensen hebben Saxon overgeslagen. Doodzonde! |
|
quote: Nee jij bent gaaf. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb één lid van het lomp legioen aanschouwd op Graspop, iemand gasten rond zien lopen met satanklaas shirts ("vijf meter stront op het dak"), dan waren het me vrienden en ik. Graspop had imho een betere sfeer dan Werchter afelopen weekend, (24 uur tent = ) hoewel het natuurlijk totaal verschillende festivals zijn ben ik er nu achter dat de iets kleinschaliger festivals misschien wel de weg van de toekomst is... Beste optredens van Graspop? Motörhead en Destruction, Cowboys & Aliens, Exodus Malevolent Creation, Testament, Life of Agony waren Slechtste: Alice Cooper (= verlopen verwaande drol die slechte rock ten gehore brengt ) en Dillinger Escape Plan (hoge verwachtingen maar optreden was veel en veel te hectisch, ongestructureerd en niet overtuigend) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
|
|
quote:was dat spul, waar wij links in sloegen zij nog een eind naar rechts mochten terten |
|
quote: als er één band gestructureerd is, is het wel The Dillinger Escape Plan. Je moet er alleen oor voor hebben |
|
Haha, die zanger gooide in iig keihard z'n microfoonstandaard in het publiek |
|
Zanger van Death Angel deed hetzelfde, maar dan tussen de stewards |
|
quote:Nu zeg je inderdaad wat. Cowboys & Aliens kon mij ook vrij goed bekoren moet ik zeggen. |
|
quote: Kortom als je het niet snapt ben je dom? Echt de eerste die met die onzin aan is komen zetten mag van de hoogste toren. |
|
Volgens mij bedoelt ie gewoon dat het niet zo 'voor de hand liggend' is wat DEP doet... |
|
Ik vond t ook een heel gezellig festival en uiteraard heb ik ook wat fotootjes gemaakt Iced Earth Geoff Tate ( Queensryche ) Henrik (Evergrey) Mike (Evergrey) Tom (Evergrey) James Rivera (Seven Witches,ex-Helstar) |
|
quote: De enige structuur die ik in dip kan ontdekken is dat ieder nummer compleet ongestructureerd is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: TS zei dat je 'er oor' voor moet hebben en niet dat je dom bent als je het niet snapt. NIet gelijk uw eigen conclusies trekken Ik ben het overigens met TS eens maar wil het even nuanceren. Bij DEP ontbreekt inderdaad een duidelijke, traditionele structuur. Toch is elke noot bewust geplaatst en is de opbouw en structuur (zij het niet traditioneel) allerminst toevallig en ondoordacht. In deze zin is het dus wel gestructureerd, zij het niet volgens traditionele schema's. That is a good thing. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Als dat werd gevolgt door - daar moet een piemel in - hij heeft een piemeltje - daar moet een kut omheen - manowar teksten In de nacht van zondag op maandag dan eh.. ja dat waren de figuren van metalfan. |
|
quote: Ik heb je reply nu 5x doorgenomen en ik snap nogsteeds niet hoe je ooit bij zo'n reactie uit kan komen. Dit slaat echt als een tang op een varken. "Ergens oor voor hebben" staat toch niet voor 'dom' of niet soms? Is het zo moeilijk om te begrijpen dat de ene (bijv. dmv muzikaal verleden) de structuur eerder en makkelijker doorgrond dan de andere? |
|
Er bestaat nu eenmaal verschil van smaak...daarom dat we niet allemaal naar de nieuwe volgende nichtengroep in de top 50 luisteren. |
|
Ik had er ook graag naar toe gewild, maar die godvergeten school moest weer eens een toetsweek organiseren Your pretty face is going to hell |
|
Fok. Welke überhomo pakt nou Ville Vallo als username? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Klik op: En je ziet het. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |