|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En dat alles voor 30 euro per persoon voor 3 nachten met 6 man Oja, ik vergat t subtropisch zwembad ;-) |
|
quote: Dat moet te doen zijn. Alleen die taxi komt toch niet echtdicht bij het festival terrein lijkt me? quote: Ja, wrijf het er maar in. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
waar wordt er gewreven?!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
[quote]Op 1 juli 2004 11:51 schreef Azagthoth het volgende: Dat moet te doen zijn. Alleen die taxi komt toch niet echtdicht bij het festival terrein lijkt me? quote] Valt mee, ik gok een meter of 300, net de andere kant op als waar je naar de camping loopt. Gewoon taxibusje, 20 euro / 10 man dus 2 euro per persoon x 6 = 12 euro voor hele taxirit tijdens de 3dagen. Echte aanrader. Enige nadeel is dat je maandags voor 10:00 opgepleurd moet zijn. |
|
quote: Er is ook een massagesalon http://www.sunparcs.be |
|
quote: damn! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik weet heus wel dat ik moet lopen sjouwen met zware spullen en heel de dag op mn benen moet staan. Maar ik ben echt wel evrstandig en ga ook gewoon zitten als ik t neit meer trek. Anders kan ik nooit meer ergens heen he als je zo gaat beredeneren. Ik weet heus wel wat ik wel en niet kan! LAI LAI HEI |
|
quote: Goed zo meiske |
|
Ook wat fotokes: Heuyke&vriendin ik&colision tammi heuyke&metal oma ik |
|
quote: Mmmh, das wel een strakke tip joa! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Die ja hehe! |
|
quote:We dachten je inderdaad al te hebben gezien ja. |
|
quote: hihi ik zag jullie aan komen lopen in de rij... en verder nog s 1 keertje volgens mij, maar verder nie.. LAI LAI HEI |
|
Mot dat nou?!...%$#@R#@$*foto's*&^$&$GRRRrr Maar Graspop überheerschte enorm!!! Echt veel gezien dit x, Hypocrisy was wat mij betreft het best! Hopelijk is de feesttent volgende x weer gewoon op de camping.... dat beviel toch beter! |
|
quote:Jaa, die zag ik ook vaak lopen mja Heb je ook die metal-opa gezien?? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Nou, als ik die foto zo zie heeft ze die opa niet meer nodig |
|
derde rij, 13e van rechts gezien ben ik Dat haar wat boven die ouwe vent met zn spijkerjast uit steekt behoort tot mijn hoofd [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-07-2004 16:39] |
|
quote: whaah nu weet ik wie jij bent foto''s zijn klaar en erg oke. masturbatie materiaal voor de rest van mijn leven. na het eten maar inscannen |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 01-07-2004 16:54] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: goh ja, de rijen staan ook mooi recht |
|
quote: ? Wie ben ik dan? |
|
whaah Bazzio Attacks!!! |
|
Dé foto.......... en de rest |
|
Die michael jackson heb ik niet op Graspop gezien. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |