IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Graspop 2004 deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-07-2004 11:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 11:45 schreef Invalid het volgende:
Gezellig in de stof en stront van een ander liggen. Neuh, ben ik een beetje te oud voor. bungalowtje, tvt'je, bbq'tje, 4 heersende bedden, douche met ligbad, koelkast vol grafenwalder zelfmoordbier. Uitstekend vermaakt. De festivalsfeer dit jaar had ik al wel geproefd toen mijn bek vol zand zat na een kwartiertje wandelen over de camping.

Kijk....zo denk ik er ook over!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Invalid
Usericon van Invalid
Posted 01-07-2004 11:48 by Invalid Wijzig reactieProfiel van InvalidQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 11:47 schreef Azagthoth het volgende:

Klinkt goed... misschien voor de volgende keer.

En dat alles voor 30 euro per persoon voor 3 nachten met 6 man

Oja, ik vergat t subtropisch zwembad ;-)

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-07-2004 11:51 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 juli 2004 11:48 schreef Invalid het volgende:
En dat alles voor 30 euro per persoon voor 3 nachten met 6 man

Dat moet te doen zijn. Alleen die taxi komt toch niet echtdicht bij het festival terrein lijkt me?

quote:
Oja, ik vergat t subtropisch zwembad ;-)

Ja, wrijf het er maar in.

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-07-2004 11:52 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

waar wordt er gewreven?!!!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Invalid
Usericon van Invalid
Posted 01-07-2004 11:55 by Invalid Wijzig reactieProfiel van InvalidQuote dit bericht

[quote]Op 1 juli 2004 11:51 schreef Azagthoth het volgende:
Dat moet te doen zijn. Alleen die taxi komt toch niet echtdicht bij het festival terrein lijkt me?
quote]

Valt mee, ik gok een meter of 300, net de andere kant op als waar je naar de camping loopt. Gewoon taxibusje, 20 euro / 10 man dus 2 euro per persoon x 6 = 12 euro voor hele taxirit tijdens de 3dagen. Echte aanrader. Enige nadeel is dat je maandags voor 10:00 opgepleurd moet zijn.

Invalid
Usericon van Invalid
Posted 01-07-2004 11:57 by Invalid Wijzig reactieProfiel van InvalidQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 11:52 schreef invictis het volgende:
waar wordt er gewreven?!!!

Er is ook een massagesalon

http://www.sunparcs.be

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-07-2004 11:58 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 11:57 schreef Invalid het volgende:
Er is ook een massagesalon

http://www.sunparcs.be

damn!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 01-07-2004 12:15 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 11:32 schreef Azagthoth het volgende:
Als je zoveel last van je reuma hebt is het misschien verstandiger om niet naar een 3 dagen durende festival te gaan. Met een klein beetje hersenwerk kan je je voorstellen dat je veel moet lopen en sjouwen.

Ik weet heus wel dat ik moet lopen sjouwen met zware spullen en heel de dag op mn benen moet staan. Maar ik ben echt wel evrstandig en ga ook gewoon zitten als ik t neit meer trek.
Anders kan ik nooit meer ergens heen he als je zo gaat beredeneren. Ik weet heus wel wat ik wel en niet kan!

LAI LAI HEI

Invalid
Usericon van Invalid
Posted 01-07-2004 12:18 by Invalid Wijzig reactieProfiel van InvalidQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 12:15 schreef Sarah het volgende:
Ik weet heus wel dat ik moet lopen sjouwen met zware spullen en heel de dag op mn benen moet staan. Maar ik ben echt wel evrstandig en ga ook gewoon zitten als ik t neit meer trek.
Anders kan ik nooit meer ergens heen he als je zo gaat beredeneren. Ik weet heus wel wat ik wel en niet kan!

Goed zo meiske

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 01-07-2004 13:08 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ook wat fotokes:

Heuyke&vriendin

ik&colision tammi

heuyke&metal oma

ik

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 01-07-2004 13:36 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 1 juli 2004 11:55 schreef Invalid het volgende:
Op 1 juli 2004 11:51 schreef Azagthoth het volgende:
quote]

Valt mee, ik gok een meter of 300, net de andere kant op als waar je naar de camping loopt. Gewoon taxibusje, 20 euro / 10 man dus 2 euro per persoon x 6 = 12 euro voor hele taxirit tijdens de 3dagen. Echte aanrader. Enige nadeel is dat je maandags voor 10:00 opgepleurd moet zijn.

Mmmh, das wel een strakke tip joa!

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 01-07-2004 14:43 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 10:44 schreef Staalman het volgende:
Was dat die met dat rooie haar??? Die was echt ranzig!!!!

Die ja hehe!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-07-2004 14:50 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 juli 2004 10:59 schreef Sarah het volgende:
Heb niet zo bijzonder veel zmers gezien:
- Skitzoid Kitten
- Judge M.
We dachten je inderdaad al te hebben gezien ja.

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 01-07-2004 14:57 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 14:50 schreef Judge M. het volgende:
We dachten je inderdaad al te hebben gezien ja.

hihi ik zag jullie aan komen lopen in de rij... en verder nog s 1 keertje volgens mij, maar verder nie..

LAI LAI HEI

Stringz
Usericon van Stringz
Posted 01-07-2004 15:11 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Mot dat nou?!...%$#@R#@$*foto's*&^$&$GRRRrr

Maar Graspop überheerschte enorm!!!

Echt veel gezien dit x, Hypocrisy was wat mij betreft het best!
Hopelijk is de feesttent volgende x weer gewoon op de camping.... dat beviel toch beter!

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 01-07-2004 15:22 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 1 juli 2004 13:08 schreef Frietbal het volgende:
Ook wat fotokes:

heuyke&metal oma

Jaa, die zag ik ook vaak lopen mja Heb je ook die metal-opa gezien??

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Stringz
Usericon van Stringz
Posted 01-07-2004 15:24 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Nou, als ik die foto zo zie heeft ze die opa niet meer nodig

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-07-2004 16:39 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

derde rij, 13e van rechts gezien ben ik

Dat haar wat boven die ouwe vent met zn spijkerjast uit steekt behoort tot mijn hoofd

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-07-2004 16:39]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2004 16:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 11:39 schreef Invalid het volgende:
Wie gaat er trouwens dan ook op een camping staan, huur gewoon een bungalow bij sunparcs, taxi 20 eurootjes, netjes afgezet en opgehaald en klaar. Dan hoef je alleen maar OP het terrein te lopen.

whaah nu weet ik wie jij bent

foto''s zijn klaar en erg oke. masturbatie materiaal voor de rest van mijn leven. na het eten maar inscannen

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-07-2004 16:53 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 16:51 schreef ghoulliette het volgende:

masturbatie materiaal voor de rest van mijn leven.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 01-07-2004 16:54]

Bazzio Attacks!!!

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 01-07-2004 17:03 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 16:39 schreef Tormented soul het volgende:

derde rij, 13e van rechts gezien ben ik

goh ja, de rijen staan ook mooi recht

Invalid
Usericon van Invalid
Posted 01-07-2004 17:55 by Invalid Wijzig reactieProfiel van InvalidQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 16:51 schreef ghoulliette het volgende:
whaah nu weet ik wie jij bent

? Wie ben ik dan?

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-07-2004 18:19 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

whaah

Bazzio Attacks!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2004 22:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dé foto..........

en de rest

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-07-2004 22:08 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Die michael jackson heb ik niet op Graspop gezien.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com