|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Geaardheid hetero. Ja je moeder mag het niet weten hè? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Geloof mij maar, JIJ had het niet leuk gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 19-07-2004 22:39] |
|
Ben ik nu dom als ik bij god niet wat wie/wat Ville Vallo is? |
|
quote: Nee. Frontman van het popgroepje Him. |
|
Nou jullie kunnen wel geweldig redeneren NOT! Ik ben mannelijk, bewonder Ville neem dus zo'n naam en ben meteen homo Your pretty face is going to hell |
|
quote: Aha. Thanx |
|
quote: Ja. |
|
slaat dus effe helemaal nergens op Your pretty face is going to hell |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Homo Reetridder Bruinwerker Sterverkenner Zaadhapper Rugrijder. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: |
|
quote: You're retarded. Dacht dat hier wel normale mensen zaten, maar dat heb ik dus ook verkeerd gedacht Your pretty face is going to hell |
|
quote: Die zaten er ook... en toen kwam jij - Mutatis mutandis - |
|
quote: Liever retarded dan idolaat zijn van een androgyne verwijfde 'kerel'. edit: Het is uberhaupt gay om op een forum de naam van je idool te nemen....tenzij je een twaalfjarig meisje bent. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-07-2004 20:27] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: zij waren vet gaaf, die drummer was supersnel, echt super. the vikings ruled the planet once, and so they will do again someday |
|
quote: HEUY!!!! Fucking Hell......is er de laatste tien jaar nog eens een normale foto van mij op internet gezet? Die metaloma was wel mega cool!!! |
|
quote: Oke, opgerot. Doei. I am the 1%. |
|
quote: Nee hoor, het zit hier vol idioten. En er is geen kat die iets van goede muziek kent. Neem nu bijvoorbeeld jezelf... ...dat zegt toch genoeg. |
|
quote: Hahahah!!! hey... wacht eens ff... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ROFL!! spelfout weggehaald... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina |