IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Graspop 2004 deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Griffin
Usericon van Griffin
Posted 29-06-2004 14:36 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 12:21 schreef enforcer het volgende:
tja ik ook een of andere geflipte Brabo...wel een aardige gozer overigens.

toffe foto's

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-06-2004 14:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Mijn god, mijn benen voelen nog steeds aan als lood... Wat was het toch een tyfus eind lopen van camping naar 't festival.
Maar gelukkig was het weer te gek, de vellen hangen nu al aan mijn kop zo aan het vervellen ben ik

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 29-06-2004 14:59 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:33 schreef 0Tolerence het volgende:
Hoe was Testament.??? Want dat heb ik dus moeten missen op Waldrock

Testament had toch gecancelt op waldrock?

Ennieweej, Testament was geniaal!! Feest van herkenning, lekker veel oude kak gespeeld, o.a. Into the Pit, Practice What You Preach, Over the Wall, The Haunting, Electric Crown e.a.

wuust robuust

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-06-2004 15:10 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

jammer dat ze "the ritual" speelden dat is toch zo'n bagger nummer en CD, verder was het geweldig geluid was bagger in het begin maar trok erg bij1

jammer dat eric petersson er niet bij was, maar metal Mike lijkt erg goed te passen bij testament en hij speelde perfect...

Hij lijkt overigens wel heel erg op Dimebag vinden jullie niet?

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 29-06-2004 16:35 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 29 juni 2004 14:36 schreef Sater het volgende:
Dan heb je heel erg veel geluk gehad want je kon geen kaartje aan de kassa kopen.

Ik besef heel goed dat ik veel geluk heb gehad.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-06-2004 16:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 16:35 schreef Azagthoth het volgende:
Ik besef heel goed dat ik veel geluk heb gehad.

En je weet wat ze over geluk zeggen: Geluk is met de.....

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 29-06-2004 16:38]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 29-06-2004 16:47 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Haha, maar de eerdere ongeluk balanceert het weer een beetje.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-06-2004 17:08 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Nog iemand Bierplastics verzameld?

Bazzio Attacks!!!

Ielsch
Usericon van Ielsch
Posted 29-06-2004 17:13 by Ielsch Wijzig reactieProfiel van IelschQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 12:21 schreef enforcer het volgende:
tja ik ook een of andere geflipte Brabo...wel een aardige gozer overigens.

hahahaha

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 29-06-2004 17:17 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 29 juni 2004 14:27 schreef Rutan het volgende:
Ohja, nog 1 ding.
Suffocation rostte alle bands aan bloedpoeder.

pfffffff

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-06-2004 17:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:59 schreef Morbidaeth het volgende:

Ennieweej, Testament was geniaal!! Feest van herkenning, lekker veel oude kak gespeeld, o.a. Into the Pit, Practice What You Preach, Over the Wall, The Haunting, Electric Crown e.a.

Ja daarom zei ik ook, dat heb ik moeten missen
Zo te zien was het een aardige setlist, ze hebben ook nog Apocalyptic City gespeeld? Dat is wel zo'n heers nummer

"This one is older than shit, heavier than time!"

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 29-06-2004 18:19 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik stond helemaal vooraan bij Testament (bij Destruction ook trouwens) en heb daar nog een drumstok aan over gehouden
Boh wat heerscht die band toch

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 29-06-2004 19:32 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 17:18 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja daarom zei ik ook, dat heb ik moeten missen
Zo te zien was het een aardige setlist, ze hebben ook nog Apocalyptic City gespeeld? Dat is wel zo'n heers nummer

Das waar ook

Ik geloof niet dat ze Apocaliptic City hebben gespeeld.

wuust robuust

JelmerB
Usericon van JelmerB
Posted 29-06-2004 19:44 by JelmerB Wijzig reactieProfiel van JelmerBQuote dit bericht

Om het maar weer eens "metal" te houden hierzo.
Voor mij was HATEBREED zonder enigee twijfel DE band van Graspop METAL Meeting 2004.

Heerlijk!

[Dit bericht is gewijzigd door JelmerB op 29-06-2004 19:45]

André Hazes leeft!!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-06-2004 19:48 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 17:08 schreef bazzio het volgende:
Nog iemand Bierplastics verzameld?

Inderdaad, mijn god waarom haalden al die dwazen die plastic meuk op?????

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 29-06-2004 19:49]

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 29-06-2004 20:42 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

jeetje, was me dat het graspop weeral

portefeuille gepikt
blaren op mijn voeten, waardoor ik nog steeds bijna niet kan gaan. Dus wie zondag een klein meisje met een 45 aan haar voeten zag: dat was ik!

maar zalige optredens gezien:
*Anathema; Super!!
*My Dying Bride; super, maar veeeel te kort :-( (en de girlies waren veel te vlug uitverkocht
*Iced Earth; vanop een afstand gehoord en dat klonk
ook wel!!
*Hypocrisy: maar de helft gezien door die stomme voeten en EHBO, maar hetgeen ik zag en hoorde was super!
*Brides of Destruction: belachelijke kerels die wel een superoptreden neerpootten.
*Soulfly: gehoord en goedgekeurd
*Motörhead: gehoord, maar slechts een beetje
goedgekeurd
*Cradle of Filth: geluid trok op de ballen.
*Fear factory; stukje gehoord en klonk wel goe
*Life Of Agony; ondanks de negatieve persberichten vond ik ze toch supergoe (was voor mij het beste optreden van het weekend), maar het kan ook wel
meespelen dat ik toen echt wel volledig scheef en zat
was
*Dimmu Borgir; viel mee
*Therion; superrrr!!!

kortom twas weeral eens super enkel jammer dat het zo groot ah worden is.

Llie n'vanima ar' lle atara lanneina

waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 29-06-2004 20:43 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:59 schreef Morbidaeth het volgende:

Dan was je niet echt aanwezig bij testament aangezien ze practice what you preach niet hebben gespeelt, vond het juist nog zo jammer dat ze dat nummer niet hadden gespeelt

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 29-06-2004 20:44 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 19:48 schreef Staalman het volgende:
Inderdaad, mijn god waarom haalden al die dwazen die plastic meuk op?????

Gratis luchtbed. Was zelf eerst te lui en daarna te lam om te verzamelen

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 29-06-2004 20:50 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

wat een invasie van de Hollanders op GP...kvoelde me omsingeld... volgend jaar moeten ze maar aparte camping voor Hollanders organiseren (bommetje erop en de helft van de nederlandse bevolking uitgeroeid)

voor alle Hollanders

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 29-06-2004 20:52 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

- Cowboys and Aliens: Niet bepaald boeiend
- Epica: Ligt het nu aan mij, of probeerden ze harder te klinken dan ze zijn, en faalden ze daardoor? Ik vond het alleszins niet overtuigend. Nieuw nummer was trouwens ook zo "la la la" happy.
- Circle II Circle: Voor een stuk gezien, was wel leuk.
- In Extremo: Voor mij het hoogtepunt van vrijdag. Toffe show, coole muziek.
- After Forever: Zie Epica. Klonk over het algemeen wel beter.
- Iced Earth: Leuk, niet gezien, maar wel gehoord.
- Evergrey: Leuke opener
- Brides of Destruction: Hillarisch uiterlijk, die groep, maar wel knappe nummers.
- Oomph!: Leuk om naar te kijken, vooral die single die ze hebben was tof.
- My Dying Bride: Hoogtepunt van Zaterdag. Harde set voor hun, vind ik ook wel.
- Cradle of Filth: Geluid was zo slecht, ik ben maar gaan lopen.
- Slipknot: Af en toe vind ik wel eens een nummer van hun mooi op cd, maar live konden ze me dus toch niet overtuigen, nogmaals gaan lopen.
- Queensryche: Voor een stuk gezien. Super.
- Seven Witches: Klonk super. Ik kende ze niet, maar was toch gaan kijken. Geen spijt van gehad.
- Death Angel: Ook een heel goede band om live te zien.
- Therion: Hiervoor was ik gekomen en ik ben niet teleurgesteld. Man, wat een live set, die nieuwe zanger kan er echt wat van. Plus dan die nogal statische zangeres erbij, en natuurlijk de grunts van het nieuwe album. Amazing.
- Fear Factory: Een paar nummers gehoord. Niet slecht.
- Dimmu Borgir: Niet gezien, en maar half gehoord, maar het klonk niet slecht.
- Judas Priest: Het begin gehoord, maar het is toch echt mijn stijl muziek niet...

Mr. Peecock
Usericon van Mr. Peecock
Posted 29-06-2004 21:12 by Mr. Peecock Wijzig reactieProfiel van Mr. PeecockQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 20:52 schreef DarknessThere het volgende:
- Seven Witches: Klonk super. Ik kende ze niet, maar was toch gaan kijken. Geen spijt van gehad.
- Judas Priest: Het begin gehoord, maar het is toch echt mijn stijl muziek niet...

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 29-06-2004 21:25 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Valt moeilijk te rijmen, ik weet het, maar toch is het zo. Het kan wel eens voorvallen dat een band binnen een genre dat je niet graag hoort toch heel goed klinkt...

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-06-2004 21:35 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Het was gezellig, nu was Helmet Midnight bijna volledig mislopen op Graspop, hehe

Ik vraag me wel af hoe het afgelopen was met Sargoth de zondagnacht

Veeeeeeeeeeeeeeeeeel ZMers tegen het lijf gelopen , veel gave bands gezien, het was enkel veeeel te warm om bier te drinken zondag, heb pas rond een uur of 5uur dertig mijn eerste biertje gedronken .

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-06-2004 21:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

O ja, Judge M., heb jij nog foto's van die rand-activiteit tijdens Motorhead, je weet wel, met die luchtmatrassen

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 29-06-2004 21:42 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 21:35 schreef beli mawr het volgende:
Het was gezellig, nu was Helmet Midnight bijna volledig mislopen op Graspop, hehe

Ik vraag me wel af hoe het afgelopen was met Sargoth de zondagnacht

Veeeeeeeeeeeeeeeeeel ZMers tegen het lijf gelopen , veel gave bands gezien, het was enkel veeeel te warm om bier te drinken zondag, heb pas rond een uur of 5uur dertig mijn eerste biertje gedronken .

neenee, juist lekker warm om pintjes te drinken.
hoe warmer--> hoe meer dorst--> hoe meer bier

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com