|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: toffe foto's |
|
quote: Testament had toch gecancelt op waldrock? Ennieweej, Testament was geniaal!! Feest van herkenning, lekker veel oude kak gespeeld, o.a. Into the Pit, Practice What You Preach, Over the Wall, The Haunting, Electric Crown e.a. wuust robuust |
|
jammer dat ze "the ritual" speelden dat is toch zo'n bagger nummer en CD, verder was het geweldig geluid was bagger in het begin maar trok erg bij1 jammer dat eric petersson er niet bij was, maar metal Mike lijkt erg goed te passen bij testament en hij speelde perfect... Hij lijkt overigens wel heel erg op Dimebag vinden jullie niet? |
|
quote: Ik besef heel goed dat ik veel geluk heb gehad. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: En je weet wat ze over geluk zeggen: Geluk is met de..... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 29-06-2004 16:38] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Haha, maar de eerdere ongeluk balanceert het weer een beetje. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nog iemand Bierplastics verzameld? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: hahahaha |
|
quote: pfffffff |
|
quote: Ja daarom zei ik ook, dat heb ik moeten missen Zo te zien was het een aardige setlist, ze hebben ook nog Apocalyptic City gespeeld? Dat is wel zo'n heers nummer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik stond helemaal vooraan bij Testament (bij Destruction ook trouwens) en heb daar nog een drumstok aan over gehouden Boh wat heerscht die band toch |
|
quote: Das waar ook Ik geloof niet dat ze Apocaliptic City hebben gespeeld. wuust robuust |
|
Om het maar weer eens "metal" te houden hierzo. Voor mij was HATEBREED zonder enigee twijfel DE band van Graspop METAL Meeting 2004. Heerlijk! [Dit bericht is gewijzigd door JelmerB op 29-06-2004 19:45] André Hazes leeft!! |
|
quote: Inderdaad, mijn god waarom haalden al die dwazen die plastic meuk op????? [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 29-06-2004 19:49] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
jeetje, was me dat het graspop weeral portefeuille gepikt blaren op mijn voeten, waardoor ik nog steeds bijna niet kan gaan. Dus wie zondag een klein meisje met een 45 aan haar voeten zag: dat was ik! maar zalige optredens gezien: *Anathema; Super!! *My Dying Bride; super, maar veeeel te kort :-( (en de girlies waren veel te vlug uitverkocht *Iced Earth; vanop een afstand gehoord en dat klonk ook wel!! *Hypocrisy: maar de helft gezien door die stomme voeten en EHBO, maar hetgeen ik zag en hoorde was super! *Brides of Destruction: belachelijke kerels die wel een superoptreden neerpootten. *Soulfly: gehoord en goedgekeurd *Motörhead: gehoord, maar slechts een beetje goedgekeurd *Cradle of Filth: geluid trok op de ballen. *Fear factory; stukje gehoord en klonk wel goe *Life Of Agony; ondanks de negatieve persberichten vond ik ze toch supergoe (was voor mij het beste optreden van het weekend), maar het kan ook wel meespelen dat ik toen echt wel volledig scheef en zat was *Dimmu Borgir; viel mee *Therion; superrrr!!! kortom twas weeral eens super enkel jammer dat het zo groot ah worden is. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Dan was je niet echt aanwezig bij testament aangezien ze practice what you preach niet hebben gespeelt, vond het juist nog zo jammer dat ze dat nummer niet hadden gespeelt |
|
quote: Gratis luchtbed. Was zelf eerst te lui en daarna te lam om te verzamelen |
|
wat een invasie van de Hollanders op GP...kvoelde me omsingeld... volgend jaar moeten ze maar aparte camping voor Hollanders organiseren (bommetje erop en de helft van de nederlandse bevolking uitgeroeid) voor alle Hollanders Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
- Cowboys and Aliens: Niet bepaald boeiend - Epica: Ligt het nu aan mij, of probeerden ze harder te klinken dan ze zijn, en faalden ze daardoor? Ik vond het alleszins niet overtuigend. Nieuw nummer was trouwens ook zo "la la la" happy. - Circle II Circle: Voor een stuk gezien, was wel leuk. - In Extremo: Voor mij het hoogtepunt van vrijdag. Toffe show, coole muziek. - After Forever: Zie Epica. Klonk over het algemeen wel beter. - Iced Earth: Leuk, niet gezien, maar wel gehoord. - Evergrey: Leuke opener - Brides of Destruction: Hillarisch uiterlijk, die groep, maar wel knappe nummers. - Oomph!: Leuk om naar te kijken, vooral die single die ze hebben was tof. - My Dying Bride: Hoogtepunt van Zaterdag. Harde set voor hun, vind ik ook wel. - Cradle of Filth: Geluid was zo slecht, ik ben maar gaan lopen. - Slipknot: Af en toe vind ik wel eens een nummer van hun mooi op cd, maar live konden ze me dus toch niet overtuigen, nogmaals gaan lopen. - Queensryche: Voor een stuk gezien. Super. - Seven Witches: Klonk super. Ik kende ze niet, maar was toch gaan kijken. Geen spijt van gehad. - Death Angel: Ook een heel goede band om live te zien. - Therion: Hiervoor was ik gekomen en ik ben niet teleurgesteld. Man, wat een live set, die nieuwe zanger kan er echt wat van. Plus dan die nogal statische zangeres erbij, en natuurlijk de grunts van het nieuwe album. Amazing. - Fear Factory: Een paar nummers gehoord. Niet slecht. - Dimmu Borgir: Niet gezien, en maar half gehoord, maar het klonk niet slecht. - Judas Priest: Het begin gehoord, maar het is toch echt mijn stijl muziek niet... |
|
quote: |
|
Valt moeilijk te rijmen, ik weet het, maar toch is het zo. Het kan wel eens voorvallen dat een band binnen een genre dat je niet graag hoort toch heel goed klinkt... |
|
Het was gezellig, nu was Helmet Midnight bijna volledig mislopen op Graspop, hehe Ik vraag me wel af hoe het afgelopen was met Sargoth de zondagnacht Veeeeeeeeeeeeeeeeeel ZMers tegen het lijf gelopen , veel gave bands gezien, het was enkel veeeel te warm om bier te drinken zondag, heb pas rond een uur of 5uur dertig mijn eerste biertje gedronken . Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
O ja, Judge M., heb jij nog foto's van die rand-activiteit tijdens Motorhead, je weet wel, met die luchtmatrassen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: neenee, juist lekker warm om pintjes te drinken. hoe warmer--> hoe meer dorst--> hoe meer bier Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |