IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Graspop 2004 deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-06-2004 21:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 juni 2004 21:42 schreef EVILinetje het volgende:
neenee, juist lekker warm om pintjes te drinken.
hoe warmer--> hoe meer dorst--> hoe meer bier

Ik kreeg gewoon geen bier binnen als het zo warm is als zondag, water daarintegen.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 29-06-2004 21:46 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 21:45 schreef beli mawr het volgende:
Ik kreeg gewoon geen bier binnen als het zo warm is als zondag, water daarintegen.

bier en wodka!!!! zalig!!! (was dan ook al heel vroeg vrij zatjes )

Llie n'vanima ar' lle atara lanneina

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-06-2004 21:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 21:45 schreef beli mawr het volgende:
belachelijk trouwens dta het water evenduur was als bier en dat je vaak maar een halfvol glas kreeg. echt schandalig.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-06-2004 21:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 juni 2004 21:39 schreef beli mawr het volgende:
O ja, Judge M., heb jij nog foto's van die rand-activiteit tijdens Motorhead, je weet wel, met die luchtmatrassen
Jazeker!

Motorhead. Nu weet ik het weer.

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 29-06-2004 22:00 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 21:54 schreef ghoulliette het volgende:
belachelijk trouwens dta het water evenduur was als bier en dat je vaak maar een halfvol glas kreeg. echt schandalig.

daarom KOOP je ook geen water, maar bier

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 29-06-2004 22:01 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 21:58 schreef Judge M. het volgende:
Jazeker!

heb ook ff staan kijken...was echt wel grappig

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-06-2004 22:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 juni 2004 22:01 schreef EVILinetje het volgende:
heb ook ff staan kijken...was echt wel grappig
Vooral hoe die kerel ernaast in betrokken werd was hilarisch. En na een aantal maal besprongen te zijn gewoon vrolijk weglopen..

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-06-2004 22:06 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Niemand had trouwens gezegd dat je in die tent op de camping ook koffie kon krijgen! Die was echt lekker...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-06-2004 22:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 22:06 schreef Audiophile het volgende:
Niemand had trouwens gezegd dat je in die tent op de camping ook koffie kon krijgen! Die was echt lekker...

ja daar kwam ik ook pas maandagochtend achter

smaakte zeker goed

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 29-06-2004 22:07 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 22:06 schreef Audiophile het volgende:

in de ontbijttent, gelijk ze zeggen
jeetje...kopje koffie voor het zwaardere werk...zalig

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-06-2004 22:10 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

In tegenstelling tot het bier trouwens... Hadden ze er nou water doorheen gegooid? Ik ben uit wanhoop maar cola gaan drinken

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-06-2004 22:10 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 22:10 schreef Audiophile het volgende:
In tegenstelling tot het bier trouwens... Hadden ze er nou water doorheen gegooid? Ik ben uit wanhoop maar cola gaan drinken

sinasappelsap

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-06-2004 22:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heb dit jaar geen fosters tent gezien trouwens

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-06-2004 22:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 22:10 schreef ghoulliette het volgende:
heb dit jaar geen fosters tent gezien trouwens

nope was er idd niet, ik had natuurlijk weer eentje bij die geen Maes luste en dus geen bier dronk nu op het terrein

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 29-06-2004 22:13 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 22:10 schreef Audiophile het volgende:

heb er nooit iets van gemerkt (mssch omdat ik al genoeg van onze eigen booze binnen had tegen ik op het festivalterrein kwam)
daarom was de camping en het terrein wsl zo ver van elkaar..dat je al zodanig zat was, dat je niet meer smaakte hoe kut het bier daar wel was

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-06-2004 22:13 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 29 juni 2004 22:12 schreef Mark Z het volgende:
nope was er idd niet, ik had natuurlijk weer eentje bij die geen Maes luste en dus geen bier dronk nu op het terrein

En gelijk heeft-ie, wat een onwijs B-kwaliteits excuus voor bier...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-06-2004 22:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 22:13 schreef Audiophile het volgende:
En gelijk heeft-ie, wat een onwijs B-kwaliteits excuus voor bier...

tis idd niet het lekkerste biertje dat er is nee, maar ja tis afzien zo'n festival he

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 29-06-2004 22:23 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Hij was godver beter te zuipen dan die lauwe Kroon/Schultenbrau van mij

EVILinetje
Usericon van EVILinetje
Posted 29-06-2004 22:25 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

wij hadden ook Schultenbrau mee!!! Maar met een zelfgemaakte frigo van de Renmans was ie toch wel ietofwa koel te houden

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-06-2004 22:26 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 juni 2004 21:58 schreef Judge M. het volgende:
Jazeker!

Hoe die gast nog leefde toen ze erop sprongen weet ik niet hoor

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-06-2004 22:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

bij thuiskomst. gelukkig had ik er na het zetten al foto's van gemaakt
donderdag zijn de foto's klaar bij de HEMA (4 rolletjes)

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-06-2004 22:27 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ik had ook wel redelijk fris Grolsch bewaart in mijn voortent

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 29-06-2004 22:32 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, heb een lomp verslag getypt. Heb geen zin om hem voor hier in te korten dus ole

Jaja, het was weer zover. Voor de vierde maal op rij stond het jaarlijkse uitje naar het land van jupiler en patatten weer op het programma en wat een weekend vol chaos was het weer.
Donderdagavond na de laatste gezonde maaltijd (Aardappels groente en een groot stuk vlees, daar houden we van!) al richting het heerschap Hanzel getogen om aldaar alvast de tas, die weer te vol met bier was gestopt, iets leger te maken.
Na wat ijlen met de daar al aanwezigen (4 man sterk alweer) onder het genot van een lekker koel blik pils (jaeger pils, paupers dat we zijn) gingen we op tijd naar bed. 10 uur s'ochtends zou de karavaan op pad gaan.
Aldus geschiedde, rond een uur of elf (zoals altijd was het wachten op onze knuffelnazi) gingen we met een 15koppig team op pad naar het pitoreske Dessel. onder luid gekreun en gesteun (bier is zwaar) liepen we het eind naar het campingterrein. Ons eerste gelukje was dat dat dit jaar niet zover weg was (de nadelige kant kom ik zo nog op) na even ons kaartje omgewisseld te hebben en wat gepraat met wat verdere bekenden (op graspop ben je nooit alleen) zijn we ons tentenkamp op gaan zetten. Hierna begon de chaos. We begonnen zoals altijd met het nog lichter maken van de tas en rond een uur of 14.30 gingen we maar eens richting het terrein. Voor het gemak was het terrein dit jaar op maar 20 minuten lopen van de camping geplaatst, dat scheelde alweer! (hulde voor degene die sarcasme uitgevonden heeft. De route naar het terrein begon al goed, boomstronkjes op random locaties geplaats, heerlijk, de eerste mensen struikelden zich hier al een ongeluk. Velen zouden volgen. De rij voor het terrein viel gelukkig mee en dus waren we vrij snel binnen.
Wat bands betreft eigenlijk alleen maar Dillinger escape plan (heerlijke chaotische herrie) en Iced Earth (prettig onder het genot van een pilsje, alleen geen stormrider ) gezien.
Hierna richting het tentenkamp. Het zou nog lang onrustig blijven...
De volgende ochtend begon goed, de hemelsluizen werden geopend en wij als goddeloze ketters werden getrakteerd op een flnke bak regen. Helaas kon er geen god op tegen zoveel gespuis en de bui trok satan maar het hellevuur open. Vanaf dit moment werden we geteisterd door een helse koperen ploert die niet meer aan intensiteit afnam de rest van het festival. Prettige warmte dus, ondergetekende is bijkans een neger zo bruin.
Het eerste wat op het programma stond was een bezoekje aan de metalmarket. In mijn eeuwige wijsheid besloot ik om redelijk nuchter er in te gaan, dit omdat ik vorig jaar door mijn zatheid wel erg veel troep gekocht had. Helaas bleek dat zatheid blijkbaar geen factor was.
Toen ik met volle handen (en een stukken lichtere beurs) weer buiten kwam had ik flink wat zooi erbij om mee te pronken:

Bathory longsleeve
Kataklysm longsleeve
Hatesongs - Homicidal Violence
Estuary of calamity - The Sentencing
Eikenskaden - The Black Laments Symphony (met dank aan erich voor het vinden)
Lothlorien - The Primal Event
Crusader - This Mortal Flesh
Asral - As Voices Speak
Firstborn Evil - Rebirth of Evil
Furthest Shore - Chronicals of Hethenesse

Hierna maar weer naar de tent gevlucht, wat geijld, wat gedronken en krachten op gedaan voor de lange tocht terug.
Op zaterdag de volgende bands gezien:
Morbid Angel
....
Ja, dat geeft mijn zaterdag goed weer. Slechts een band gezien. Af en toe heb je een dag dat je maar weinig hoeft te zien en dan gaat het mis. Alcoholocaust dus. Een erg plezierige dag gehad. Veel mensen gesproken die ik al een tijdje niet had gezien. Verder veel bij het tentenkamp geweest. Iemand was zo asociaal geweest om een tent midden op onze open plek te zetten. Ons chaosteam op locatie was toen op het lumineuze id gekomen om het gehele ding maar gewoon te verplaatsen. Het was een mooie dag hehe. Na de hitte, pilskes en chaos begon de avond. Dit betekende voetbal luisteren. Na de overwinning ging het pas goed los. Ondanks de veelgehoorde kreet 'BEWAARRRR DIE RUST' gingen alle remmen los. Het gevolg.. wat ingedeukte tenten, heel veel chaotisch gebabbel en een gruwelijk zatte dienesh die alle records gebroken heeft. Hiervoor uiteraard hulde.
Na een prettige waterpijp met rode vodka en nog wat pils later maar gaan slapen.
Sochtends stond de man met de hamer tekeer te gaan in mijn hoofd. Helaas had hij besloten mevrouw hamer en de rest van de familie ook mee te nemen. Auw. Bikkel dat ik ben (ik heet niet voor niets hak) toch maar richting festival terrein getogen. Tijd voor een prettige dag met pils en metal.
Als eerste maar de bands, erg veel gezien deze dag:

Seven Witches (gaaf, de zanger is een geweldig figuur!)
Malevolant creation (heerschend)
Destruction (van een afstandje gezien, wel ok, niet super)
Dying Fetus (gaaf)
Testament (zie destruction)
Hierna even een pauze ingelast (waardoor ik helaas Saxon niet heb gezien, naja, had ze al 5x erder gezien, op wacken maar weer dan)
Na een tijdje weer terug gegaan en even al liggend therion geluisterd
Hierna Fear Factory. Leuk optreden weer, lekker meegeblerd.
Stukje CoB geluisterd, wel grappig op zich, toch maar gevlucht richting tent even.
Even bij een maat die al wegging de laatste pilsjes van hem opgedronken (het zou maar zielig zijn als hij ze allemaal mee moest nemen natuurlijk) en een heerschend chaosgesprek met 4/5e van de iron maiden tribute band up the irons. Na de langslopende pandaberen en clowntjes van commentaar bediend te hebben (waarna ze NOG minder blij keken) gingen we op weg naar het hoogtepunt van de dag: Priest
Over priest kan ik kort zijn, geweldig!
Leuke set met allemaal klassiekers en wederom heerlijk mee lopen blerren. Hierna naar de biertent alwaar de weg naar de totale vernieting der lever begon. Zatte bende daarna, geen id wat er nog gebeurde.
Sochtens om 6.30 werd ik wakker, vrijwel geen slaap maar toch geheel helder en katerloos. Prettig, immuniteit voor festivallen!
tent ingepakt en om 8.00 maar weggegaan samen met twee andere die hards.
De reis terug was een opeenstappeling van overstappen, vertragingen en slechte aansluitingen waardoor ik pas 3 busritjes, 2 treinritjes en een eind lopen pas om 15.00 thuis was. Hierna volgende een bijna orgasmisch moment.. de douche!
Na geheel fris en fruitig de douche uitgestrompeld te zijn kwam ik er pas echt achter hoeveel ik stonk. De braakneigingen onderdrukkend snel alle stinkkleren in de wasmachine. hierna kreeg ik pas echt respect voor het arme deerntje dat een uur naast mij in de trein zat, mocht je dit lezen.. sorry voor het terroriseren van je neusgaten hehe.
Hierna weekend afgesloten waar het mee begon, aardappelen, groente en een lekker groot stuk vlees.
Leuk zo'n festival, maar prettig om weer thuis te zijn toch ook.
Dessel, Graspop en medechaoten bedankt, een heerlijk weekend!

Life doesn't get much better than this!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-06-2004 22:39 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

die kraampjes met t-shirts zijn ook frustrerend. Ik had verwacht ergens een mooi mushroomhead shirtje te kunnen aanschaffen. Na allen kraampojes afgestruint te zijn zag ik een gast met zo'n shirt die mij vertelde dat hij de laatste shirt uit de kraam heeft gehaald waar ik juist alle shirt heb uitgeplozen.frustrerend

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-06-2004 0:07 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

kraampjes afschuimen...Heb me weer suf gekocht
-Cd wallet
-Cd's(Oa Diabolique en Kari Rueslatten)
-Shirt Bathory
-Girlie Hypocrisy
-Shirt COB voor mn beste vriendin
-Nieuwe wristbnd(zonder pinnen)
-Nieuwe jurk

signeersessie COB was grappig.Henkka drinkt groene Breezer
Gelukkig had ALexi beter zuipes mee
En WTF deden die 12jarige meisjes bij Dimmu???
Kwamen ze de Humo tent uit:"oooooooooohhhhhhhh,kiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjk!!!
ik heb een handtekening van Dimmu borgir!!!De zanger heet Shagrath!!!Oh,ik ben daar zoooooooo verliefd op"
En 't was wel raar om hoi te gaan zeggen tegen Yves(Epica/ex-Axamenta)...Moest ik dus doen tijdens de signeersessie.

Hypocrisy was SUPER Alleen jammer dat iedereen zo moest duwen.Dankjewel aan de crowdsurfers die me in mn nek/tegen mn kaak geraakt hebben Door hen heb ik Iced earth moeten missen(mn rug kon er niet meer tegen )
My Dying bride was ook weer heerschen. Aaron's podiumact raak ik écht niet beu!!!En de nrs worden live ook stteds gebracht!!!
Verbaast heb ik me over CoF Ik stond ergens achteraan in de marquee zodat ik mùakkelijk weg zou raken moest het me tegen gesoken hebben,maar zoveel ouder werk dat ze gespeelt hebben!!! echt wel
Zondag vooral van Therion genoten...helaas maar een halve set kunnen meepikken Door zonnebrand moest ik naar de EHBO 2e graads brandwonden op mn benen(ik was diegene met de witte zwachtels om haar benen,ja )en bijna een zonnesteek
Gelukkig binnen geraakt bij de signeersessie
Fear Factory,testament,Dimmu borgir,life of agony van ergens achteraan bekeken.
Ja,Alice cooper overgeslagen.Kerel zn muziek is wel goed,maar om er een hele set van uit te zien;..nee,dank je.Had ik vorig jaar al gedaan
Ook aan Priest had ik geen behoefte.Not my cup of tea.
En,het fjnst van al was dat ik enkele vrienden ben tegengekomen die ik al even niet meer gezien had
Het zit er weer op voor dit jaar
Leuke soueveniers heb ik wel: verbrande schouders en benen én ik ben mn stem kwijt.Hihi,wat Gunman wss zalig vindt...Hij heeft tenslotte drie volle dagen op mn gekwebbel moeten luisteren

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com