|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
nee en er liepen verrekte weinig kleine jongetjes rond... |
|
die staat toch ergens bij Best die Michael Jackson? (bij de Mc Donalds waar wel veel kleine kids komen:p) |
|
ja in Best idd, die foto is van de terugtocht. de 4e keer friet dat weekend |
|
quote: Daar heb ik dus al dàgen zin in. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
vond die schele camping ook verrekt ver liggen: 10 minuten naar camping en dan nog eens kwartier naar tent. beetje teveel, naar mijn gedacht. verder was ik ontzettend moe, viel constant in slaap, exodus gemist daardoor. life of agony vond ik het beste van het festival, daar kwam ik voor. in het algemeen blijft het toch een mindere editie... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:Ik herinner mij dat dat op Dynamo 1996 niet anders was. Daar klaagde ook niemand over toen. |
|
s`morgens om 6 uur vertroken. ik stond best wel vooraan op de camping maar nog was het een kut eind lopen. maar voor de rest was graspop helemaal te kick ass |
|
quote: En dat durft dan iemand anders voor jankerd uit te maken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Jazeker, ik heb met plezier van festival naar de camping gelopen, zover is het helemaal niet. Als je niet wilt lopen moet je niet naar een festival gaan maar thuis voor de tv gaan zitten wachten tot de samenvatting te zien is. |
|
Ik snap al die mensen niet die niet op de camping willen staan, zijn ze claustrofobisch of gewoon bang voor mensen die keihard hoeren roepen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Je hebt dus 1 keer naar de camping gelopen, bravo! Als je dat 10 keer op een dag doet piep je wel anders. (vooral als je op de "reserve" camping zit waar je nog eens de hele camping voor moet overlopen vanwege het heras hekwerk wat ze zo strategisch geplaatst hadden) Als je niet wil lopen moet je thuis voor de tv gaan zitten, of een bungalow huren en daar lekker walnoten bakken in de open haard. I am the 1%. |
|
quote: tja, hoort erbij he. quote: Precies |
|
was er dan nog een reserve camping ook? ik dacht dat de enige camping dat groot, langwerpig stofferig ding was? waar was dat reserve ding? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Naast ons zaten een stel posers die de hele nacht Hollandse smartlappen aan het zingen waren . Frans Bauer, enz. Vast figuren van Metalfan . Wel typisch dat het altijd Hollanders zijn, of je nu in Noord Duitsland of Belgie zit, waar ik me aan irriteer. |
|
quote: was dat zaterdagnacht/ ochtend? gevolgd door een "keep the soul alive"? |
|
quote: Mindere editie? hahaa. Nou ik wou dat ik er was, wat een bands! Veel hardcore en deathmetal, maarja als je dat niet trekt is dit festival niet echt voor jou nee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ARGH bijna alle foto's van de bands mislukt, behalve een paar van motörhead. hier een paar fotootjes, waar niemand een zak aan heeft (erg klein, danku kruidvat) overbelichte bali twan had dr duidelijk zin in Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
quote: Kamperen is nu eenmaal gay. Ik heb maar twee keer van mijn leven op een camping gestaan en ik vind het ruk, om maar van merendeel van het volk wat hun vakanties op de camping doorbrengt maar te zwijgen. Ik hou nu eenmaal van hedendaagse faciliteiten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: niet iedereen heeft geld voor 4sterren hotels. |
|
quote: Ja dus? Moet ik er daarom een camping fan zijn? Overigens is het met een groep in een appartement of bungalow helemaal niet duur of zo..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dat zei ik niet. Maar je brengt het nogal uit den hoogte. Bovendien is het camping volk, geloof het of niet, zeer divers. de types a la camping smoking waar jij het over hebt (neem ik aan) is niet echt te vergelijken met de nature seeking hoogopgeleide tracking fanaat. dusch....... en ja camperen zuigt haha (ik wil gewoon kunnen zitten op een stoel!) |
|
quote: Beli, ge hebt nen zaaligen kop! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ik heb hem nog nooit anders gezien dan verdwaasd aan de ingang van 't een of 't ander te staan/lopen kijken. En 't is meteen ook de enige ZM'er die ik zonder moeite herken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Nacht van zaterdag op zondag. Ik kan me alleen dat "heb je even voor mij" nog specifiek herinneren. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |