|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Prutsers. Yves kwam uit zichzelf gewoon hallo tegen mij zeggen en zo hoort het ook |
|
quote:Die liepen toch ook allemaal over het terrein inderdaad. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:gvd ga je der helemaal mee lachen ja. vond graspop zwaar kut. tot het moment dat ik viel en men elleboog uit de kom lag. 5 minuten voor loa weg met de ambulance |
|
Dat laatste nummer van MDB opgedragen aan hun homies uit da hood UK; Cradle! Beetje jammer. I am the 1%. |
|
quote:Ja maar Judge, je snapt de zenuwen van icequeen toch wel? DE TOETSENIST van de GOTHICSENSATIE Epica, en ze zal het zeker en vast een lekker ding vinden dus ja, dan krijgt sabientje een brok in hare keeltje. |
|
iedereen zat elkaar trouwens een beetje te bedanken... er werden nog net geen bloemetjes over en weer verstuurd. |
|
quote: vandaar die ultra korte paarse jurk op vrijdag..... |
|
quote:... ik had graag zonder die informatie willen leven ... |
|
quote: ze liep ook het hele weekend met het zelfde kleine mannetje.... |
|
quote: Dani? |
|
quote:volgens mij ging het niet om IQ zelf maar om een leger Epica fans. En Yves is trouwens de bassist. |
|
quote: En of ik aanwezig was tijdens Testament eheh. Ik was op een bepaald ogenblik bier halen en toen ik druk in discussie raakte met een of andere dwaas.Toen dacht ik het eea van Practice What You Preach te horen.Wist het niet zeker meer. wuust robuust |
|
quote: Je bedoelt dat lange paarse topje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wat zeurt men? Ik ben juist erg voor dat soort korte kleren bij vrouwen! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: quote: Voilà, het had wel wat, op zo'n fest mag dat wel...ik heb er gezien die gewoon bij wijze van spreken in hun bikini rondliepen. Gewoon even objectief, ze heeft tenminste het soort benen om iets korts te dragen. Wat een gezanik hier weer, Yves is een oude kennis, punt. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-06-2004 14:35] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
je kon ook een dimmu bikini kopen haha dat was wel grappig. |
|
quote: Joah, de twee vrouwsfiguren die ik daar in zag lopen zagen er ook erg prettig uit. Waarom zou je als vrouw met 25 graden in een zwarte longesleeve gaan lopen (of een geheel lakkostuum/allesbedekkend leer) Life doesn't get much better than this! |
|
Omdat je niet verwacht had dat het zo warm zou worden en te lui bent om naar het weerbericht te kijken.. zoals ik. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Wat een gezeur, die bikini kan er toch gewoon onder. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Slecht excuus, dan koop je maar wat zeg! Denk ook eens aan de omstanders Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Tja maar wat he.. die 'girlies' die zijn voor mij echt veel te klein; ik ben vrij breed en die mouwen komen net tot mijn polsen. Blijft over zo'n gothic outfit..... Dacht het even niet he! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Naja, op zich kan zo'n gothic outfit wel mooi zijn mits: -De persoon die het draagt vriendelijk kijkt -Geen zwarte makeup op heeft -Niet met een ketting aan vriend/vriendin vast zit -Er in past -Geen witte schmink op -geen murderdolls dan wel slipknot accesoires in de buurt heeft Hmmz.. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ja daar doe ik allemaal niet aan haha dus dat scheelt al.. Gothic is alleen niet zo aan mij besteed, ik banjer liever in gemakkelijke kleding een beetje door de modder. (bij wijze van spreken dan..) ~ By the fallen one I shall arise ~ |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |