|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Action in DC is ongetwijfeld een van de beste coverbands die er rondloopt! |
|
yo zometeen foto's ophalen!!! |
|
Dat wordt een druk dagje. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Meer buik? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Meer (.)(.) Bazzio Attacks!!! |
|
quote: weet je wel hoe duur zo'n operatie is |
|
En nog zonde geld ook. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Was dat die met dat rooie haar??? Die was echt ranzig!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik heb mij ook zeker wel vermaakt dit jaar. Vond t super gezellig. Jammer inderdaad dat dat fucking festivalterrein zo ver lopen was. Ik was echt kapot elke dag Top 3 van de shows die ik heb gezien: 1)Hypocrisy 2)Dimmu Borgir (jammer dat die drummer niet alles bij kon houden en er een aantal fouten inzaten, maar goed, Nick vervangen is dan ook een hele opgave ) 3)Action in DC Volgens mij zijn dat ook de enige 3 bands die ik volledig hebben gezien. Omdat ze zo goed waren duh Verder heb ik nog gekocht: -ketting -zwart tasje -vest met puntmuts Ik vond t iig een heel erg tof weekend. Heb niet zo bijzonder veel zmers gezien: - Testament - Frietbal - Beli Mawr - Helmet - Ghoulli - Ice Queen - Skitzoid Kitten - Judge M. Maja die had ik dus allemaal al s eerder gezien.. Can't wait till next year. Maar eerst WACKEN [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 01-07-2004 11:01] LAI LAI HEI |
|
quote: Shit man wat een geklaag over een stukje lopen, stelletje mietjes zijn jullie. Als je niet eens 300 meter kan lopen ga dan alleen naar Waldrock ofzo en niet naar een groot festival, stelletje jankerts |
|
quote:Ja hoor, als je 'even' een andere broek (om maar iets te noemen) aan wilde trekken tussen twee bands door moest je gewoon opschieten omdat je aan een uur net genoeg had om op en neer te wandelen! Dat gaat niet over het stukje lopen, dat gaat over het feit dat het gewoon niet praktisch is. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Als ik je nu vertel dat ik REUMA heb GVD neem je je woorden wel terug ja LAI LAI HEI |
|
quote: Nee hoor, ik heb t nl tegen alle zeikerds, niet tegen jou persoonlijk, alleen stond jou post onderaan. Maar mocht je je persoonlijk aangevallen voelen en ik had geweten dat je reuma had had ik iemand anders gequote. |
|
quote: Aan een uur net genoeg? Jezus hee, dan loop je niet, dan kruip je. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Als je zoveel last van je reuma hebt is het misschien verstandiger om niet naar een 3 dagen durende festival te gaan. Met een klein beetje hersenwerk kan je je voorstellen dat je veel moet lopen en sjouwen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Dit noem ik nou eens een verstandige opmerking. |
|
quote:Nee, ik bleef maar mensen tegenkomen waar mee gepraat moest worden Maar ja, we stonden aan 't eind van de camping, dat doe je toch niet in een kwartiertje hoor. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hmmm, ik weet eigenlijk niet hoe ver die camping doorging, maar ik had nou niet het vermoeden dat het heel erg ver doorliep, ik kan me uiteraard vergissen. Ik weet well dat ik makkelijk binnen een kwartier heen en weer had kunnen lopen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Wie gaat er trouwens dan ook op een camping staan, huur gewoon een bungalow bij sunparcs, taxi 20 eurootjes, netjes afgezet en opgehaald en klaar. Dan hoef je alleen maar OP het terrein te lopen. |
|
quote:Op een gegeven moment zat er een flinke knik in de langwerpige camping, dus wellicht heb je het daarom niet helemaal meegekregen. quote:Aah, that's the true spirit! Gezellig de festivalsfeer opsnuiven in Sunparcs! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik was er niet bij Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Gezellig in de stof en stront van een ander liggen. Neuh, ben ik een beetje te oud voor. bungalowtje, tvt'je, bbq'tje, 4 heersende bedden, douche met ligbad, koelkast vol grafenwalder zelfmoordbier. Uitstekend vermaakt. De festivalsfeer dit jaar had ik al wel geproefd toen mijn bek vol zand zat na een kwartiertje wandelen over de camping. |
|
Klinkt goed... misschien voor de volgende keer. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |