|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou dan weet ik niet welke jij hebt zien lopen, maar degene die ik zag lopen naast dr hippie moeder oid, had behoorlijke hangtieten dr in en zelf zag ze dr ook verlept uit (en nu maar hopen dat het niemand van ZM is, nah jah boeien ) |
|
quote: Haha, ja. Ik zag van die grietjes rondlopen in ultrakorte rokjes en hoge hakken. Schiet lekker op bij zo'n modderig festival. Gaan zitten kun je niet (vanwege dat rokje) en die hoge hakken doen na een paar uur staan vast gruwelijk veel zeer. En dat drie dagen lang... |
|
Lekker praktisch idd! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ik zag ook wat jongens in rokjes, die konden volgens mij wel gaan zitten I am the 1%. |
|
quote: Gewoon kijken is ook goed, gemeen mag Voor de rest ben ik het wel met je eens, toch wat vrouwen betreft, ow ja, het hoeven geen baljurken te zijn, da's ook té. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Rokjes van landbouw-plastic zijn volgens mij tegenwoordig ook erg in.... zag ze een aantal keer voorbij komen [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Haha die heb ik ook gezien, ging echt te ver! Wel makkelijk dat je elkaar zo niet kwijtraakt enzo... Ruud, volgend jaar ook maar doen dan |
|
quote: Ja, er was ook zo'n gast die was echt MEGA-ranzig. Had een schots rokje en een strak truitje met handtasje, kort haar en panty's aan. Heb die kerel echt 10 minuten 5 meter van hem vandaan uit staan lachen! Die gast krijgt van mij echt de award van meest sexy geklede man van het weekend |
|
quote: en ik maar denken dat het mobiele vuilniszakken waren http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: damn had ik nu mn zustersjurnkje maar mee. Daar gaat mn award http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Jij moet je mond dicht houden, jouw outfits slaan alles! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: kuch idd mn laatste foto was best een leuke outfit [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 30-06-2004 18:59] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Ik ga wel akkoord met de meeste punten, ja. Zo'n kettingen zijn eerder voor prive dan voor publieke vertoningen... Een beetje zwarte make-up vind ik echter wel kunnen, als het smaakvol is aangebracht (dus geen spinnewebben of tranen met eyeliner tekenen, aub) Tussen haakjes, iemand die franse travestiet vanvoor zien staan bij In Extremo/Oomph ? |
|
quote: Meestal kunnen mensen met zulk een geaardheid juist niet zo goed zitten. quote: Daar noem je ook twee bands zeg.... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik vond In Extremo anders wel één van de betere acts of vrijdag. |
|
quote: Dat was zonder twijfel Action In DC. Wat een geweldige coverband. Zowel oude Scott-nummers als de nieuwe nummers. Geniaal gewoon! Leuke show ook met die kanonnen |
|
quote: dan noem je ook een dag he http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Er stond nog zo'n schotsrokjes figuur bij de Kebabtent voorovergebukt met zijn rok omhoog vragend aan de turk of hij echte Kebab wilde hebben. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Het is ook nooit goed he! Nu ja, er liep alleszins flink wat vreemd volk langs... Er moest ook echt iemand in mijn gezelschap roepen, of die kerel nog iets onder zijn kilt aan had... Nee dus... |
|
quote: |
|
quote: Lekker buikje isda. Heb je ook nog volledige foto's van jezelf?*grijns* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Jij bent geen metal, opbokken joh! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Goh ja, dat hebben we ook nog gezien. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Was erg grappig om te zien ja... Godverdomme, hoe zat moet je zijn om dat te doen (OF je moet toevallig even gestoord als Mathijz zijn ) FREEZE |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |