|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
WTF! Marco Minneman is de nieuwe drummer! |
|
YO! Jeetje, muzikaal wel inhouden voor em [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-04-2007 16:42] |
|
Nou uuhhhh.. Hij is kaal o.a "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
13 in een dozijn band. Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
quote: Wie? Hij is kaal? |
|
quote:ja en jij een eikel. dus ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: excuus.. ik verwarde hem met koos van der velde "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
quote: http://www.myspace.com/marcominnemann |
|
Niet om lullig tedoen maar tenzij hij necro hiermee ook naar een hoger niveau tilt verdoet hij zijn talent hiermee behoorlijk imo. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 08-04-2007 17:47] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ben ik dan de enige die wel eens een nieuw album van die lui wil zien? Epitaph is alweer bijna 3 jaar geleden en ik heb nog niets gehoord over het eventuele schrijven danwel opnemen van een nieuw album. Kan nu al niet wachten, ik draai Epitaph nog steeds zo'n beetje elke week. |
|
quote: Dus maar weer gauw naar je favoriete mall-core bandje luisteren, denk ik, jochie. |
|
quote: Nee, zeker niet. Ik begrijp alleen niet zo goed dat ze 'm niet al opgenomen hebben. Veel of misschien al het nieuwe materiaal is al een tijdje klaar, maar er wordt maar getourd alsof ze geen dak boven hun hoofd hebben. Nu weer de VS... Najja, Relapse zorgt er zelf voor. Ik blijf het voorlopig jammer vinden dat Hannes terug naar de universiteit moest om z'n studiepunten niet te verliezen. Ik moet nog zien dat die Marco het aankan. |
|
quote: Als ik op de myspace van die Marco Minneman en de youtube-link afga, drumt-ie het materiaal van Necrophagist met 2 vingers in de neus, een enorme kater, voeten aan elkaar vastgebonden op een Fisher Price-drumstel. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-04-2007 18:16] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
fisherprice ! geweldig spul !!! als ik bij mijn neefje ben jat ik dat ding van hem en ram er zelf op. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Haha, denk niet eens dat Koos nog zou willen. Hij zoekt nog wel een band trouwens, liet hij me weten. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hij heeft room no13 toch? En hoezo zou hij niet meer willen btw? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hmm, daar laat ik me hier maar niet over uit Voor Room Nr 13 zoeken ze btw nog een zanger.... spelfout weggehaald... |
|
dat soort verhalen zijn de mooiste come on dude! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Jochie ?? zei je jochie ??? ik ram je op je smoel !!! godver !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: H-Blockx (ken je vast wel van 'vroeger'), z'n machtig geniale Illegal Aliens (als je het niet kent, opzoeken die hap (of msn ff ). Hier en daar in't straatje Zappa, super coole nrs, met heerschzangeres.) Verder drummer bij Paul Gilbert, e.v.a. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-04-2007 23:35] |
|
quote:Stimmt genau |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |