|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, ik vind het echt een vette band, maar dat stukje Wagner aan het eind van 'Only Ash Remains' is werkelijk om te janken zo lelijk . Net zo erg als dat stukje uit 'This is Spinal Tap' waar ze Vivaldi op het podium naspelen. Ik hoop dus dat het een grap is, want dan is het een goede en anders is het intriest, doch typisch 'des metalsch'. Verder is 'Epitaph' een gruwelijk goede plaat! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wagnerheads against ugly metal unite! Suck my piss |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ach ik vind het er aardig in passen en daar gaat het om "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Godverdomme, ik zit ECHT te slapen. En iedereen die het stuk muziek heeft gehoord ook met mij. Het is geen Peter & De Wolf. Het is al HELEMAAAAAL geen Wagner (ik zag het staan en dacht 'oh ja zal wel'). Nee, het is een verkrachting van de Dans van de Montagues & Capulets, uit Prokofiev's 'Romeo en Julia'!! AAAAAARRRGGGHHHH!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
maar 0Tol vindt het erin passen. Dus hoort het zo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja zo is het maar net chello "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Afgelopen vrijdag deze plaat aangeschaft. Vanochtend voor het eerst over de discman geluisterd. + + Fucking dikke heersch. Wat een vette plaat! |
|
In maart komen ze naar NL!! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Yeah! Ze komen naar de Goudvishal en naar 013. In 013 iig met Immolation Bron |
|
quote: St Nicolaas! Reserveren! NU! ik ga mee! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat is een strak plan |
|
Arnhem in maart...TOCH? Suck my piss |
|
5 maart |
|
Leuk op mn verjaardag There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
2 dagen voor de mijne Ik denk dat ik wel naar de Goudvishal ga! ff kijken hoe deze band het er live vanaf brengt! Hopelijk net zo strak als op cd! |
|
ikke heen ikke heen ikke heen! |
|
met Immolation in 013??? Shiittt daar moet ik bij zijn. Necrophagist is qua death metal voor mij dit jaar met hun laatste echt een van de toppers van 2004! [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 20-12-2004 14:54] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Immolation komt niet. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Op de site van necrophagist staat van wel (met immolation in 013). Op de 013 site zelf staat niets en de immolationsite kan ik niet vinden. Denk dat je het beste van de 013site uit kunt gaan! |
|
Immolation niet? zou wel jammer zijn want is m.i. een zeer interessante line-up. Als Necrophagist maar komt. Al komen ze met de Havenzangers in het voorprogramma, ik ga toch wel. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
idem, wil dat ook wel eens graag live zien; eens kijken of ik er net zo verbaasd naar kan kijken als toen destijds Nocturnus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Laatste album kicks fucking ass! Epitaph is veel beter dan Onset.... want ze hebben iig een drummer ipv een drumcomputer wat toch altijd superkut is. Tis pure gitaarmasturbatie, maar het is catchy as hell |
|
quote: De immolation site wordt geredesigned. Immolation heeft de hele tour gecancelled in Maart, dus het is nu enkel Necrophagist. De 013site bleef ook volhouden dat Melechesh op het xmassfest kwam, dus dat zie ik niet als geloofwaardige bron. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |