|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach, Rick Colaluca >> Marco Minnemann en ik zie Rick ook nog niet Necro-nummers spelen - Blotted Science zag ie ook al niet erg zitten. Het moet je "ding" zijn en alleen al daarom zie ik deze samenwerking helaas ook niet langer duren dan de nieuwe CD en een paar tours. Marco lijkt me veel te gehecht aan alle andere ijzers die hij in het vuur heeft. Maar het kan heel interessante dingen opleveren in de tussentijd. Overigens is Hannes niet minder geniaal als drummer dan Marco. |
|
quote: Ja hoor, jochie. |
|
quote:Ik ga er van uit dat marco niet heel lang blijft nee. Maar dat ie kartoffelsallat van hannes maakt is duidelijk. hannes kan spelen als een idioot maar er zijn verrekte weinig drummers die kunnen wat marco voor elkaar krijgt. |
|
Live met Minnemann : http://www.youtube.com/watch?v=D1HBlKkhWRw haha kartoffelsalat.. kan ie vast wel ja Ik kijk er naar uit om het nieuwe werk te horen. |
|
Ik denk dat wat van de andere Summer Slaughter clips interessanter zijn, zoals die drum solo uit Tucson. Ik kan in dat clipje van de link hierboven niet veel anders horen of zien dan Hannes deed (paar crashes meer, hier en daar, maar de kwaliteit van de opname is ook niet geweldig). Wat ik een beetje mis bij dit soort drummers, Bobby Jarzombek is ook zo'n voorbeeld: ze zijn ontzettend strak en lijken wel een drumcomputer, terwijl ik juist het wat lossere lekkerder vind. Wat push'n'pull zoals de betere thrashy drummers mag ik graag horen. Rick Colaluca zoekt in de nummers grenzen op die toch binnen het goeie arrangement van WatchTower songs vallen en dat vind ik het leukste om te horen: doe maar zo gek mogelijk binnen de grenzen van de song. Er zijn verdomd weinig dat dat kunnen, laat staan zo goed als Rick. |
|
Mja die soli had ik expres niet gepost, da's gewoon hoe hij los gaat, dat kennen we wel, en heeft niks met Necrophagist te maken. Postte bovenstaand juist temeer om de manier van drummen te kunnen vergelijken. Maarja, het wachten is op de nieuwe nrs. Er is mij al een tipje van de sluier gelicht, dus ben benieuwd. [edit]Bobby heerscht. Rick ook. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-08-2007 17:57] |
|
quote: Heb je al wat van het nieuwe materiaal gehoord? Ik wist dat Muhammed al aardig wat klaar had voor het nieuwe album, maar ik heb er nog niks van gehoord - ben het kontakt met hem ook wat verloren sinds het overlijden van hun SMN forum en het konstante getour... |
|
quote: Nee ik heb niks gehoord. Is me alleen verteld welke kant het op is gegaan. [edit]typo [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-08-2007 20:01] |
|
quote: *Heel erg benieuwd* Oftwel, welke kant? |
|
haha ik mail wel ff. Voorda'k hier allemaal verwachtingen ga scheppen. |
|
quote: Haha, graag |
|
quote: jij hebt echt geen verstand van muziek of wel? No meat is sweater |
|
hey man. Alles goed? Suck my piss |
|
From Myspace: "Romain Goulon joins Necrophagist as the official new drummer. The band and Romain look forward to working together on the new album. Meanwhile, check out a video of Romain playing to guitar tracks from the album "Epitaph" at Necrophagist's official YouTube channel: www.youtube.com/NecrophagistOfficial The band wants to thank 'human metronome' Marco Minnemann for playing drums on last year's Summer Slaughter tour. It was an honor and a lot of fun playing with one of the world's greatest drummers. However, Marco Minnemann and Muhammed Suicmez decided to launch a whole new band. Commented Muhammed: "I am very excited about this, because jamming with Marco inspires me to come up with great ideas and I have a lot of respect for Marco as a composer. So forging a whole new style by mixing mine and his is something I can't wait to do, because not only is Marco one of the best drummers in the world, he is a great guitarist also. Stay tuned for news updates about the writing process for Necrophagist's new album as well as Marco and Muhammed's new band." |
|
Oja iets met Holdsworth daar bij was ie van plan. Benieuwd!! |
|
Is dat niet een beetje boven de pet van Muhammed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
neuh gewoon gaaf maar dat was een tijdje terug (jeroen werd er ook voor gevraagd), dus ik weet niet of het dat wordt. Hoop het wel hehe [edit]dt ipv d [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-04-2008 20:51] |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zekers, maar eens kijken waar die op de kop te tikken is. Wat me wel opvalt is dat Marco ook hier de snelle stukken niet helemaal bijhoudt... Ik had toch liever Hannes, al is Romain misschien nog wel beter. Dat hun nieuwe nou maar eens snel uit moge komen en ze weer eens uitgebreid hier komen spelen! [Dit bericht is gewijzigd door Martinator op 05-08-2008 16:06] |
|
Voor de liefhebber: check even Obscura (GER). Met Hannes Grossman en Christian Muenzer (beide ex-necrophagist) in de line-up. Ook gast van Pestilence in. http://www.myspace.com/realmofobscura Technische progdeath, of iets in die richting. |
|
Is het ook goed? |
|
Draaide net 1 keer de nieuwe promo van ze en dat klonk eigenlijk best goed! Beetje soort combinatie van Death, Quo Vadis en Theory in Practice. |
|
Mooi, zal het in de gaten houden. |
|
quote: Toxocara speelt daar ook bij. Volgens mij in de Kade in Zaandam.. http://www.myspace.com/realmofobscura [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-08-2008 17:37] |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |