![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
hihi.... nee.. ik kap ermee.. ik wacht braaf af... ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: Dan zal de beloning wel tering-hoog zijn. ![]() |
|
dus jij hebt het ook door VG? ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: Jazekers... ![]() ![]() |
|
*grrrr* ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Tering, das balen. Dan maar niet naar morbid angel. ![]() |
|
Zo denk ik er dus ook over.... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Weet iemand hier meer van? Het lijkt wel of een radicale moslim hem dreigt de voorpoten af te hakken ofzo. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: quote: Voor zover ik weet is een radicale moslim geen infectie o.i.d [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 03-03-2005 19:55] No meat is sweater ![]() |
|
Hé Infaustus, mooie opmerking man! ![]() Will there ever be a better icon than myself? ![]() |
|
![]() Vet Jongeuh!!! Kewl!! HeLeMaAL Te GeK, ZuLLeN We sAmEn NaAr De GyM LeS lOpEn? mooi dat het afgelast is, mis ik het concert tenminste niet ![]() ![]() |
|
Ha! Dat komt goed uit. Ik ben namelijk stront verkouden en kon sowieso niet heen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik baal er btw wel enorm van. Eindelijk weer eens een deathmetalband die ik écht goed vind en de moeite waard vind, om naar een optreden van hen te gaan, gaat het hele feest niet door. ![]() |
|
Mensen, mensen, wat is er mis met Morbid Angel in een prachtige zaal als de Melkweg zien? Met David Vincent nog wel... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik weet niet of het een aanbeveling is MA weer met Dave te kunnen zien ![]() Ach.. Ik wilde gaan voor Necrophagist, aangezien die niet komen gaat ik dus niet. ![]() |
|
Hey lelijkerd, jammer dan, heb je je mail al gechecked? ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
We zijn gevraagd met Leng tch'e als vervanger van Necrophagist, maar helaas is het niet mogelijk om zo lang vrij te krijgen van ons werk ![]() ![]() |
|
quote: Heej geilneef, heb de meel binnen ja! ![]() quote: HEAUMEAU! Kan je op tour met MA, avond aan avond voor volle zalen spelen, en dan een beetje janken over je werk ![]() ![]() |
|
quote: Hebben jullie al een nieuwe NINJA dan? ![]() |
|
Tabs gevonden van "Stabwound". Zo ff proberen, hehe. Zal wel een afgang worden ![]() Voor de geïnteresseerden: http://metaltabs.com/band/551/ Weet iemand trouwens wat er precies met Muhammed aan de hand is? ![]() |
|
30 minuten divx! http://www.guitar-dominion.com/emd/victor/Necrophagist.avi NB: 196 MB. Goede kwaliteit ook nog (en dat op laptop speakers) ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
leechin' ![]() Suck my piss ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |